quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Klopt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wat Tinder is, het is dus ook geen kwestie van googlen of rocket science. Maar zoals Lemans dat hier post heb je toch het gevoel dat er ergens wat posts missen. Hij begint opeens over Tinder en er komt een quote uit de lucht vallen. Blijkbaar hebben Njo en hij wel allebei DWDD gekeken.
Hetzelfde zie ik hier trouwens ook als er voetbal op tv is.
Volksstammen. Hele steden in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Zijn er ook gewillige vrouwen op Tinder?
De Amerikaanse TV is tegenwoordig gewoon beter dan de Amerikaanse film.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn ook goede series hoor. Zo heb ik Vikings in een week gekeken en een seizoen Game of Thrones en Under The Dome en zo.
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Lemans24 het volgende:
Netflix: Binge Watching Is The New Normal For TV Streamers
bron: Deadline
definitie: 2-6 afleveringen van een serie achter elkaar kijken.
mening: dan kun je toch net zo goed een film gaan kijken?
funfact: als binge watching afgeleid is van binge drinking, dan is het in het Nederlands dus comakijken.
jup.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Zijn dat allemaal Amerikaanse tv-series dan?
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.
plus dat de meeste series nu even stil liggen qua nieuwe afleveringen. Maar gelukkig is er nog mijn backlog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
Al zitten we nu wel in de enige periode van het jaar waarvoor Hollywood doorgaans wel een beetje z'n best doet, dus het wordt tijd voor een korte omschakeling.
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.quote:
Vikings is gewoon een Amerikaanse serie volgens mij. De omroep die het produceert is wat bijzonder: The History Channel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.
Ik Dacht dat Vikings het iig al niet was, of je hebt het over het hele continent.
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
FMT op een laag pitje de laatste tijd Sandsie...
Nu moet je al die Disney-films gaan kijken die vroeger met de kerst uitkwamen, knap je vast van op. Werk je bij Hallmark of zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.
Nee drukkerij enzo, maar we maken soms wel dingen voor hallmark jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nu moet je al die Disney-films gaan kijken die vroeger met de kerst uitkwamen, knap je vast van op. Werk je bij Hallmark of zo?
Dit is zo'n moment waarop iedereen tegenwoordig zegt, ach, je hebt tenminste werk. Met de crisis en alles, maar nee, ik vind het best kut voor je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee drukkerij enzo, maar we maken soms wel dingen voor hallmark ja
Lijkt me zo druk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef wyccie het volgende:
Niks mis met werken in een drukkerij toch?
Maar ik ben geen drukker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop iedereen tegenwoordig zegt, ach, je hebt tenminste werk. Met de crisis en alles, maar nee, ik vind het best kut voor je.
Nu wel door de kerstquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ben geen drukker hoor
[..]
Nu wel door de kerst
Dat is geen slecht baantje idd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Bijna alles eigenlijk, aankomende week mag ik beetje webdesigner spelen
Nu alleen nog meer salarisquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb je zeker weinig te klagen!
Nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel verdien je nu? Toch al lang niet meer het minimumloon?
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 brutoquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:
Boven de 23 jaar is dat toch niet meer van toepassing?
Full time jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb ook geen verstand van lonen en dergelijke.
Dat is niet erg veel, en werk je full time?
Ik zit inmiddels bij een gewillige man op de bank, maar niet via Tinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef wyccie het volgende:
Nou, volgens mij is dat Tinder wel een succes voor Njos.
Jullie verdienen allemaal veel meer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit. Damn gast, verdien jij zó weinig? Daar zou ik ook verdrietig van worden.
Hij heeft dan ook wel een beetje wat weg van Lesliequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Desunoto het volgende:
Ed Helms pakt hoofdrol in reboot The Naked Gun
Ze menen het echt!
Ja nu ben jij een rijke mevrouw.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef wyccie het volgende:
Ik inmiddels wel, maar voorheen ging ik drie jaar lang elke maand 500 in de min op de balans.
Misschien als ik full time zou werkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie verdienen allemaal veel meer?
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.quote:
Om klassiekers af te strepen,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.
Waarom vrijwillig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...
Maar goed, ik ging twee jaar geleden vrijwillig weg bij m'n saaie baan waar ik het dubbele mee verdiende. Nu moet ik op de blaren zitten.
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
Ik heb geen flamboyante levensstijl, vrij sober eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Ik betaal 400 euro kostgeld, dat is de grootste kostenpost.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:10 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
ziektekostenverzekeringquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Waar gaat die andere bijna 500 euro dan aan op?
Rijden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef wyccie het volgende:
Wat is trouwens je plan als je je rijbewijs hebt?
Dat kost toch geen 500 euro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:32 schreef Sands het volgende:
[..]
ziektekostenverzekering
telefoon
rijles
etc.
Ik kan ook wel minder uitgeven en geen rijlessen nemen, maar dan kom ik nooit verder
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.
En als je op eigen benen wilt staan zul je prioriteiten moeten stellen. Anders blijf je tot je vijftigste bij je ouders wonen.
Heb je een plan om uit huis te gaan, voor je toekomst?quote:
Anders kan ik mijn thuisbioscoop nergens kwijt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
Ik zou veel liever sparen om uit huis te gaan, dan voor dat soort zaken. Maar ik geef daar dan ook niet zo veel om, gezien ik nog steeds een beeldbuis-TV heb.![]()
En Sands, zo vind je natuurlijk nooit een leuk meisje.
De eerste keer gewoon, omdat ik weg wilde. Had het gezien daar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet
[..]
Waarom vrijwillig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |