Belgie bestaat helemaal niet.quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Njosnavelin het volgende:
In België lopen ze nog meer achter, dus ik zit wel goed dan.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Njosnavelin het volgende:
In België lopen ze nog meer achter, dus ik zit wel goed dan.
Doomsday prepper. Is echt iets voor jou om te gaan volgen op tvquote:
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doomsday prepper. Is echt iets voor jou om te gaan volgen op tv
Als het echt goede preppers zijn dan hebben ze daarvoor al maatregelen genomen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dat ooit gebeurt, dan zijn de doomsday preppers toch gewoon de eersten die er aan gaan, want de overige 99% wil wat zij hebben.
Ik heb de gunsquote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor een zombie apocalypse ben ik wel klaar.
Daar heb ik al iemand voor, maar als jij je adres geeft dan komen we je guns wel even ophalen als het moment daar is.quote:
Ik voel een briljant tag team ontstaanquote:Op zondag 15 december 2013 13:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor, maar als jij je adres geeft dan komen we je guns wel even ophalen als het moment daar is.
Dogequote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik voel een briljant tag team ontstaan![]()
Hoe gaan we onszelf noemen?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef drakin het volgende:
even een vreugdedansje. net een leuke pm van Fok dat ik het 47 ronin prijzenpakket heb gewonnen. Ik wil die film heel graag zien en nu mag er nog iemand mee
Of ik ga gewoon 2 keer
Dumb and dumber.quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef drakin het volgende:
even een vreugdedansje. net een leuke pm van Fok dat ik het 47 ronin prijzenpakket heb gewonnen. Ik wil die film heel graag zien en nu mag er nog iemand mee
Of ik ga gewoon 2 keer
neequote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef Robby87 het volgende:
Stop eens met spammen Drakin, anders knal ik je zo voor je kop.
Cannonfodderquote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |