quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Klopt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wat Tinder is, het is dus ook geen kwestie van googlen of rocket science. Maar zoals Lemans dat hier post heb je toch het gevoel dat er ergens wat posts missen. Hij begint opeens over Tinder en er komt een quote uit de lucht vallen. Blijkbaar hebben Njo en hij wel allebei DWDD gekeken.
Hetzelfde zie ik hier trouwens ook als er voetbal op tv is.
Volksstammen. Hele steden in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Zijn er ook gewillige vrouwen op Tinder?
De Amerikaanse TV is tegenwoordig gewoon beter dan de Amerikaanse film.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn ook goede series hoor. Zo heb ik Vikings in een week gekeken en een seizoen Game of Thrones en Under The Dome en zo.
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Lemans24 het volgende:
Netflix: Binge Watching Is The New Normal For TV Streamers
bron: Deadline
definitie: 2-6 afleveringen van een serie achter elkaar kijken.
mening: dan kun je toch net zo goed een film gaan kijken?
funfact: als binge watching afgeleid is van binge drinking, dan is het in het Nederlands dus comakijken.
jup.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Zijn dat allemaal Amerikaanse tv-series dan?
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.
plus dat de meeste series nu even stil liggen qua nieuwe afleveringen. Maar gelukkig is er nog mijn backlog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
Al zitten we nu wel in de enige periode van het jaar waarvoor Hollywood doorgaans wel een beetje z'n best doet, dus het wordt tijd voor een korte omschakeling.
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.quote:
Vikings is gewoon een Amerikaanse serie volgens mij. De omroep die het produceert is wat bijzonder: The History Channel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.
Ik Dacht dat Vikings het iig al niet was, of je hebt het over het hele continent.
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
FMT op een laag pitje de laatste tijd Sandsie...
Nu moet je al die Disney-films gaan kijken die vroeger met de kerst uitkwamen, knap je vast van op. Werk je bij Hallmark of zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.
Nee drukkerij enzo, maar we maken soms wel dingen voor hallmark jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nu moet je al die Disney-films gaan kijken die vroeger met de kerst uitkwamen, knap je vast van op. Werk je bij Hallmark of zo?
Dit is zo'n moment waarop iedereen tegenwoordig zegt, ach, je hebt tenminste werk. Met de crisis en alles, maar nee, ik vind het best kut voor je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee drukkerij enzo, maar we maken soms wel dingen voor hallmark ja
Lijkt me zo druk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef wyccie het volgende:
Niks mis met werken in een drukkerij toch?
Maar ik ben geen drukker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop iedereen tegenwoordig zegt, ach, je hebt tenminste werk. Met de crisis en alles, maar nee, ik vind het best kut voor je.
Nu wel door de kerstquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ben geen drukker hoor
[..]
Nu wel door de kerst
Dat is geen slecht baantje idd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Bijna alles eigenlijk, aankomende week mag ik beetje webdesigner spelen
Nu alleen nog meer salarisquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb je zeker weinig te klagen!
Nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel verdien je nu? Toch al lang niet meer het minimumloon?
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 brutoquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:
Boven de 23 jaar is dat toch niet meer van toepassing?
Full time jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb ook geen verstand van lonen en dergelijke.
Dat is niet erg veel, en werk je full time?
Ik zit inmiddels bij een gewillige man op de bank, maar niet via Tinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef wyccie het volgende:
Nou, volgens mij is dat Tinder wel een succes voor Njos.
Jullie verdienen allemaal veel meer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit. Damn gast, verdien jij zó weinig? Daar zou ik ook verdrietig van worden.
Hij heeft dan ook wel een beetje wat weg van Lesliequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Desunoto het volgende:
Ed Helms pakt hoofdrol in reboot The Naked Gun
Ze menen het echt!
Ja nu ben jij een rijke mevrouw.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef wyccie het volgende:
Ik inmiddels wel, maar voorheen ging ik drie jaar lang elke maand 500 in de min op de balans.
Misschien als ik full time zou werkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie verdienen allemaal veel meer?
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.quote:
Om klassiekers af te strepen,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.
Waarom vrijwillig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...
Maar goed, ik ging twee jaar geleden vrijwillig weg bij m'n saaie baan waar ik het dubbele mee verdiende. Nu moet ik op de blaren zitten.
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
Ik heb geen flamboyante levensstijl, vrij sober eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Ik betaal 400 euro kostgeld, dat is de grootste kostenpost.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:10 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
ziektekostenverzekeringquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Waar gaat die andere bijna 500 euro dan aan op?
Rijden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef wyccie het volgende:
Wat is trouwens je plan als je je rijbewijs hebt?
Dat kost toch geen 500 euro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:32 schreef Sands het volgende:
[..]
ziektekostenverzekering
telefoon
rijles
etc.
Ik kan ook wel minder uitgeven en geen rijlessen nemen, maar dan kom ik nooit verder
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.
En als je op eigen benen wilt staan zul je prioriteiten moeten stellen. Anders blijf je tot je vijftigste bij je ouders wonen.
Heb je een plan om uit huis te gaan, voor je toekomst?quote:
Anders kan ik mijn thuisbioscoop nergens kwijt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
Ik zou veel liever sparen om uit huis te gaan, dan voor dat soort zaken. Maar ik geef daar dan ook niet zo veel om, gezien ik nog steeds een beeldbuis-TV heb.![]()
En Sands, zo vind je natuurlijk nooit een leuk meisje.
De eerste keer gewoon, omdat ik weg wilde. Had het gezien daar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet
[..]
Waarom vrijwillig?
Punt 2 tot 5 geldt ook voor series, mits je film door serie vervangtquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef Lemans24 het volgende:
Om klassiekers af te strepen,
Om goede acteerprestaties te zien,
Om hoge budgetten in actie te zien,
Omdat het zo'n enorm goede film is,
Omdat er zo veel te ontdekken valt.
Om trivia vragen te kunnen beantwoorden.
Ben ik het over het algemeen wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb van series het idee dat ze veel vaker behandeld worden als wegwerpmateriaal dan films.
Soaperig, uitgerekt, kwalitatief wisselvallig, nul herkijkwaarde, etc.
Ook Game of Thrones e.d. bekende series vallen hieronder...
Ja maar dat moet je ook wel doen voor de docu van robbyquote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik niet.
Ik lig hier gewoon apathisch te wezen.
We zijn allemaal heel benieuwdquote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef Robby87 het volgende:
Aankomende vrijdag lieve schat, eerste ruwe versie
Ga je het op youtube zetten?quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef Robby87 het volgende:
Aankomende vrijdag lieve schat, eerste ruwe versie
De spanning inddquote:Op zondag 15 december 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
Nóg een week wachten? Dat trek ik niet meer.
En, ga je het verspreiden?quote:
Apart. Hij leek heel lang te duren (hij duurt ook wel lang), maar toch snel voorbij te gaan. De effecten zijn allemaal erg mooi. Ik weet alleen niet meer het eind van boek 2... Dus weet niet in hoe verre de film gelijk gaat met het boek...quote:
Ja best wel. Alleen jammer dat deel 3 opgesplitst is/word. En het is inderdaad alweer een tijdje geleden... Maar buiten dat, ben ik ook gewoon vergeet achtigquote:Op zondag 15 december 2013 01:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ze niet gelezen. Jij wel dus, maar al lang geleden?
Zin in deel 3?
Exact hetzelfdequote:Op zondag 15 december 2013 01:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apart. Hij leek heel lang te duren (hij duurt ook wel lang), maar toch snel voorbij te gaan. De effecten zijn allemaal erg mooi. Ik weet alleen niet meer het eind van boek 2... Dus weet niet in hoe verre de film gelijk gaat met het boek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alleen krijg je in het boek niet die regel uitleg daar achteraan, die zit in het begin van boek 3.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 15-12-2013 04:09:25 ]
We zijn in Wijchen bij Cineroma geweest... Ik ga de volgende keer liever weer naar een normale bios. Hij draaide nog wel, was alleen te vroeg met kijken op de agenda. De agenda van deze week was nog niet online gezet op het moment dat ik keek...quote:Op zondag 15 december 2013 02:09 schreef wyccie het volgende:
En waar heb je de film dan gezien? Je zei toch dat die verder niet meer draaide in Nijmegen?
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 02:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Exact hetzelfdeIk dacht echt dat het boek anders eindigde dan de film. Maar dat er ook in het boek veel meer word gezegd over het eiland. Maar ik ben nog al vergeetachtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alleen krijg je in het boek niet die regel uitleg daar achteraan, die zit in het begin van boek 3.Heb je dan aan andere dingen gezeten buiten bier?quote:Op zondag 15 december 2013 06:06 schreef Robby87 het volgende:
Ik lag zojuist naar het groene lampje van mijn magnetron te kijken, die op mijn koelkast naast m'n bed staat. Dit alles, met angst in m'n lijf omdat ik dacht dacht dat het de ogen waren van een pikzwarte kat, gevormd door het silhouet van het zwarte raampje in de magnetrondeur, die op diezelfde koelkast mij strak zat aan te kijken terwijl ik bijna was ingeslapen.
Damn, dat was eng. En ik heb niet eens bier op... laat staan een kater.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 15 december 2013 06:06 schreef Robby87 het volgende:
Ik lag zojuist naar het groene lampje van mijn magnetron te kijken, die op mijn koelkast naast m'n bed staat. Dit alles, met angst in m'n lijf omdat ik dacht dacht dat het de ogen waren van een pikzwarte kat, gevormd door het silhouet van het zwarte raampje in de magnetrondeur, die op diezelfde koelkast mij strak zat aan te kijken terwijl ik bijna was ingeslapen.
Damn, dat was eng. En ik heb niet eens bier op... laat staan een kater.
Er bestaan toch (strenge) regels bij het houden van dit soort dieren?quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Al gezien?
Hopelijk kan niemand het zich nog over zijn hart verkrijgen om Seaworld of Dolfinarium en dergelijke te bezoeken na het zien van deze docu.
Er zijn wel regels ja, en sommige mensen zullen dat misschien strenge regels vinden. Maar als je ziet hoe die dieren leven betwijfel ik of het uberhaupt te verantwoorden valt om zulke dieren (of welk dier dan ook, imo) in gevangenschap te houden.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er bestaan toch (strenge) regels bij het houden van dit soort dieren?
Dat is een behoorlijk ethisch vraagstuk. Tot hoever kan de mens gaan om levende dieren voor eigen entertainment gevangen houden?quote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn wel regels ja, en sommige mensen zullen dat misschien strenge regels vinden. Maar als je ziet hoe die dieren leven betwijfel ik of het uberhaupt te verantwoorden valt om zulke dieren (of welk dier dan ook, imo) in gevangenschap te houden.
Die lieve dieren wachten gewoon tot de mens zichzelf zal vernietigen en dan is alles weer goed.quote:Op zondag 15 december 2013 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk ethisch vraagstuk. Tot hoever kan de mens gaan om levende dieren voor eigen entertainment gevangen houden?
Zoals in Hitchickers Guide?quote:Op zondag 15 december 2013 12:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Die lieve dieren wachten gewoon tot de mens zichzelf zal vernietigen en dan is alles weer goed.
Als het gevangenschap zulke gevolgen heeft als het voor bijvoorbeeld orka's heeft (sterven op veel jongere leeftijd dan in het wild, storten psychisch helemaal in, zoals de orka die plots zijn trainer doodbeet in Seaworld) vind ik dat de mens die dieren netjes in hun eigen habitat moet laten.quote:Op zondag 15 december 2013 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk ethisch vraagstuk. Tot hoever kan de mens gaan om levende dieren voor eigen entertainment gevangen houden?
Niet.quote:Op zondag 15 december 2013 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
Tot hoever kan de mens gaan om levende dieren voor eigen entertainment gevangen houden?
Ja dat bijv.quote:
Meer dan terechtquote:Op zondag 15 december 2013 12:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het gevangenschap zulke gevolgen heeft als het voor bijvoorbeeld orka's heeft (sterven op veel jongere leeftijd dan in het wild, storten psychisch helemaal in, zoals de orka die plots zijn trainer doodbeet in Seaworld) vind ik dat de mens die dieren netjes in hun eigen habitat moet laten.
Kunnen ze lang wachten.quote:Op zondag 15 december 2013 12:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Die lieve dieren wachten gewoon tot de mens zichzelf zal vernietigen en dan is alles weer goed.
Heeft nog niet echt zin:quote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor een zombie apocalypse ben ik wel klaar.
quote:Aan de Duitse dichter Heinrich Heine (1797-1856) is de uitspraak toegeschreven: 'Als de wereld vergaat ga ik naar Holland, want daar gebeurt alles vijftig jaar later'.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Heeft nog niet echt zin:
[..]
Belgie bestaat helemaal niet.quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Njosnavelin het volgende:
In België lopen ze nog meer achter, dus ik zit wel goed dan.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Njosnavelin het volgende:
In België lopen ze nog meer achter, dus ik zit wel goed dan.
Doomsday prepper. Is echt iets voor jou om te gaan volgen op tvquote:
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doomsday prepper. Is echt iets voor jou om te gaan volgen op tv
Als het echt goede preppers zijn dan hebben ze daarvoor al maatregelen genomen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dat ooit gebeurt, dan zijn de doomsday preppers toch gewoon de eersten die er aan gaan, want de overige 99% wil wat zij hebben.
Ik heb de gunsquote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor een zombie apocalypse ben ik wel klaar.
Daar heb ik al iemand voor, maar als jij je adres geeft dan komen we je guns wel even ophalen als het moment daar is.quote:
Ik voel een briljant tag team ontstaanquote:Op zondag 15 december 2013 13:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor, maar als jij je adres geeft dan komen we je guns wel even ophalen als het moment daar is.
Dogequote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik voel een briljant tag team ontstaan![]()
Hoe gaan we onszelf noemen?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef drakin het volgende:
even een vreugdedansje. net een leuke pm van Fok dat ik het 47 ronin prijzenpakket heb gewonnen. Ik wil die film heel graag zien en nu mag er nog iemand mee
Of ik ga gewoon 2 keer
Dumb and dumber.quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef drakin het volgende:
even een vreugdedansje. net een leuke pm van Fok dat ik het 47 ronin prijzenpakket heb gewonnen. Ik wil die film heel graag zien en nu mag er nog iemand mee
Of ik ga gewoon 2 keer
neequote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef Robby87 het volgende:
Stop eens met spammen Drakin, anders knal ik je zo voor je kop.
Cannonfodderquote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op mijn sociale inadequaatheid.quote:Op zondag 15 december 2013 14:41 schreef wyccie het volgende:
Drakin was niet aan het spammen. Ze is blij dat ze de prijsvraag gewonnen heeft.
Met een t?quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef wyccie het volgende:
Hmmm. Mooi excuus.
Wees blij dat ze je niet doorboord heeft met haar pijl en boog.
Dat was toen geen grap.quote:Op zondag 15 december 2013 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat robby weer een grap maakte, zoals eerst toen hij mij een trut noemde
Heefd?quote:Op zondag 15 december 2013 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met een t?
Ik ga een klein beetje dood van binnen nu.
quote:Op zondag 15 december 2013 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was toen geen grap.
Dit keer wel.
Dat heeft ze toch met een d geschreven?quote:
Ja, dat gelóóf je toch niet?!quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch met een d geschreven?
Ik schiet niet met t'squote:Op zondag 15 december 2013 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met een t?
Ik ga een klein beetje dood van binnen nu.
Ik weet na afloop van die trailer nog steeds even veel van de film als daarvoor... zo goed als niksquote:
Ik weet dat Matthew McConaughey in 2015 een oscar heeft ontvangen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet na afloop van die trailer nog steeds even veel van de film als daarvoor... zo goed als niks
En wie krijgt hem volgend jaar?quote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet dat Matthew McConaughey in 2015 een oscar heeft ontvangen.
Chiwetel Ejioforquote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En wie krijgt hem volgend jaar?
De oscars zijn redelijk voorspelbaarquote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat slavengedoe is inderdaad wel erg oscar bait
dat. Maar Chiwetel is wel een erg goede acteur.quote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat slavengedoe is inderdaad wel erg oscar bait
Wanneer zou ik hem winnen dan?quote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Sands het volgende:
[..]
De oscars zijn redelijk voorspelbaar
2015quote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wanneer zou ik hem winnen dan?
Fuck, dan moet ik opschieten!quote:
CGI is woord van 2013. En dat bedoel ik niet positief.quote:
ZO hoort het met een teaserquote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet na afloop van die trailer nog steeds even veel van de film als daarvoor... zo goed als niks
Niks mis met CGI maar alles ziet er hetzelfde uitquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CGI is woord van 2013. En dat bedoel ik niet positief.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb ik eens bij een pubquiz gebruikt...
Mijn feestende poppetje. Diep van binnen huil ik...quote:
Teaser trailerquote:Op zondag 15 december 2013 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dan moet iemand geen trailer in de link omschrjving zetten
nou goed dat heb ik dan gemist, maar alsnog zou het wel interesse moeten opwekken en dat gebeurt ook niet (in ieder geval niet bij mij)quote:
Bij mij welquote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
nou goed dat heb ik dan gemist, maar alsnog zou het wel interesse moeten opwekken en dat gebeurt ook niet (in ieder geval niet bij mij)
Welke grabbelton?quote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, je staat in de grabbelton!
hetero, toch?![]()
Grabbelton? Wat is de grabbelton? En ja, ik ben hetero...quote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, je staat in de grabbelton!
hetero, toch?![]()
the snowmanquote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke animatie film om te kijken?
Je hebt ze allemaal al gezien.quote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke animatie film om te kijken?
Antwoord op je fotoboek vraag:quote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat kende ik helemaal niet. Even piepen.
Ga je dat over een jaartje of 2 ook met je nichtje erbij doen?quote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
Legend of the overfiend? Die kijk ik altijd back to back met The Snowman
Dude... Mijn nichtje krijgt Legend of the Overfiend pas na haar dertigste te zien, en daar zal ik niet bij zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je dat over een jaartje of 2 ook met je nichtje erbij doen?
Ach joh, niks mis met die filmquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude... Mijn nichtje krijgt Legend of the Overfiend pas na haar dertigste te zien, en daar zal ik niet bij zijn.
Zeer toepasselijk ja, maar neequote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
Legend of the overfiend? Die kijk ik altijd back to back met The Snowman
Oh ik dacht dat je bij een benzinestation werkte. Of doe je dat er alleen bij?quote:Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Antwoord op je fotoboek vraag:
Jawel hoor.. Moet toch ergens geld vandaan halen
Dat doe ik erbij. Aangezien het op het moment armoe troef is bij het taxibedrijf. En dat werk heb ik jaren geleden ook gedaan en vond ik leuk genog om er weer bij te gaan doenquote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bij een benzinestation werkte. Of doe je dat er alleen bij?
Maak daar een docu over?quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou zo graag een professionele darter willen zijn hè...
Gisteren toevallig gekeken. Idd een aanrader. Zo erg wat er nog steeds gebeurt in Amerika en hoeveel shit er in de doofpot wordt gestopt. Ik was als kind al overtuigd na het zien van Free Willy, maar blijkbaar hebben sommige mensen het nog steeds niet begrepen en vullen ze hun zakken met dierenleed. Oh en ook wat mensenleed...quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Al gezien?
Hopelijk kan niemand het zich nog over zijn hart verkrijgen om Seaworld of Dolfinarium en dergelijke te bezoeken na het zien van deze docu.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou zo graag een professionele darter willen zijn hè...
Als het mijn vraag was, dan had ik deze gewoon goed gerekend.quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
Hij kijkt alsof zijn haar in de fik staat?
nooit leuk als iemand overlijdt, maar 81 is wel een "mooie" leeftijd toch?quote:
Reactie op nu.nlquote:Met alle respect. Dit was een middelmatige acteur. Geen wonder dat hij die prijzen dus misliep. Als iemand overlijdt hebben we gauw de neiging om iemand bijna letterlijk de hemel in te prijzen. Nergens voor nodig. Hij was een acteur die zijn werk deed maar meer ook niet. Hij stak er niet bovenuit. R.I.P
Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is tochquote:
ja, laten we dat doen!quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is toch
quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Waarom... voor de films waarin hij speelde was hij een goed acteur... En met zo'n uitspraak maak je iemand alleen maar minder waard
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopenquote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het mijn vraag was, dan had ik deze gewoon goed gerekend.
In mijn ogen onder waardeer je hem wel met zo'n uitspraak..quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
Zijn die er dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
Hij had hem zelf gemaakt, grafische wereld jeweetquote:
is dat wat?quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Place Beyond the Pines
Gisteren gezien.
Ja.quote:
Dat is zijn handelsmerk. Like it or not, het werkt wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al heb ik het ondertussen wel een beetje gehad met Gosling en hele films stoïcijns staan staren.
Prima actie film, lijkt alleen veel op Pitch Black. PB is beter overigens. Deel 2 is ook vermakelijk. Zit wel een verhaal in de drie delen, maar je kan ze makkelijk los kijken.quote:
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45quote:Op zondag 15 december 2013 23:19 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik heb een vraag, maar wil er geen apart topic voor openen. Ik wil graag de afleveringen van Ruby Wax goes Dutch terugkijken, maar kan ze nergens vinden. Met name die met Hans Teeuwen wil ik graag zien. Kan iemand me helpen?
Dankje, heb het daar ook gepost. En ook thnx voor je linkje naar dat fragment, erg leuk haha, maar ben nog steeds op zoek naar de hele aflevering...quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45
En heb alleen dit voor je gevonden.![]()
http://www.kijk.nl/video/XmTH7geGwkQK
Robby gaat hiervan ook een klein beetje dood van binnen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.theguardian.co(...)dies-lawrence-arabia
Peter o toole is doodt.
Ik heb daarom ook gereageerd op de vacature op de frontpage!quote:Op maandag 16 december 2013 08:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat jullie je zo druk kunnen maken over spellingfouten van anderen...
It's a live! A live I tell you!quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Patch het volgende:
Vond altijd dat O'Toole de rol van Dumbledore over had moeten nemen van Richard Harris
Ik twijfelde of het aan elkaar moest of niet... blijkbaar moest het wel aan elkaar...quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
Over spelling in het Engels zal ik maar niet beginnen, of is het in die film echt a live?
Nou meid, zeg het eens.quote:Op maandag 16 december 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Frankenstein is meer alive dan dit topic.
Mijn wekker ging net.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou meid, zeg het eens.
Hoe was je dag?
je bedoeldt "net" denk ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:16 schreef Lemans24 het volgende:
Komt door het mooie weer.
Dat het rustig is dus.
Niet dat je wekker niet ging.
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef drakin het volgende:
Hij ging net, en het is bewust ook.
Zo aan mijn vrijwillige nachtshift beginnen.
Ik las echt niet...quote:
Hoe is het met die leuke vrouw van je?quote:
Dan vakantie?quote:
Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is het met die leuke vrouw van je?
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nu
Het lijkt ergens naar toe te gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?
Wow big steps. Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow big steps. Nice
Zo ver zijn Waaghals en ik inmiddels ook, kerst samen vieren
En die zal prachtig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan krijgen we Robby's docu te zien.
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten (quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...
Kerst is de leukste tijd van het jaar. Alleen vind ik het zo vervelend dat je je moet opsplitsen om bij iedereen te kunnen zijn op de kerstdagen...
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten () vieren is het al helemaal niet te doen.
Makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...quote:
ergens wel... maar ik ben ook een familie mensquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...
Zo zo!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
Dankquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DankDat zal zeker wel lukken.
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Wat romantischquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Ik begrijp je, ben ook heel erg een familiemens. Kijk er al weken naar uit om iedereen weer te zien en samen kerst te vierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ergens wel... maar ik ben ook een familie mens(met een deel van mijn familie tenminste)
Daar houden we je aan he.quote:
Okquote:
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Dus vrijdag een docu en een animatie hier in première?
Nee, maar het beweegt allemaal nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat dan wel? Maak jij de animaties voor robby's docu?
Geweldig Dyon, ik ben stiekem wel jaloers op jequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |