Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is tochquote:
ja, laten we dat doen!quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... ik kan er geen oordeel over geven. Maar eigenlijk zou je hem moeten vragen wie er dan wel een goede acteur is toch
quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Waarom... voor de films waarin hij speelde was hij een goed acteur... En met zo'n uitspraak maak je iemand alleen maar minder waard
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopenquote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Reactie verplaatsen naar het nieuwsbericht over Paul Walker.
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het mijn vraag was, dan had ik deze gewoon goed gerekend.
In mijn ogen onder waardeer je hem wel met zo'n uitspraak..quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn uitspraken iemand minder waard kunnen maken. Dat zou bijzonder veel macht zijn.
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
Zijn die er dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag deze week iemand met een Paul Walker t-shirt lopen, ik zie niemand met een Peter O 'Toole shirt lopen
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere generatie. In de jaren '60 misschien wel. Toen liep er niemand met een Paul Walker t-shirt.
Hij had hem zelf gemaakt, grafische wereld jeweetquote:
is dat wat?quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Place Beyond the Pines
Gisteren gezien.
Ja.quote:
Dat is zijn handelsmerk. Like it or not, het werkt wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al heb ik het ondertussen wel een beetje gehad met Gosling en hele films stoïcijns staan staren.
Prima actie film, lijkt alleen veel op Pitch Black. PB is beter overigens. Deel 2 is ook vermakelijk. Zit wel een verhaal in de drie delen, maar je kan ze makkelijk los kijken.quote:
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45quote:Op zondag 15 december 2013 23:19 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik heb een vraag, maar wil er geen apart topic voor openen. Ik wil graag de afleveringen van Ruby Wax goes Dutch terugkijken, maar kan ze nergens vinden. Met name die met Hans Teeuwen wil ik graag zien. Kan iemand me helpen?
Dankje, heb het daar ook gepost. En ook thnx voor je linkje naar dat fragment, erg leuk haha, maar ben nog steeds op zoek naar de hele aflevering...quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45
En heb alleen dit voor je gevonden.![]()
http://www.kijk.nl/video/XmTH7geGwkQK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |