Robby gaat hiervan ook een klein beetje dood van binnen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.theguardian.co(...)dies-lawrence-arabia
Peter o toole is doodt.
Ik heb daarom ook gereageerd op de vacature op de frontpage!quote:Op maandag 16 december 2013 08:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat jullie je zo druk kunnen maken over spellingfouten van anderen...
It's a live! A live I tell you!quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Patch het volgende:
Vond altijd dat O'Toole de rol van Dumbledore over had moeten nemen van Richard Harris
Ik twijfelde of het aan elkaar moest of niet... blijkbaar moest het wel aan elkaar...quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
Over spelling in het Engels zal ik maar niet beginnen, of is het in die film echt a live?
Nou meid, zeg het eens.quote:Op maandag 16 december 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Frankenstein is meer alive dan dit topic.
Mijn wekker ging net.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou meid, zeg het eens.
Hoe was je dag?
je bedoeldt "net" denk ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:16 schreef Lemans24 het volgende:
Komt door het mooie weer.
Dat het rustig is dus.
Niet dat je wekker niet ging.
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef drakin het volgende:
Hij ging net, en het is bewust ook.
Zo aan mijn vrijwillige nachtshift beginnen.
Ik las echt niet...quote:
Hoe is het met die leuke vrouw van je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |