Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chromequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:30 schreef KroodjeBip het volgende:
Is het niet handiger om weer "PC" toe te voegen aan de TT ?
Ah ik zie het, het is wel in subforum "pc-games" gepost, daar let ik eigenlijk nooit opquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chrome
Maar miss is het iid beter om [PC-Battlefield 4] te maken
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nieuwe headset met 7.1 surround sound dus ik hoor alles om me heen, inclusief voetstappen.
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.
Het klinkt overigens echt subliem voor de rest. Ook even een film gekeken met 7.1 en prachtig geluid.
heb ik ook heel vaak bij Mn favo servers.. andere joinen en daarna weer die error Server 15 min later en dan opeens kan ik hem wel joinen...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: could not join server.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
PB herinstaleren werkt ook niet
Je moet ook beide kanten van je koptelefoon opzetten en niet maar 1 aan je oor hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
Corsair Vengeance 2100.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.
Aanzienlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
200% XP BOOST (DISTINGUISHED)
distinguished?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |