Misschien als ik full time zou werkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie verdienen allemaal veel meer?
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.quote:
Om klassiekers af te strepen,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen als je de Belastingdienst heel veel geld terug moet betalen. Om over het IBG maar niet te spreken.
Waarom vrijwillig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
9,03 per uur, wat ze je gerust voor alles proberen te geven nu. Maakt de opleiding geen drol meer uit...
Maar goed, ik ging twee jaar geleden vrijwillig weg bij m'n saaie baan waar ik het dubbele mee verdiende. Nu moet ik op de blaren zitten.
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jeugdloon heb jij het over, het minimumloon vanaf 23 jaar en ouder is ¤ 1.477,80 bruto
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is echt weinig., je hebt geluk dat je nog thuis woont.
Mijn vaste lasten zijn al zo'n ¤900 per maand, dan hield ik niets meer over.
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
Ik heb geen flamboyante levensstijl, vrij sober eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan van dat minimumloon mijn vaste lasten niet eens betalen, laat staan mijn flamboyante levensstijl.
...en nu voel ik me een decadente lul.
Ik betaal 400 euro kostgeld, dat is de grootste kostenpost.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:10 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zuigt helemaal, ik zou niet in jouw situatie willen zitten.
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Sands het volgende:
Oh op dit moment zit ik ook aan die vaste lasten denk ik zo.
ziektekostenverzekeringquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Waar gaat die andere bijna 500 euro dan aan op?
Rijden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef wyccie het volgende:
Wat is trouwens je plan als je je rijbewijs hebt?
Dat kost toch geen 500 euro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:32 schreef Sands het volgende:
[..]
ziektekostenverzekering
telefoon
rijles
etc.
Ik kan ook wel minder uitgeven en geen rijlessen nemen, maar dan kom ik nooit verder
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd. Kostgeld is een ding, maar jij bent niet je ouders hun uitkeringsinstantie of bank. Mijn moeder zou me nooit huur laten betalen, en zij leeft van de bijstand.
En als je op eigen benen wilt staan zul je prioriteiten moeten stellen. Anders blijf je tot je vijftigste bij je ouders wonen.
Heb je een plan om uit huis te gaan, voor je toekomst?quote:
Anders kan ik mijn thuisbioscoop nergens kwijt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja. Wat is voor jou het voordeel om nog thuis te wonen, sands? Of is dat omdat je ouders je toelage nodig hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
Ik zou veel liever sparen om uit huis te gaan, dan voor dat soort zaken. Maar ik geef daar dan ook niet zo veel om, gezien ik nog steeds een beeldbuis-TV heb.![]()
En Sands, zo vind je natuurlijk nooit een leuk meisje.
De eerste keer gewoon, omdat ik weg wilde. Had het gezien daar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet
[..]
Waarom vrijwillig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |