SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heeft het spel nog bugs?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of voor. het verschiltquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopelijk is het dan wel bugvrij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Vooralsnog amper last van bugs gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel bugvrij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet er genoeg...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog amper last van bugs gehad
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Heb jij trouwens een AMP?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees graag je ervaring terug, maar ik voorspel dat je veel van je muziek ineens opnieuw gaat luisterenHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik had ze eerst op mijn creative T-20 setje aangesloten, maar die is vervangen door een headphone amp ja, een Shiit Magni.quote:
Maar alles wat enigzins versterkt is goed te doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dan heb je ook nog het geluid wat soms halve potjes weg valtquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Weet er genoeg...
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
GODTERINGTUERYEHNRF*(#)%$&*)$#(%^&*$#T%^%
net eindelijk 10 kills gehaald tijdens air superiority, dus ik had mijn laatste 2 benodigde ribbons moeten krijgen, maar nee hoor.,...niks.
Sowieso was het weer zo dat opeens alles wat je tot dusver had unlocked per voertuig, dat kreeg je opeens achter elkaar en tijdens het wachten tussen de levels kon je ook niet je stats bekijken.
People assume too much.![]()
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerktquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
![]()
Ja op zich wel, als je wat filters toepast blijven er wel wat weinig servers over soms. Weet niet of dat een bug is, of dat dat gewoon klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerkt![]()
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
Tjah Xbox One hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef IMVHI het volgende:
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
![]()
![]()
Je verwacht gewoon teveel van BF4.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef very het volgende:
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu![]()
Nicequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
![]()
dit kom je niet vaak tegen
ik vind de china rising maps geen fuck aan"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
WTF jij zat dus bij mij in de serverquote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dit kom je niet vaak tegen
ik vind de china rising maps geen fuck aan(KurmoL) die match was echt close!
Die daarna ook trouwens
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
ik wil de metro mapquote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef Convict het volgende:
[..]
WTF jij zat dus bij mij in de server(KurmoL) die match was echt close!
Die daarna ook trouwens
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
indoor mapsquote:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
32 man indoor anders kan je net zo goed tower defence ofzo gaan spelenquote:
64 lekker chaotishquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef Convict het volgende:
[..]
32 man indoor anders kan je net zo goed tower defence ofzo gaan spelen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ben wel benieuwd wat er gebeurt als je hier een granaat naar binnen gooitquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gaat er maar 1tje doodquote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat er gebeurt als je hier een granaat naar binnen gooitje kan namelijk op een granaat gaan liggen om je team genoten te beschermen
Kwam aan bod in zon bf4 myth busters filmpjeI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oftewel, c4 gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Gaat er maar 1tje doodje kan namelijk op een granaat gaan liggen om je team genoten te beschermen
Kwam aan bod in zon bf4 myth busters filmpje
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik dacht dat Dennis3D wel skill haducav noob dat ie is
[ Bericht 0% gewijzigd door Convict op 15-12-2013 22:53:35 ]I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
netcode is nogsteeds crap 1 second delay ofzo komop..."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hmm ja, en die fucking bipod hebben ze na al die battlefields nog steeds niet gefixt. Wat een irritant onding is dat zeg.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hele ronde lang UCAV'en!
[ Bericht 0% gewijzigd door Catkiller op 15-12-2013 23:16:18 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Heb ik ook wel maar ik vind mensen vervelen zo leukquote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Convict het volgende:
Ik dacht dat Dennis3D wel skill haducav noob dat ie is
![]()
![]()
met je #1 vehicle ucavquote:Op zondag 15 december 2013 23:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Heb ik ook wel maar ik vind mensen vervelen zo leuk
Haters gonna hatequote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan![]()
Krijg ik opeens een update van bijna 900mb. Ik vermoed de China Rising DLC, maar die heb ik al, omdat ik Premium heb
Edit: blijkbaar een patch:
http://battlelog.battlefi(...)2955064770534426141/Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moederquote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan![]()
![]()
Zo te zien inderdaad China Rising DLC patch, heb nu zonder dat ik een premium member ben een China Rising (aircraft icoon) gekregen naast het BF4 icoon.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Krijg ik opeens een update van bijna 900mb. Ik vermoed de China Rising DLC, maar die heb ik al, omdat ik Premium heb
Edit: blijkbaar een patch:
http://battlelog.battlefi(...)2955064770534426141/![]()
Sorryquote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
Hebben ze de UCAV verpest![]()
Wat zonde nu maar een andere manier zoeken om mensen te vervelen![]()
![]()
“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Ben benieuwd.....![]()
Ik heb net nog heel vaak mensen toch nog kunnen doden nadat ze mij dodequote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef VelitoX het volgende:
“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Ben benieuwd.....als in net iets later als hun schieten maar wel de kill nog mee pakken, en dat met een ping van rond de 20
Air Superiority met standaard 100 ticketsGelukkig een 400-ticketserver gevonden
Hmmm .. kan eindelijk een beetje normaal spelen zonder "Client closed connection". Helaas heb ik daar mijn PC voor in de DMZ moeten zetten![]()
![]()
Hm hij is nu aan het downloaden... gaat echt traag nu 300kb/s :S
-edit-
Hebben ze revive bug gefixt...
Speel net eerste rondje gelijk een nieuwe revive bug.
En nog rubberbanding.
[ Bericht 65% gewijzigd door t4rt4rus op 16-12-2013 23:11:31 ]![]()
Zou tof zijn als ik een keer normaal gerevived kan worden
Ben geen enkel keer meer normaal gerevived sinds 3 patches terug of zo. Geen enkele keer. Consequent krijg ik de optie om de revive te accepten met rechter muisknop, waarop ik direct dood weer dood ga als ik dat doe.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
Zo
fijn
dat
Origin
als
je
aangeeft
de
login
te onthouden
dit
stuk
vreten
steeds
de
login
vergeet.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skull-splitter op 17-12-2013 00:12:00 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn god wat heeft de nieuwe patch veel verneukt zeg....
- Standaard blijft nu de revive message op je scherm staan als je accepteert met space ipv linker muisknop.
- Als ik geraakt wordt laat hij het pas later op het scherm zien (ik krijg nog rode richting-markers in de killcam....)
- Zelfde lijkt te gebeuren als ik op tegenstanders raak schiet (zit vertraging in wanneer de avatar "schokt" van de hit).
Dit was allemaal prima voor de patch van vandaag.... (op het feit dat je heel af en toe in revive scherm bleef hangen).
@neo: accepteren revive is met spatiebalk of met linker muisknop, rechter muisknop is rejecten.... Dus dan ga je dood ja als je die knop gebruikt.
[ Bericht 6% gewijzigd door VelitoX op 17-12-2013 01:15:17 ]![]()
Voor het eest een jet uit de lucht gehaald met de tank
Ook toevallig een gunship neergehaald met de AMR-2
rechtermuisklik is weigeren, linkermuisklik is accepteren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Zou tof zijn als ik een keer normaal gerevived kan worden
Ben geen enkel keer meer normaal gerevived sinds 3 patches terug of zo. Geen enkele keer. Consequent krijg ik de optie om de revive te accepten met rechter muisknop, waarop ik direct dood weer dood ga als ik dat doe.People assume too much.![]()
Dit inderdaad, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo
fijn
dat
Origin
als
je
aangeeft
de
login
te onthouden
dit
stuk
vreten
steeds
de
login
vergeet.
Ik bedoel dus linker muisknop.fml.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Gebruik dan spatiequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ga ik maar es proberen, misschien dat dan wel helpt. Vage ervan is dat dit voorheen wel werkte. Vaagheid.Common sense is my super power. What's yours?
Kent BF4 platoons ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:15 schreef Donderjagers het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de PC platoon?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat was een server, en die is wel dood ja.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ah ok. Heb nog maar 2 weken BF4 en weet niet wat er precies qua Battlelog veranderd is in vergelijking met BF3.![]()
![]()
Geloof me we wachten allemaal op jou game Stomaquote:Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie verwachten te veel van DICE en EA.![]()
Aanvulling op puntjes 2 en 3: doodgaan door een granaat voordat ie daadwerkelijk ontploft op mn scherm.... Nais "fix".quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:07 schreef VelitoX het volgende:
Mijn god wat heeft de nieuwe patch veel verneukt zeg....
- Standaard blijft nu de revive message op je scherm staan als je accepteert met space ipv linker muisknop.
- Als ik geraakt wordt laat hij het pas later op het scherm zien (ik krijg nog rode richting-markers in de killcam....)
- Zelfde lijkt te gebeuren als ik op tegenstanders raak schiet (zit vertraging in wanneer de avatar "schokt" van de hit).
Dit was allemaal prima voor de patch van vandaag.... (op het feit dat je heel af en toe in revive scherm bleef hangen).![]()
Je meent het!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat was een server, en die is wel dood ja.Zoveel blabla vooraf en het dan massaal laten afweten...
![]()
Misschien kreeg je hem heel hard tegen je slaap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Aanvulling op puntjes 2 en 3: doodgaan door een granaat voordat ie daadwerkelijk ontploft op mn scherm.... Nais "fix".Conscience do cost.![]()
Ik zal je een steam key sturen als-ie af is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me we wachten allemaal op jou game Stoma![]()
Zou ik waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zal je een steam key sturen als-ie af is.![]()
Weet iemand een fix voor dit probleem:
Error
You were disconnected from EA Online (1)
Die ea support antwoord al 20 minuten nietin live chat
PSN: Duuc-nl![]()
Gewoon later nog een keer proberen, het is allemaal een grote tering bende.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Duuc-nl het volgende:
Weet iemand een fix voor dit probleem:
Error
You were disconnected from EA Online (1)
Die ea support antwoord al 20 minuten nietin live chat
Nu al 3x gehad dat ze gewoon niet antwoordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon later nog een keer proberen, het is allemaal een grote tering bende.
Al 3x gehad? Stop eens die mensen lastig te vallen met je onzinnige gelul dan..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nu al 3x gehad dat ze gewoon niet antwoordenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Maar maar maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Al 3x gehad? Stop eens die mensen lastig te vallen met je onzinnige gelul dan..
Hoe kan van de een op andere dag battlefield nou niet meer opstartennet een update gedraaid van PB maar nada
Iemand hetzelfde issue? Hij blijft continue op 'joining server' staan..
![]()
Haha ja inderdaad. Achterlijk gedoe. Moet je gewoon de server weer opnieuw joinen. Echte basics vergeten daar bij dice.........quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef robuust89 het volgende:
Ja, word je commander, kan je niet meer terugswitchenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Voor de mensen die klagen over dat die revive options bar in je beeld blijft. wacht met accepten tot je beeld special blur effects geneuzel weg is en accepteer hem dan. dan gaat de bar ook gewoon wegalleen kut als je in open vuur ligt en je word gerevived
Er was nooit iemand in, server reageerde ook niet lekker op instructies begreep ik, dus dan is het logisch er na een maand de stekker eruit te trekken omdat je geen server huurt om voltijd leeg te laten draaien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het!Zoveel blabla vooraf en het dan massaal laten afweten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, begrijpelijk maar des te zuurder als je al het enthousiasme vooraf zag. Daar ging het mij meer om.![]()
Gelukkig hebben we dat pas een paar games op rij gezien
Dat is heel kut want wil altijd zsm weg of staan dus ram gelijk op spatie..quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Convict het volgende:
Voor de mensen die klagen over dat die revive options bar in je beeld blijft. wacht met accepten tot je beeld special blur effects geneuzel weg is en accepteer hem dan. dan gaat de bar ook gewoon wegalleen kut als je in open vuur ligt en je word gerevived
![]()
Ik had vooraf gezegd dat het niet ging werken dusquote:Op woensdag 18 december 2013 08:37 schreef Iwanius het volgende:
Nee, begrijpelijk maar des te zuurder als je al het enthousiasme vooraf zag. Daar ging het mij meer om.![]()
^inteel²

tja ik ga liever dood dan dat ik die belk in me mikpunt hebquote:Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel kut want wil altijd zsm weg of staan dus ram gelijk op spatie..![]()
Ach ik erger me vooral aan de vertraging die er lijkt te zitten in hits op jou... Shotgun van dichtbij hoor je niet eens het schot waarmee je neergeschoten wordt, tis gewoon "dood............shot.....killcam met rode richtingsmarkers".![]()
Geen last van dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Casino.Bob het volgende:
Momenteel onspeelbaar voor SLI en Crossfire gebruikers.
Maar knaken, komt dat door de driver van eergister of door het spel?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hopelijk zal dit EA wat leren, maar ben bang van niet. Je ziet dit tegenwoordig maar al te vaak met nieuwe releases.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)n-battlefield-4.html![]()
Maar weer ot, Enige bug waar ik nog last van heb is de 'netcode' bug, en dat kan nogal frusterend werken![]()
![]()
Daar had xVosx ook al last van idd, last van flikkerend beeld, hij speelt nu op 1 gpu.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Casino.Bob het volgende:
Momenteel onspeelbaar voor SLI en Crossfire gebruikers.![]()
Djesus wat zit er nog een hoop bugzooi in het spel zeg
Zelfs in het oog springende shit als hints (press E to open/close) die op een half level afstand nog vol op in beeld zijn
AMD heeft 13.12 uitgebracht dus vanavond ga ik het weer proberen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar had xVosx ook al last van idd, last van flikkerend beeld, hij speelt nu op 1 gpu.
(heb nu 13.11 beta v9.5)anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Hier ook nog weinig problemen vandaag. Audio valt weg in het begin en af en toe een failed to connect server. Desondanks toch een paar leuke rondes gehad op DEGC servers![]()
Nog steeds flickering textures met crossfire, dat wordt dus een tijdje niet spelen.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Tjah dr is nog geen patch geweest sinds de fuckup patch he, dus tis nog niet gefixtquote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Casino.Bob het volgende:
Nog steeds flickering textures met crossfire, dat wordt dus een tijdje niet spelen..
![]()
Of je zet het tijdelijk uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Casino.Bob het volgende:
Nog steeds flickering textures met crossfire, dat wordt dus een tijdje niet spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inmiddels wat meer gespeeld in de multiplayer (voornamelijk Rush) en vergeleken bij BF3 ben ik nog niet enthousiast.
De maps zijn minder lekker ingedeeld, gevoelsmatig is het meer een CoD fragfest en (ik speel op de PS3) alle spawn opties/wapen customization zit onlogisch in elkaar.
Verder valt het me op dat ik soms neer werd geschoten terwijl ik al ruim buiten het schotveld van de tegenstander zit (bvb 3 meter achter een muur). Healthpacks "deployen" maar de helft van de tijd en de controls van de voertuigen werkt lang niet zo lekker als in BF3. Ook het niet laden van je scope is irritant, hierdoor krijg je een volledig zwarte texture waardoor je niet kan mikken.
Tot nu toe ben ik niet enthousiast, maar voornamelijk doordat het een fragfest is, binnen een fractie van een seconde ben je dood, terwijl je in BF3 meestal nog wel kans had om weg te duiken of te springen.Built for Speed![]()
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Verder valt het me op dat ik soms neer werd geschoten terwijl ik al ruim buiten het schotveld van de tegenstander zit (bvb 3 meter achter een muur).Er zit wat tijd tussen het deployen, dat hoort zo.quote:Healthpacks "deployen" maar de helft van de tijdOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hoe kun je trouwens commander worden?
Ik zie die optie er nooit tussenstaan ingame.
Overigens vind ik de maps van bf3 veel beter. Vooral Seine was een goede map die ik mis.
Verder mis ik dat de airspace veel kleiner is geworden. In sommige levels vlieg ik continue het level uit zo klein.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Esc-> team setup en dan bovenaan kiezen voor commander.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hoe kun je trouwens commander worden?
Ik zie die optie er nooit tussenstaan ingame.
Overigens vind ik de maps van bf3 veel beter. Vooral Seine was een goede map die ik mis.
Verder mis ik dat de airspace veel kleiner is geworden. In sommige levels vlieg ik continue het level uit zo klein.
Over die airspace: op dawnbreaker is het van de zotte dat je daar jets heb
Op Dawnbreaker is het inderdaad niet te doen als jet. Idioot dat die erin zitten.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Of dat als je uit je jet/helikopter springt binnen de airspace, maar buiten de bounds voor soldiers, dat je binnen 10 seconden alsnog dood bent. Had veel logischer geweest als die counter pas gaat lopen zodra je op de grond/gebouwen terecht komt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op Dawnbreaker is het inderdaad niet te doen als jet. Idioot dat die erin zitten.Als je niet kan vliegen niet nee, maar als je het wel goed kan is het juist onwijs tof om door de straten te vliegen om dood en verderf te zaaien met een jetquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Esc-> team setup en dan bovenaan kiezen voor commander.
Over die airspace: op dawnbreaker is het van de zotte dat je daar jets heb
Ik kan wel aardig vliegen (heb inmiddels alles wel unlockt voor attack jet), maar dan stuit je weer op de AA; zeker in zo'n kleine mapquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Als je niet kan vliegen niet nee, maar als je het wel goed kan is het juist onwijs tof om door de straten te vliegen om dood en verderf te zaaien met een jetOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
In zo'n kleine map met veel bebouwing kan je de AA ook redelijk makkelijk weer kwijtrakenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan wel aardig vliegen (heb inmiddels alles wel unlockt voor attack jet), maar dan stuit je weer op de AA; zeker in zo'n kleine mapPeople assume too much.![]()
De stealth jets zijn vrij waardeloos tegen armor en infantry, dus je bent vooral aan het wachten tot iemand een chopper pakt, of dat iemand stom genoeg is om ook in een stealth jet te stappen.![]()
Klopt, tenzij active radarquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef very het volgende:
[..]
In zo'n kleine map met veel bebouwing kan je de AA ook redelijk makkelijk weer kwijtrakenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Origin weer login kwijt, weer update met toestemming nodig, BF4 bijgewerkt en moet je ook OK op zeggen voor het uberhaupt wil opstarten.
Wat een bende...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die melding krijg ik ook al de hele week. "Updates bijgewerkt" of zoiets en BF4 opstarten ho maar, eerst op "klaar" klikkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Origin weer login kwijt, weer update met toestemming nodig, BF4 bijgewerkt en moet je ook OK op zeggen voor het uberhaupt wil opstarten.
Wat een bende...
Meer dat ik ervan uitga dat A-Origin gewoon opstart zoals ik hem ingesteld, B-Origin niet steeds mijn goedkeuring nodig heeft als er een spel bijgewerkt is en C-als ik dan via mijn browser een server moet uitzoeken en deze aanklik deze dan ook alles opstart.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die melding krijg ik ook al de hele week. "Updates bijgewerkt" of zoiets en BF4 opstarten ho maar, eerst op "klaar" klikken
Maar nu kon ik dus eerst Origin inloggen, daarna BF bijwerken en op OK klikken. Dan maak je daar toch GVD melding van in Battlelog ipv alleen "loading"?!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is er dan zo weinig samenspel via de headset dat je tijdens de battle hierop moet "wachten?"quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef KoningStoma het volgende:
De stealth jets zijn vrij waardeloos tegen armor en infantry, dus je bent vooral aan het wachten tot iemand een chopper pakt, of dat iemand stom genoeg is om ook in een stealth jet te stappen.![]()
![]()
Je moet op een tegenstander wachten bedoelt hij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is er dan zo weinig samenspel via de headset dat je tijdens de battle hierop moet "wachten?"
Maar idd ik kill ook geen knoop met het boordkanon al schiet ik erop tot hij oververhit raakt niets gaat kapot.
Zelfde trouwens met de raketten van de atackjet, voordat ik een lock heb ben ik er al bijna overeen gevlogen. Kan ik schieten dan verlies ik uiteindelijk alsnog de lock doordat ik erover heen vlieg.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Zeker op de ps3/xbox , oh lekker 1 tegen 1 spelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op Dawnbreaker is het inderdaad niet te doen als jet. Idioot dat die erin zitten.
Als ik niks regel met bevriende spelers idd wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is er dan zo weinig samenspel via de headset dat je tijdens de battle hierop moet "wachten?"I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
parcel storm is de enige map waarin ik daar geen last van heb... elke ronde een attack boat of iets dergelijks locken en daarna met het kanon de rest doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde trouwens met de raketten van de atackjet, voordat ik een lock heb ben ik er al bijna overeen gevlogen. Kan ik schieten dan verlies ik uiteindelijk alsnog de lock doordat ik erover heen vlieg.![]()
![]()
Vliegtuigen en helikopters zijn zwaar verneukt op consoles. En vaak laten mensen de vliegtuigen gewoon in de spawn staan want het zijn waardeloze dingen geworden, net zoals helikopters. Andere voertuigen gebruik je alleen apc/tank/attack boat terwijl die zo kapot zijn en ter vervoer quad/jeep enz. Begint zo een beetje op cod te lijken.. Ben er gelukkig klaar mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:06 schreef jhoopie het volgende:
[..]
parcel storm is de enige map waarin ik daar geen last van heb... elke ronde een attack boat of iets dergelijks locken en daarna met het kanon de rest doenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik ga een collectie maken van al het gekanker in dit topic en dat op kerstavond naar EA sturen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wel op een kerstkaart toch? Vergeet dan niet een vrij grote kaart te kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga een collectie maken van al het gekanker in dit topic en dat op kerstavond naar EA sturen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
De gratis update voor de addon China rising staat niet in de Nederlandse psn store. Als ik op de gratis versie druk krijg ik op het vervolg scherm te zien dat ik het moet kopen. Anderen daar ook last van?
[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-12-2013 00:46:52 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Heb je wel recht op de *gratis* update? premium of pre order?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De gratis update voor de addon China rising staat niet in de Nederlandse psn store. Als ik op de gratis versie druk krijg ik op het vervolg scherm te zien dat ik het moet kopen. Anderen daar ook last van?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Dit is gewoon onzinquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vliegtuigen en helikopters zijn zwaar verneukt op consoles. En vaak laten mensen de vliegtuigen gewoon in de spawn staan want het zijn waardeloze dingen geworden, net zoals helikopters. Andere voertuigen gebruik je alleen apc/tank/attack boat terwijl die zo kapot zijn en ter vervoer quad/jeep enz. Begint zo een beetje op cod te lijken.. Ben er gelukkig klaar mee.![]()
Ik weet niet hoe het op de andere consoles is , maar na de laatste update op de Xbox One zijn ze vliegtuigen weer als vanouds prima. Het enige wat nog steeds een beetje jammer is is dat je nog steeds te weinig "air space" hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vliegtuigen en helikopters zijn zwaar verneukt op consoles. En vaak laten mensen de vliegtuigen gewoon in de spawn staan want het zijn waardeloze dingen geworden, net zoals helikopters. Andere voertuigen gebruik je alleen apc/tank/attack boat terwijl die zo kapot zijn en ter vervoer quad/jeep enz. Begint zo een beetje op cod te lijken.. Ben er gelukkig klaar mee.![]()
Ik bedoelde inderdaad dat je moet wachten op tegenstanders om neer te knallen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is er dan zo weinig samenspel via de headset dat je tijdens de battle hierop moet "wachten?"
De stealth jets zijn vooral tijdverspilling. Je schiet alles in de lucht kapot en dan moet je vaak minimaal een minuut wachten tot er weer een tegenstander opstijgt, voordat je weer iets zinnigs kan doen.
Als je bijvoorbeeld een tank raakt met je cannon, dan doe je met een strafe van 5 seconde ongeveer 8 damage. Als je infantry goed weet te raken, ondanks het belachelijk kleine vizier, doe je max. 45 damage. Het slaat nergens op.
De attack jets zijn zoveel beter. De main cannon doet onderhand 5 keer zoveel damage. Daarmee kan je gewoon alles kapot schieten en omdat je ze nu ook bij conquest kan gebruiken heb je veel meer doelen.
Ik hou het in de gaten, maar ik ben bang dat het nog een half jaar gaat duren voordat dit spel zich in een fatsoenlijke staat verkeert. Het is gewoon een grote beta.![]()
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die bipod kan nog steeds voor frustraties zorgen.![]()
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die bipod kan nog steeds voor frustraties zorgen.
Waar ik wel tenenkrommend moe van word is de enorme rubberbanding zodat je ook echt stukken in het level op en neer schiet, ongeacht de server...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heel vaak als ik wil richten van dichtbij deployed het 5x voordat ik kan richten.quote:
Ik bedoel het ook niet als iets ergs of iets dergelijks.![]()
Dat zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.
Waar ik wel tenenkrommend moe van word is de enorme rubberbanding zodat je ook echt stukken in het level op en neer schiet, ongeacht de server...![]()
![]()
Jij bent gewoon onzin. Hoe wil je dat ik reageer op dit domme commentaar van je zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
d/jeep enz. Begint zo een beetje op cod te lijken.. Ben er gelukkig klaar mee.
Dit is gewoon onzin
Hoe zorg je dan dat ie niet deployed als je alleen ff in wil zoomen terwijl je op de grond ligt ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.![]()
Hij deployed dacht ik niet als je beweegt. Dus gewoon een klein stukje naar links/rechts/voor/achter bewegen en dan rechtermuisknoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hoe zorg je dan dat ie niet deployed als je alleen ff in wil zoomen terwijl je op de grond ligt ?Conscience do cost.![]()
Omdat er meer dan genoeg vehiclewarfare is op console. Meestal moet ik zelfs wachten tot er iets spawned dus je praat gewoon onzin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon onzin. Hoe wil je dat ik reageer op dit domme commentaar van je zeg.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er meer dan genoeg vehiclewarfare is op console. Meestal moet ik zelfs wachten tot er iets spawned dus je praat gewoon onzin.Woo die 4 voertuigen die er rondrijden op de gemiddelde map
En op locker heb je niet eens voertuigen, helemaal gaar.
Misschien moet je op next gen of PC gaan spelen want ik krijg de indruk dat je op de 360 of PS3 speelt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]Woo die 4 voertuigen die er rondrijden op de gemiddelde map
![]()
Wat wil je op Locker voor voertuigen dan? Moeten mensen rond gaan fietsen? Kap eens met die overdaad aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]Woo die 4 voertuigen die er rondrijden op de gemiddelde map
.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Op locker heb je weldegelijk een quad, maar die is bugged en blijft in de lucht hangen."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat verklaard waarom ze em nooit gebruikte als ik em dropte met commanderquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
Op locker heb je weldegelijk een quad, maar die is bugged en blijft in de lucht hangen.![]()
![]()
Misschien moet die fucking next-gen dan wel te koop zijnquote:ipv over 3 maanden een keer tenzij je hebt gepre-ordered. BF hoort grotendeels om voertuigen te draaien, nee DICE kiest ervoor om dit unique selling point weg te tyfen op de huidige gen omdat ze graag wat levolution erin willen proppen wat toch niemand gebruikt. Epic fail
![]()
En locker is gewoon een kutmap die in cod thuis hoort. Domme map, veel te veel ingangen.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Next gen is gewoon te koop je moet alleen even wat rondbellen maar daar gaat dit topic niet over. BF4 had gewoon helemaal niet op de 360 en PS3 uit moeten komen dat mensen het kopen is nog veel achterlijkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien moet die fucking next-gen dan wel te koop zijnipv over 3 maanden een keer tenzij je hebt gepre-ordered. BF hoort grotendeels om voertuigen te draaien, nee DICE kiest ervoor om dit unique selling point weg te tyfen op de huidige gen omdat ze graag wat levolution erin willen proppen wat toch niemand gebruikt. Epic fail
![]()
En locker is gewoon een kutmap die in cod thuis hoort. Domme map, veel te veel ingangen.![]()
verveelde mequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Next gen is gewoon te koop je moet alleen even wat rondbellen maar daar gaat dit topic niet over. BF4 had gewoon helemaal niet op de 360 en PS3 uit moeten komen dat mensen het kopen is nog veel achterlijkerheb meelij
Ik moet zeggen dat ik het ook helemaal niet zo enorm leuk vind. Maar dat had ik bij BF3 ook. Ik dacht, misschien kan BF4 me meer bekoren, maar dat vind ik eigenlijk ook niet zo enorm leuk.Erg raar, want vroeger speelde je nog van die gratis shooters als Warrock en Soldier Front en dat was, hoe slecht je ook was, altijd enorm verslavend. Maar tegenwoordig kan het genre me helaas niet meer zo bekoren. Hopelijk komt het nog wel een beetje terug.
Vond BF3 leuker dan BF4 maar ik vermaak me er wel degelijk goed mee
Dit. ik vindt alleen de mappen zo kut... hoop snel wat bf3-bf2 maps te kunnen spelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef Dven het volgende:
Vond BF3 leuker dan BF4 maar ik vermaak me er wel degelijk goed mee
Vooral de mappen zijn waardeloos ja. In BF2 en BF3 zaten veel fijnere mappen! Wanneer komt de nieuwste DLC met daarin die 4 oude mappen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. ik vindt alleen de mappen zo kut... hoop snel wat bf3-bf2 maps te kunnen spelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is volgens mij de volgende op de lijst. market en canalsquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooral de mappen zijn waardeloos ja. In BF2 en BF3 zaten veel fijnere mappen! Wanneer komt de nieuwste DLC met daarin die 4 oude mappen?alleen gaan we die niet meer zien helaas volgens mij
Alleen de volgende op de lijst staat nog nergens.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waren 4 mappen volgens mij. Effe checken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Convict het volgende:
[..]
Is volgens mij de volgende op de lijst. market en canalsalleen gaan we die niet meer zien helaas volgens mij
Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
jup... van alle mappen die ze konden kiezenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro
Gulf of Oman
Operation MétroI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Metro had wel iets. Gulf of Oman was ik niet echt fan van. Maar goed, wie weet weten ze er iets moois van te maken net zoals ze Wake Island in BF3 totaal verneukt hebben ten opzichte van BF2quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef Convict het volgende:
[..]
jup... van alle mappen die ze konden kiezen
Gulf of Oman
Operation Métro
Bewegen helpt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hoe zorg je dan dat ie niet deployed als je alleen ff in wil zoomen terwijl je op de grond ligt ?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tsja, zo heeft iedereen wel iets. Ik vond operation firestorm doodsaai en had liever Peak of Talah Market gehad, maarjaquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Metro had wel iets. Gulf of Oman was ik niet echt fan van.Ben wel benieuwd naar nieuwe metro, was nooit mijn favoriete map maar vond hem stiekem toch wel erg leuk. Nieuwe routes maken hopelijk een hoop goed qua balans.
Ik heb me tot noch toe trouwens nauwelijks kunnen blij maken met de China Rising maps. Favoriet blijft Zavod 311 omdat die voor mijn gevoel de beste balans tussen vehicles en infantry heeft benaderd, plus de voordelen van alle classes goed weet te bespelen. (in plaats van engineer/recon or gtfo).Conscience do cost.![]()
Ja dat heb ik. Ik heb namelijk een China is rising code bij de aanschaf van Battlefield 4 gekregen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Convict het volgende:
[..]
Heb je wel recht op de *gratis* update? premium of pre order?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nieuwe routes vind ik eigenlijk de map alleen maar slechter maken. Als je als team goed samenwerkte kon je de vijand zo naar achteren duwen, als je het allebei niet doet. Tja dan zit je in een fragfest. Maar zelfs daarbij kan een enkeling het verschil maken door brutaal de roltrap bijv. af te rennen om als spawnbeacon te fungeren.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, zo heeft iedereen wel iets. Ik vond operation firestorm doodsaai en had liever Peak of Talah Market gehad, maarjaBen wel benieuwd naar nieuwe metro, was nooit mijn favoriete map maar vond hem stiekem toch wel erg leuk. Nieuwe routes maken hopelijk een hoop goed qua balans.
Ik heb me tot noch toe trouwens nauwelijks kunnen blij maken met de China Rising maps. Favoriet blijft Zavod 311 omdat die voor mijn gevoel de beste balans tussen vehicles en infantry heeft benaderd, plus de voordelen van alle classes goed weet te bespelen. (in plaats van engineer/recon or gtfo).melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Is opzich gewoon de BF3 variant van Oman (met wat veranderingen) maar dan met zandstormpje die na tijdje binnen komt rollenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Metro had wel iets. Gulf of Oman was ik niet echt fan van. Maar goed, wie weet weten ze er iets moois van te maken net zoals ze Wake Island in BF3 totaal verneukt hebben ten opzichte van BF2
For good measure, hier zijn de andere maps met hun veranderingen:
![]()
kan niet wachten op metroquote:Op zondag 22 december 2013 13:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is opzich gewoon de BF3 variant van Oman (met wat veranderingen) maar dan met zandstormpje die na tijdje binnen komt rollen
For good measure, hier zijn de andere maps met hun veranderingen:
Gulf of Omanquote:Op zondag 22 december 2013 13:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is opzich gewoon de BF3 variant van Oman (met wat veranderingen) maar dan met zandstormpje die na tijdje binnen komt rollen
For good measure, hier zijn de andere maps met hun veranderingen:![]()
![]()
Ik ben tijdelijk overgestapt op CSGO, daar is wél plaats voor infanteristen, zit veel meer tempo in en zit je continue gelijk in de actie, ipv dat je 5 minuten moet rennen om vervolgens gelijk neergemaaid te worden door een tank oid..Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Nutteloze vergelijking.quote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben tijdelijk overgestapt op CSGO, daar is wél plaats voor infanteristen, zit veel meer tempo in en zit je continue gelijk in de actie, ipv dat je 5 minuten moet rennen om vervolgens gelijk neergemaaid te worden door een tank oid..
Hoewel CSGO een prachtig spel is, verder.Conscience do cost.![]()
Hoezo is dat een nutteloze vergelijking? Voor mensen die altijd CQC hebben gespeeld is in BF4 nu gewoon geen plaats meer. Daar word je keihard afgestraft voor het niet gebruiken van vehicles (op de meeste maps dan), en als je op punt C komt te staan op vehicle map X, en er is niks meer te doen, dan ben je fucked. Kun je minutenlang maar wat gaan rennen tot het volgende punt, en als je op dat punt gekomen bent, is de actie alweer geshift naar een ander punt. De game heeft voor mij een groot "fuck it, alt f4" gehalte.
Maar dat ligt ook aan mij. Misschien dat de nog komende dlc voor wat verandering gaat zorgen, over China Rising hoor ik ook alleen slechte dingen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
China Rising is prima, zit ook een infantry-based map inquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Quotidien het volgende:
Hoezo is dat een nutteloze vergelijking? Voor mensen die altijd CQC hebben gespeeld is in BF4 nu gewoon geen plaats meer. Daar word je keihard afgestraft voor het niet gebruiken van vehicles (op de meeste maps dan), en als je op punt C komt te staan op vehicle map X, en er is niks meer te doen, dan ben je fucked. Kun je minutenlang maar wat gaan rennen tot het volgende punt, en als je op dat punt gekomen bent, is de actie alweer geshift naar een ander punt. De game heeft voor mij een groot "fuck it, alt f4" gehalte.
Maar dat ligt ook aan mij. Misschien dat de nog komende dlc voor wat verandering gaat zorgen, over China Rising hoor ik ook alleen slechte dingen.. Komt later nog een expansion met meer stadsmappen ook.
![]()
Ja, als je 12 tegen 12 op de console speelt ja.quote:Op zondag 22 december 2013 11:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nieuwe routes vind ik eigenlijk de map alleen maar slechter maken. Als je als team goed samenwerkte kon je de vijand zo naar achteren duwen, als je het allebei niet doet. Tja dan zit je in een fragfest. Maar zelfs daarbij kan een enkeling het verschil maken door brutaal de roltrap bijv. af te rennen om als spawnbeacon te fungeren.Hoe lang heb jij BF4 gedaan dan? Talloze maps in BF4 die infantry focus hebben op een bepaald punt van de map zelfs op de grootste maps. Hainan Resort, Siege of Shanghai, Flood Zone,Zavod 311, Altai Range, Silk Road. Allemaal met de vlagggen in het midden waar infantry redelijk ongestoord zijn gang kan gaan. En dan heb je nog Operation Locker waar je maar net van moet houden en Guillin Peaks die geweldig is voor infantry. Verder zijn er toch meer dan genoeg andere game modes om te kiezen naast CQ waarbij er genoeg keuze is voor infantry only game modes. Net zoals dat er ook servers zijn die Flood Zone bijvoorbeeld op infantry only hebben staan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben tijdelijk overgestapt op CSGO, daar is wél plaats voor infanteristen, zit veel meer tempo in en zit je continue gelijk in de actie, ipv dat je 5 minuten moet rennen om vervolgens gelijk neergemaaid te worden door een tank oid..
Weet je wanneer je fucked bent in CS? Als je gelijk na 10 seconden in de ronde door je harses bent geschoten en de rest van de tijd uit je neus kan gaan zitten eten. Dan ren ik nog liever 3 minuten naar het volgende punt. Dan doe ik in ieder geval nog iets zelf.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
64 player Métro.quote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, als je 12 tegen 12 op de console speelt ja.![]()
![]()
Tevens kom ik er eigenlijk net pas achter dat je emblems van elkaar kan kopiërenquote:, verklaart gelijk waarom ik de laatste week wel heel vaak exact dezelfde pedobear tegen ben gekomen.
![]()
Lol, gisteren voor het eerst gezien in een potje. Zie je een buggy op 15 meter hoog in de lucht hoveren, met daarnaast een resupply box. Wtf.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
Op locker heb je weldegelijk een quad, maar die is bugged en blijft in de lucht hangen.
Vind China rising maps op zich wel OK. Eindelijk wat meer infantry based maps. Komen misschien de unlocks van assault en support een keer aan bod.
Wel weer crap dat beide classes niet veel kunnen doen tegen eventuele tanks e.d. Ik weet het, had je maar moeten spawnen als engineer, maar als je daar tegen je level cap aan zit heeft het ook niet zo heel veel nut om als engineer te spelen. Als er dan ook nog eens geen teamplay is en iedereen die tank links laat liggen omdat ze zo lekker veilig achter een berg kunnen campen, is het potje al vrij snel kut. Kom je met je HE launcher aan bij een tank. Poef. 10 damage.
Omdat het heel andere games zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Quotidien het volgende:
Hoezo is dat een nutteloze vergelijking?Veel maps zijn wat groot en soms wat leeg ja. Als dat het probleem is kan je het beste gewoon alleen maar 64-man maps spelen, dan valt het allemaal relatief mee.quote:Voor mensen die altijd CQC hebben gespeeld is in BF4 nu gewoon geen plaats meer. Daar word je keihard afgestraft voor het niet gebruiken van vehicles (op de meeste maps dan), en als je op punt C komt te staan op vehicle map X, en er is niks meer te doen, dan ben je fucked. Kun je minutenlang maar wat gaan rennen tot het volgende punt, en als je op dat punt gekomen bent, is de actie alweer geshift naar een ander punt. De game heeft voor mij een groot "fuck it, alt f4" gehalte.
Maar ik ben het wel deels met je eens hoor. De maps voelen, zoals ik eerder al zei, vaak wat ongebalanceerd aan.Conscience do cost.![]()
Dus Dice hoeft geen rekening te houden met de miljoenen mensen die dit spel op de huidige gen console spelenquote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, als je 12 tegen 12 op de console speelt ja.
[..]
Nee, alleen het pc masterrace moet tevreden zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus Dice hoeft geen rekening te houden met de miljoenen mensen die dit spel op de huidige gen console spelenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, alleen het pc masterrace moet tevreden zijn.
Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verouderde hardware."quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, alleen het pc masterrace moet tevreden zijn.![]()
STOP ALSJEBLIEFT MET SPELEN OP EEN CRAP PC
en alsjeblieft dan niet dice blamen "please fix ruberbanding'
en stop met in paniek raken als er een granade komt ik zie iedereen alle kanten op rennen iedereen word geblokt collision detection is all kut want als je tegen elkaar aanloopt trilt alles....."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Trouwens net een leuk potje Locker gespeeld, wel verloren, maar boeiend, ik had fun. Werden teruggedrongen naar A, en daar probeerden ze ons te spawnrapen, maar ze moesten door een smalle doorgang, en ik kon mooi m'n lmg zo opzetten dat ik er vanaf een afstandje doorheen kon schieten.
Een beetje een salvo'tje schieten om de paar seconden, en als ik dan een hitmarker of een scope-glint zag nog een salvo erachteraan en je had weer een kill te pakken. heerlijk.
http://battlelog.battlefi(...)537140992/327062936/![]()
als je dat leuk vind... waarom koop je dan geen cod.. jij bent zeker ook zon aa-basecamper..quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Trouwens net een leuk potje Locker gespeeld, wel verloren, maar boeiend, ik had fun. Werden teruggedrongen naar A, en daar probeerden ze ons te spawnrapen, maar ze moesten door een smalle doorgang, en ik kon mooi m'n lmg zo opzetten dat ik er vanaf een afstandje doorheen kon schieten.
Een beetje een salvo'tje schieten om de paar seconden, en als ik dan een hitmarker of een scope-glint zag nog een salvo erachteraan en je had weer een kill te pakken. heerlijk.
http://battlelog.battlefi(...)537140992/327062936/![]()
Mijn reactie was ook niet sarcastisch hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verouderde hardware."
Mwah, meestal ben ik lekker vlaggen aan het cappen met assault of een move naar een vlag aan het faciliteren met recon en een DMR, maar ik wil nu even Support vrijspelen, en als ze dan ook nog eens proberen te spawnrapen, dan verdienen ze het gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef jhoopie het volgende:
[..]
als je dat leuk vind... waarom koop je dan geen cod.. jij bent zeker ook zon aa-basecamper..![]()
![]()
Sinds wanneer staan eigenlijk de Second-assault wapen in Battlelog?
Ik zie net o.a. de M60-E4 en de DAO-12 staan, en volgens mij verschenen de China Rising wapens een week voordat die uitkwam...
Ze staan alleen niet onder 'unlocks', net zoals bij China Rising, maar ze staan wel bij 'Loadout'![]()
Lol, net weer een squad leader die in de chat helemaal loopt te janken over z'n squad en dat er geen teamplay is. Op zich goed, ware het niet dat het zelf een een eikel was die zelf als recon speelde, orders uitdeelde en vervolgens er zelf in z'n eentje er op uit ging om compleet andere objectives te cappen.Maar vervolgens wel janken dat ie niet gerevived wordt. Fuck. En pissig worden als je dit dan aangeeft. "Ik geef toch orders?" WTF, wat een idioot.
Volgens mij was het aantal verdwaalde CoD spelers bij voorgaande versies een stuk minder hoog zeg maar. Of werd het percentage ervan wat sneller na de release kleiner of zo.Common sense is my super power. What's yours?
Waarom claimen ze dan altijd dan een game computer goedkoper zou zijn dan een console incl spellen enz?quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef SeanFerdi het volgende:
Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verou
En ik probeer niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, vind het gewoon chiller om op een console te spelen. De PS4 komt hier ook in het voorjaar te staan en die kost ook zeker geen dubbeltje. Zeker niet als je ook psplus erbij moet tellen.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
hoe killen jullie vliegtuigen?
Rakketten zijn niet krachtig genoeg en het boordkanon is waardeloos.
Welke raketten gebruiken jullie?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Net gebanned van een serveraltijd fijn die badmins...
Boord kanon. in de tijd dat je een lock hebt met missiles kan je hem al dood gesalvo'd hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Rakketten zijn niet krachtig genoeg en het boordkanon is waardeloos.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
als je active radar hebt op een anti air gun is het een eitje. gewoon random 2 raketten de lucht in knallen en wachten op je punten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoe killen jullie vliegtuigen?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Rakketten zijn niet krachtig genoeg en het boordkanon is waardeloos.
Welke raketten gebruiken jullie?Boordkanon helpt iig in het begin, betere guns en raketten speel je later vrij. Air Sup kan je nog redelijk snel dingen unlocken als je de boosts gebruikt (en een 300/400 ticket server opzoekt).quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Convict het volgende:
Net gebanned van een serveraltijd fijn die badmins...
[..]
Boord kanon. in de tijd dat je een lock hebt met missiles kan je hem al dood gesalvo'd hebben![]()
Ik bedoel air to air1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Dat zeg ik niet, echter spreek jij vanuit een 12 vs 12 oogpunt wat voor een flink aantal mensen helemaal niet op gaat. Ik snap niet wat een extra doorgang of liftje daar aan gaat veranderen, als het iets gaat doen is het alleen maar het spel leuker maken omdat mensen nog net ietsje sneller doorbreken en er geen eens een goed team voor nodig hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus Dice hoeft geen rekening te houden met de miljoenen mensen die dit spel op de huidige gen console spelenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Maar gewoon heatseeking1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Game computer is in aanschaf duurder, maar ten eerste kan je er net iets meer mee, en ten 2e, check de prijzen van console games als deze net uitkomen. Zie regelmatig prijzen van 69,95 voorbijkomen. Voor een enkele game. Whaaaa? In nog geen 69.95 jaar, lol.quote:Op zondag 22 december 2013 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom claimen ze dan altijd dan een game computer goedkoper zou zijn dan een console incl spellen enz?
Nieuwe controller nodig voor je console, ben je ook zo 5 tientjes kwijt. Beetje game tobo voor pc heb je inmiddels voor een tientje of 3, muis idem dito met een beetje zoeken. Kan je natuurlijk beargumenteren dat je ook in China e.d. ook console controllers kan kopen, maar muis/tobo heb je gewoonweg echt voor 3 tientjes van een a-merk. Razer/logitech spul komt nogal eens voorbij voor dat geld. Wil je voor een console accessoire een amerk, ben je meestal een stuk meer kwijt. En, online gamen op pc is nog steeds gratisch i.t.t. nieuwe generatie consoles, en er zitten minder schreeuwende, vloekende 11 jarigen online i.t.t. consoles.
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoopquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, echter spreek jij vanuit een 12 vs 12 oogpunt wat voor een flink aantal mensen helemaal niet op gaat. Ik snap niet wat een extra doorgang of liftje daar aan gaat veranderen, als het iets gaat doen is het alleen maar het spel leuker maken omdat mensen nog net ietsje sneller doorbreken en er geen eens een goed team voor nodig hebben.http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 novemberquote:Five games debuted in the top 30 this week, up from four last week. Battlefield 4 (X360) debuted at the top of the charts with sales of 807,165. The PlayStation 3 debuted at number four with sales of 521,494. The PC version debuted at number eight with sales of 236,674.
Oudere bron maar check de stats page zelf maar, daar zie je het ook. Het is veel toegankelijker voor veel mensen. En dat betekent niet dat mensen op de console dirty peasants zijn die allemaal tering noobs zijn, het is net zo verdeeld als op de pc.
En om in 12 vs 12 nou opeens 2 of 3 uitgangen extra te verdedigen is veel werk waardoor ook de ervaring weg gaat. Je staat tenslotte niet meer met zijn 12en , 3 centrale uitgangen te verdedigen maar worden het kleinere groepjes.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik had bf3 op xbox 360. 24 man servers was goed genoeg dacht ik en speelde lekker. toen speelde ik bij een maat 64 man server. En ik brak van god los! Week later had ik een dikke game pc.quote:Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoop
[..]
http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 november
Oudere bron maar check de stats page zelf maar, daar zie je het ook. Het is veel toegankelijker voor veel mensen. En dat betekent niet dat mensen op de console dirty peasants zijn die allemaal tering noobs zijn, het is net zo verdeeld als op de pc.
En om in 12 vs 12 nou opeens 2 of 3 uitgangen extra te verdedigen is veel werk waardoor ook de ervaring weg gaat. Je staat tenslotte niet meer met zijn 12en , 3 centrale uitgangen te verdedigen maar worden het kleinere groepjes.
Mede door deze ervaring zou ik zeggen: stfu en speel het is op een pc dan snap je ons.
ps3 mensen en xbox360 mensen mogen wat mij betreft niet zeuren want hun spelen maar met 30% van de totale bf ervaringI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Het boeit mij niet hoe veel dat er zijn. Je doet jezelf gewoon tekort als je op een oude console blijft spelen met 24 spelers.quote:Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoop
[..]
http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 november
En om in 12 vs 12 nou opeens 2 of 3 uitgangen extra te verdedigen is veel werk waardoor ook de ervaring weg gaat. Je staat tenslotte niet meer met zijn 12en , 3 centrale uitgangen te verdedigen maar worden het kleinere groepjes.
Ik snap niet wat er tegen meerdere routes is, als dat er voor zorgt dat een ander team meer kans heeft om door te breken lijkt mij dat enkel leuk. Ik had er de pest in ieder geval als ik Metro aan het doen was en we stonden maar een beetje bij die deur te wachten tot er weer iemand zichzelf kwam suiciden. Dan sta ik liever met zijn tweeën om een keer dood te gaan in plaats van met zijn vieren en altijd blijven leven. Maar als je naar die LvlCap video kijkt die hiervoor is gepost, in CQ heb je volgens hem enkel die lift omhoog als extra route. De extra zijwegen zijn afgesloten in CQ.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
64 man op Métro was alleen leuk met een verbod op de nades en launchers.quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Tevens kom ik er eigenlijk net pas achter dat je emblems van elkaar kan kopiëren, verklaart gelijk waarom ik de laatste week wel heel vaak exact dezelfde pedobear tegen ben gekomen.
Anders was het een fragfest.![]()
http://battlelog.battlefi(...)901360640/327062936/
Booyah, lekker potje als bushwookie. waaronder een nieuw longest headshot: 454.69m![]()
Ik heb absoluut geen crap-PC, mijn verbinding is prima, maar BF4 heeft in élke server rubberbanding, waar ik in BF3 nergens last van heb (tenzij slechte server).quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
STOP ALSJEBLIEFT MET SPELEN OP EEN CRAP PC
en alsjeblieft dan niet dice blamen "please fix ruberbanding'
en stop met in paniek raken als er een granade komt ik zie iedereen alle kanten op rennen iedereen word geblokt collision detection is all kut want als je tegen elkaar aanloopt trilt alles.....
Face it, BF4 was eigenlijk gewoon nog niet klaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hij is voorlopig ook nog niet klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 07:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Face it, BF4 was eigenlijk gewoon nog niet klaar.![]()
Oh, en PC gamen is goedkoper.
Je koopt een PC toch niet alleen om op te gamen? Als je die 400-500 euro apart legt en die in een goeie videokaart en processor steekt, de volgende keer dat je een PC koopt, dan heb je een PC die 2 keer zo sterk is als de PS4.![]()
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.quote:Op maandag 23 december 2013 08:03 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, en PC gamen is goedkoper.
Je koopt een PC toch niet alleen om op te gamen? Als je die 400-500 euro apart legt en die in een goeie videokaart en processor steekt, de volgende keer dat je een PC koopt, dan heb je een PC die 2 keer zo sterk is als de PS4.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nog minder als je nieuwsgroepen gebruiktquote:Op maandag 23 december 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.
En met de PC heb je geen maandelijkse kosten bovenop je internet abonnement om uberhaupt online te kunnen ... buiten het feit dat je met je console je administratie niet kunt doen etc.![]()
Als je ervan uitgaat dat je die PC uitsluitend en alleen voor games gebruikt, dan is het even duur, ja.quote:Op maandag 23 december 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.
Mijn punt is dat als je dan toch een PC gaat kopen, je "maar" 400-500 euro kwijt bent om er dan ook meteen een hele goeie game PC van te maken. Dus 400-500 euro voor een standaard PC en dan nog eens 400-500 euro om er een game PC van te maken.
Die PC koop je dan toch al, dus of je er nou los een console bijkoopt, of er een goeie videokaart/processor/geheugen bij doet, die aankoop om games te kunnen spelen is gelijk. En uiteindelijk betaal je minder voor de games/services en je games zien er beter uit.![]()
Die 1000 Euro is dan wel zodat je op ultra kunt spelen, de PC's die ik gehad heb, zijn nooit duurder geweest dan 650 Euro (dan speel je uiteraard wel een standje lager) .. maar wat je zegt, je kan aanschaffen en later uitbreiden wat ook niet met een console kan.quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn punt is dat als je dan toch een PC gaat kopen, je "maar" 400-500 euro kwijt bent om er dan ook meteen een hele goeie game PC van te maken. Dus 400-500 euro voor een standaard PC en dan nog eens 400-500 euro om er een game PC van te maken.![]()
Qft.quote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef Jorwol het volgende:
Kap eens met dat gejank over die kut consoles.Common sense is my super power. What's yours?
Zal zuur zijn voor de mensen die premium hebben gekocht en dit geen gerucht/troll blijkt te zijn![]()
http://bf4central.com/2013/12/free-battlefield-4-dlc/
Ik wacht nog wel even met het kopen van Battlefield4 Premium tot dat deze gerucht ontkracht is door ea/dice.![]()
Ja, want dat klinkt erg logisch, de mensen die het meeste geld uit hebben gegeven aan je spel door premium te kopen opnaaien door met een gratis DLC te komen waar ze al voor betaald hebben.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik vind het niet meer dan normaal eigenlijk en een mooie meevaller voor de niet-premiums.quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef xienix2501 het volgende:
Zal zuur zijn voor de mensen die premium hebben gekocht en dit geen gerucht/troll blijkt te zijn![]()
Ik wacht nog wel even met het kopen van Battlefield4 Premium tot dat deze gerucht ontkracht is door ea/dice.
Denk dat premium dan wel double XP krijgt in meer periodes oid.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SRAW is als een mondriaan. Je moet denken in lijnen.quote:![]()
EA en gratisquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef xienix2501 het volgende:
Ik wacht nog wel even met het kopen van Battlefield4 Premium tot dat deze gerucht ontkracht is door ea/dice.
Denk het niet![]()
![]()
er is geen discussie over pc vs console. Ik begon er alleen over dat ze rekening moesten houden met de doorloop van de map ivm het kleine spelersaantal op de console (zeker omdat er miljoenen mensen zijn die dit spelen) vervolgens gaan alle fanboys zich erop storten en fappen op pc masterrace #hashtagquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
www.dailyfinance.com/2013(...)tlefield-4-disaster/
Optimistic guidance issued before the launch led EA's shares to climb above $28, allowing some executives at the company to sell at inflated prices. The stock has fallen significantly since then.![]()
http://www.ibtimes.com/ea(...)ectronic-arts-denies
De executives hebben er iig goed aan verdiend, ben benieuwd hoe de rechtszaak gaat lopen ..![]()
Daarom bestaat er ook zoiets als een verschil tussen Conquest en Conquest Large..... Het Metro filmpje van Levelcap laat duidelijk verschillen zien bij gamemodes, dus zal er voor CQ / CQL ook verschil in de paden zitten qua welke open zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
er is geen discussie over pc vs console. Ik begon er alleen over dat ze rekening moesten houden met de doorloop van de map ivm het kleine spelersaantal op de console (zeker omdat er miljoenen mensen zijn die dit spelen) vervolgens gaan alle fanboys zich erop storten en fappen op pc masterrace #hashtag![]()
Fuuu, dan gaat het er net een paar posts niet over..quote:Common sense is my super power. What's yours?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Fuuu, dan gaat het er net een paar posts niet over..
Zijn hier mensen die de mtar21 op de ps4 hebben geunlocked?
Heb al 3 keer aan alle eisen voldaan en toch krijg ik het wapen maar niet. Ben verder premium dus dat zit wel goed.
Edit, je moet blijkbaar eerst level 10 zijn.
[ Bericht 13% gewijzigd door stoeltafel op 24-12-2013 10:30:12 ]![]()
Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chromequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:30 schreef KroodjeBip het volgende:
Is het niet handiger om weer "PC" toe te voegen aan de TT ?
Maar miss is het iid beter om [PC-Battlefield 4] te makenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ah ik zie het, het is wel in subforum "pc-games" gepost, daar let ik eigenlijk nooit opquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chrome
Maar miss is het iid beter om [PC-Battlefield 4] te maken![]()
![]()
Via Origin sale ¤35 maar hij is doorgaans ook voor ¤30 in de winkels te vinden.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Net continu uitgemaakt voor hacker en dat ik mijn aimbot uit moet zetten.
Nieuwe headset met 7.1 surround sound dus ik hoor alles om me heen, inclusief voetstappen.![]()
![]()
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nieuwe headset met 7.1 surround sound dus ik hoor alles om me heen, inclusief voetstappen.
https://www.g2play.net/st(...)C-EA-Origin-Key.html
Premium voor ¤31,99, alleen vandaag!Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
Het klinkt overigens echt subliem voor de rest. Ook even een film gekeken met 7.1 en prachtig geluid.![]()
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.
Het klinkt overigens echt subliem voor de rest. Ook even een film gekeken met 7.1 en prachtig geluid.![]()
ERROR
Game disconnected: could not join server.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
PB herinstaleren werkt ook niet"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
heb ik ook heel vaak bij Mn favo servers.. andere joinen en daarna weer die error Server 15 min later en dan opeens kan ik hem wel joinen...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: could not join server.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
PB herinstaleren werkt ook nietI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Godver, nu al 8 keer elke requirement van de Multi Talent achievement gehaald, maar keer op keer geen reward. WTF?
Je moet ook beide kanten van je koptelefoon opzetten en niet maar 1 aan je oor hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 16:29:07 ]![]()
The Game Statistics Engine is currently down.
leuk, ik ben weer level 0"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
voor het eerst in lange tijd weer een server crash meegemaakt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Corsair Vengeance 2100.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.![]()
200% XP BOOST (DISTINGUISHED)
distinguished?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Aanzienlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
200% XP BOOST (DISTINGUISHED)
distinguished?![]()
^inteel²

Dus ik wilde de code voor China Rising invoeren. Werd niet geaccepteerd. Uiteindelijk blijkt dat ik sowieso een Bulgaars account moet hebben ipv Nederlands. Dus nieuw account aangemaakt en alle oude stats dus kwijt. Wil opnieuw de code redeeemen, geeft hij een foutmeldiing.
Nu uit ergernis premium gekocht.
Goede zet, Dice."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eerst maar eens mijn drivers updaten voor ik kan spelen zegt dice
Zo klein uurtje gespeeld en man man man wat is dit wennen zeg vergeleken met bf3 , heb denk een kdr van 0.2 ofzo , ik word aan alle kanten afgemaaktvoel me echt een totale noob terwijl ik in bf3 redelijk goed was
zal wel gewenning zijn
[ Bericht 57% gewijzigd door Photomorti op 27-12-2013 16:32:48 ]Ehmm![]()
Meer mensen last van crashes op de ps3? Bij mij loopt hij bijna ieder potje vast bij het laden van de mapBuilt for Speed![]()
Waarom niet? Bf3 werkt perfect, het is een console met een gigantische installed baseBuilt for Speed![]()
Geen aandacht besteden aan dat soort lulletjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom niet? Bf3 werkt perfect, het is een console met een gigantische installed base
hahaha naja perfect als je graag kijkt naar pixelsen een uur rondloopt op een 24 man server voor je iemand tegenkomt op de wat grotere maps
Net even potje rush gespeeld op flood zone pffff wat een slecht mapdesign zeg , je kunt nergens het water uitklimmen omdat er mensen zijn die aan de waterkant zitten te campen , na 0-11 was ik er wel weer klaar meeEhmm![]()
Is er ook een mogelijkheid om ergens te oefenen op de besturing van helikopters en jets? Ik zuig er behoorlijk in en wil tijdens online potjes de voertuigen niet verknooien door tegen een flat aan te vliegen.![]()
![]()
Alsof de pc versie zoveel beter isquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef Photomorti het volgende:
hahaha naja perfect als je graag kijkt naar pixelsen een uur rondloopt op een 24 man server voor je iemand tegenkomt op de wat grotere maps
Net even potje rush gespeeld op flood zone pffff wat een slecht mapdesign zeg , je kunt nergens het water uitklimmen omdat er mensen zijn die aan de waterkant zitten te campen , na 0-11 was ik er wel weer klaar mee![]()
Ik speel pc versie![]()
Testrange maybe?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Principia het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om ergens te oefenen op de besturing van helikopters en jets? Ik zuig er behoorlijk in en wil tijdens online potjes de voertuigen niet verknooien door tegen een flat aan te vliegen.![]()
Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alsof de pc versie zoveel beter is![]()
Ik speel pc versie
Ehmm![]()
Het is dat ik er ¤30 voor betaald heb, maar als ik er de volle pond voor betaald had zou ik mij echt genaaid voelen. Het spel is domweg niet af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veel![]()
Ligt denk ik meer aan het feit dat ik met een controller gewoon echt niet fatsoenlijk kan aimen en al jaren pc gamer ben dat ik het soms wat afkraak
Ga nu de nieuwe gamemode obliteration eens even proberen , lijkt me een erg leuke gamemodeEhmm![]()
Het is ook wel leuk maar ga dan niet Locker spelen met een drukke server.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:34 schreef Photomorti het volgende:
Ligt denk ik meer aan het feit dat ik met een controller gewoon echt niet fatsoenlijk kan aimen en al jaren pc gamer ben dat ik het soms wat afkraak
Ga nu de nieuwe gamemode obliteration eens even proberen , lijkt me een erg leuke gamemode
Dan heb je in een minuut ook al geen zin meer in Obliteration.![]()
http://battlelog.battlefi(...)994860480/327062936/
Ik begin dat sniperen nu aardig in de vingers te krijgen. Op naar de het unlocken van de SRR-61![]()
Obliteration duurt me te kort , ik ben al 5 minuten kwijt aan het laden van een map vervolgens is er na 10 minuten een mapchangenu maar eens een high ticket Conquest large spelen kijken of dat beter bevalt
Ehmm![]()
Als je 5 minuten kwijt bent aan laden ben je één met de peasantbox en peasantstation imo.Conscience do cost.![]()
en sinds ik de 40x ballistic scope heb, is m'n longest headshot van 454m naar 846m gegaan, en ik kan dat soort afstanden nu regelmatig halen, terwijl die eerdere 454m meer een lucky shot was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef SeanFerdi het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)994860480/327062936/
Ik begin dat sniperen nu aardig in de vingers te krijgen. Op naar de het unlocken van de SRR-61
[ Bericht 0% gewijzigd door SeanFerdi op 28-12-2013 02:25:32 ]![]()
Goedemiddag allen.
Even voorstellen: ik ben net een week gestart met BF4. Ik heb al wel heel wat ervaring met FPS (o.a. BF2... way back), maar BF4 is toch weer even wennen. Strategisch doe ik aardig mee, ik vind het alleen lastig om consequent een positieve K/D ratio te halen. Dan merk je goed dat een samenwerkende squad een groot verschil maakt. Een goede squad is meestal een garantie om boven mezelf uit te stijgen.
Ik probeer eerst maar de assault class zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. Daar heb ik gelijk een vraag over: je begint met een AK-12, vervolgens speel je andere assault weapons vrij. Kan je stellen dat de assault weapons die je vrij speelt altijd beter zijn dan die je al had? Hebben jullie misschien nog tips met welk assault weapon je in het begin goed kan levelen?Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !![]()
Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Pino_666 het volgende:
Goedemiddag allen.
Even voorstellen: ik ben net een week gestart met BF4. Ik heb al wel heel wat ervaring met FPS (o.a. BF2... way back), maar BF4 is toch weer even wennen. Strategisch doe ik aardig mee, ik vind het alleen lastig om consequent een positieve K/D ratio te halen. Dan merk je goed dat een samenwerkende squad een groot verschil maakt. Een goede squad is meestal een garantie om boven mezelf uit te stijgen.
Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.quote:Ik probeer eerst maar de assault class zo goed mogelijk onder de knie te krijgen.Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.quote:Daar heb ik gelijk een vraag over: je begint met een AK-12, vervolgens speel je andere assault weapons vrij. Kan je stellen dat de assault weapons die je vrij speelt altijd beter zijn dan die je al had?Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereertquote:Hebben jullie misschien nog tips met welk assault weapon je in het begin goed kan levelen?
Conscience do cost.![]()
hmm ja hier ook doe je niets aan. gewoon weg typhen in de vuilnisbak. kak spel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Meer mensen last van crashes op de ps3? Bij mij loopt hij bijna ieder potje vast bij het laden van de mapmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik geef het op, het is niet mogelijk om langer dan 30 minuten te spelen zonder crash.Built for Speed![]()
Dank je wel voor de tips. Ik zal er een aantal uitproberen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.
[..]
Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.
[..]
Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.
[..]
Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereert
Is er ook al een BoF/FOK BF4 server dan? Ik zie alleen verwijzingen naar BF3.Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !![]()
EOD BOT in operation lockdown
Ik vindt de scar tot nu toe de fijnste. Is ook op de lange afstand bruikbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
ace23 is met afstand het makkelijkste wapen in het spel..1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
ok, en nu?quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
ace23 is met afstand het makkelijkste wapen in het spel..
Het gaat er toch om wat je zelf prettig vind?![]()
pino vroeg wat het fijnste wapen is om te levellen.. nerdquote:Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
ok, en nu?
Het gaat er toch om wat je zelf prettig vind?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: