Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is het met die leuke vrouw van je?
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nu
Het lijkt ergens naar toe te gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?
Wow big steps. Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow big steps. Nice
Zo ver zijn Waaghals en ik inmiddels ook, kerst samen vieren
En die zal prachtig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan krijgen we Robby's docu te zien.
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten (quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...
Kerst is de leukste tijd van het jaar. Alleen vind ik het zo vervelend dat je je moet opsplitsen om bij iedereen te kunnen zijn op de kerstdagen...
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten () vieren is het al helemaal niet te doen.
Makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...quote:
ergens wel... maar ik ben ook een familie mensquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...
Zo zo!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
Dankquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DankDat zal zeker wel lukken.
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Wat romantischquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DankDat zal zeker wel lukken.
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Ik begrijp je, ben ook heel erg een familiemens. Kijk er al weken naar uit om iedereen weer te zien en samen kerst te vierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ergens wel... maar ik ben ook een familie mens(met een deel van mijn familie tenminste)
Daar houden we je aan he.quote:
Okquote:
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Dus vrijdag een docu en een animatie hier in première?
Nee, maar het beweegt allemaal nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat dan wel? Maak jij de animaties voor robby's docu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |