Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is tochquote:
ja, laten we dat doen!quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is toch
quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Waarom... voor de films waarin hij speelde was hij een goed acteur... En met zo'n uitspraak maak je iemand alleen maar minder waard
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopenquote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het mijn vraag was, dan had ik deze gewoon goed gerekend.
In mijn ogen onder waardeer je hem wel met zo'n uitspraak..quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
Zijn die er dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
Hij had hem zelf gemaakt, grafische wereld jeweetquote:
is dat wat?quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Place Beyond the Pines
Gisteren gezien.
Ja.quote:
Dat is zijn handelsmerk. Like it or not, het werkt wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al heb ik het ondertussen wel een beetje gehad met Gosling en hele films stoïcijns staan staren.
Prima actie film, lijkt alleen veel op Pitch Black. PB is beter overigens. Deel 2 is ook vermakelijk. Zit wel een verhaal in de drie delen, maar je kan ze makkelijk los kijken.quote:
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45quote:Op zondag 15 december 2013 23:19 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik heb een vraag, maar wil er geen apart topic voor openen. Ik wil graag de afleveringen van Ruby Wax goes Dutch terugkijken, maar kan ze nergens vinden. Met name die met Hans Teeuwen wil ik graag zien. Kan iemand me helpen?
Dankje, heb het daar ook gepost. En ook thnx voor je linkje naar dat fragment, erg leuk haha, maar ben nog steeds op zoek naar de hele aflevering...quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45
En heb alleen dit voor je gevonden.![]()
http://www.kijk.nl/video/XmTH7geGwkQK
Robby gaat hiervan ook een klein beetje dood van binnen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.theguardian.co(...)dies-lawrence-arabia
Peter o toole is doodt.
Ik heb daarom ook gereageerd op de vacature op de frontpage!quote:Op maandag 16 december 2013 08:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat jullie je zo druk kunnen maken over spellingfouten van anderen...
It's a live! A live I tell you!quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Patch het volgende:
Vond altijd dat O'Toole de rol van Dumbledore over had moeten nemen van Richard Harris
Ik twijfelde of het aan elkaar moest of niet... blijkbaar moest het wel aan elkaar...quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
Over spelling in het Engels zal ik maar niet beginnen, of is het in die film echt a live?
Nou meid, zeg het eens.quote:Op maandag 16 december 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Frankenstein is meer alive dan dit topic.
Mijn wekker ging net.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou meid, zeg het eens.
Hoe was je dag?
je bedoeldt "net" denk ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:16 schreef Lemans24 het volgende:
Komt door het mooie weer.
Dat het rustig is dus.
Niet dat je wekker niet ging.
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef drakin het volgende:
Hij ging net, en het is bewust ook.
Zo aan mijn vrijwillige nachtshift beginnen.
Ik las echt niet...quote:
Hoe is het met die leuke vrouw van je?quote:
Dan vakantie?quote:
Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is het met die leuke vrouw van je?
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk goed, zou het niet weten hoe het met d'r is nu
Het lijkt ergens naar toe te gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel wat vorderingen al of nog status quo?
Wow big steps. Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow big steps. Nice
Zo ver zijn Waaghals en ik inmiddels ook, kerst samen vieren
En die zal prachtig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan krijgen we Robby's docu te zien.
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten (quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat... Niks overhaasten...
Kerst is de leukste tijd van het jaar. Alleen vind ik het zo vervelend dat je je moet opsplitsen om bij iedereen te kunnen zijn op de kerstdagen...
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is lastig inderdaad, vooral met gescheiden ouders. En als iedereen ook nog schoonfamilies heeft waar ze ook kerst bij willen/moeten () vieren is het al helemaal niet te doen.
Makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...quote:
ergens wel... maar ik ben ook een familie mensquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wanneer kom jij nou ooit eens met je animatie? Daar wachten we nou ook al tijden op...
Zo zo!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Het lijkt ergens naar toe te gaanZe heeft me uitgenodigd om bij haar thuis 2de kerstdag te komen eten dus
. Maar het moet gewoon rustig aan gaan bij d'r
Dankquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DankDat zal zeker wel lukken.
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Wat romantischquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DankDat zal zeker wel lukken.
Ik heb gister besloten om op 1 januari bij het vuurwerk te vertellen wat ik voor d'r voel en dat ik er "iets" van wil maken![]()
Ik begrijp je, ben ook heel erg een familiemens. Kijk er al weken naar uit om iedereen weer te zien en samen kerst te vierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ergens wel... maar ik ben ook een familie mens(met een deel van mijn familie tenminste)
Daar houden we je aan he.quote:
Okquote:
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Dus vrijdag een docu en een animatie hier in première?
Nee, maar het beweegt allemaal nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat dan wel? Maak jij de animaties voor robby's docu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |