Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verouderde hardware."quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, alleen het pc masterrace moet tevreden zijn.
als je dat leuk vind... waarom koop je dan geen cod.. jij bent zeker ook zon aa-basecamper..quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Trouwens net een leuk potje Locker gespeeld, wel verloren, maar boeiend, ik had fun. Werden teruggedrongen naar A, en daar probeerden ze ons te spawnrapen, maar ze moesten door een smalle doorgang, en ik kon mooi m'n lmg zo opzetten dat ik er vanaf een afstandje doorheen kon schieten.
Een beetje een salvo'tje schieten om de paar seconden, en als ik dan een hitmarker of een scope-glint zag nog een salvo erachteraan en je had weer een kill te pakken. heerlijk.
http://battlelog.battlefi(...)537140992/327062936/
Mijn reactie was ook niet sarcastisch hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verouderde hardware."
Mwah, meestal ben ik lekker vlaggen aan het cappen met assault of een move naar een vlag aan het faciliteren met recon en een DMR, maar ik wil nu even Support vrijspelen, en als ze dan ook nog eens proberen te spawnrapen, dan verdienen ze het gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef jhoopie het volgende:
[..]
als je dat leuk vind... waarom koop je dan geen cod.. jij bent zeker ook zon aa-basecamper..
Waarom claimen ze dan altijd dan een game computer goedkoper zou zijn dan een console incl spellen enz?quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef SeanFerdi het volgende:
Nee, het is andersom, eeuwenlang hebben de pc-gamers tandenknarsend kreupele games ports moeten spelen, eindelijk is er een developer die het aandurft om ook eens wat te optimizen voor de pc, en opeens hordes huilende console-kiddies 'omdat ze niet dezelfde experience krijgen, boehoehoe!' ... "Ja kut! moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, met je kutconsoles met verou
Boord kanon. in de tijd dat je een lock hebt met missiles kan je hem al dood gesalvo'd hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoe killen jullie vliegtuigen?
Rakketten zijn niet krachtig genoeg en het boordkanon is waardeloos.
als je active radar hebt op een anti air gun is het een eitje. gewoon random 2 raketten de lucht in knallen en wachten op je punten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Rakketten zijn niet krachtig genoeg en het boordkanon is waardeloos.
Welke raketten gebruiken jullie?
Boordkanon helpt iig in het begin, betere guns en raketten speel je later vrij. Air Sup kan je nog redelijk snel dingen unlocken als je de boosts gebruikt (en een 300/400 ticket server opzoekt).quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Convict het volgende:
Net gebanned van een serveraltijd fijn die badmins...
[..]
Boord kanon. in de tijd dat je een lock hebt met missiles kan je hem al dood gesalvo'd hebben
Dat zeg ik niet, echter spreek jij vanuit een 12 vs 12 oogpunt wat voor een flink aantal mensen helemaal niet op gaat. Ik snap niet wat een extra doorgang of liftje daar aan gaat veranderen, als het iets gaat doen is het alleen maar het spel leuker maken omdat mensen nog net ietsje sneller doorbreken en er geen eens een goed team voor nodig hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus Dice hoeft geen rekening te houden met de miljoenen mensen die dit spel op de huidige gen console spelen
Game computer is in aanschaf duurder, maar ten eerste kan je er net iets meer mee, en ten 2e, check de prijzen van console games als deze net uitkomen. Zie regelmatig prijzen van 69,95 voorbijkomen. Voor een enkele game. Whaaaa? In nog geen 69.95 jaar, lol.quote:Op zondag 22 december 2013 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom claimen ze dan altijd dan een game computer goedkoper zou zijn dan een console incl spellen enz?
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoopquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, echter spreek jij vanuit een 12 vs 12 oogpunt wat voor een flink aantal mensen helemaal niet op gaat. Ik snap niet wat een extra doorgang of liftje daar aan gaat veranderen, als het iets gaat doen is het alleen maar het spel leuker maken omdat mensen nog net ietsje sneller doorbreken en er geen eens een goed team voor nodig hebben.
http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 novemberquote:Five games debuted in the top 30 this week, up from four last week. Battlefield 4 (X360) debuted at the top of the charts with sales of 807,165. The PlayStation 3 debuted at number four with sales of 521,494. The PC version debuted at number eight with sales of 236,674.
Ik had bf3 op xbox 360. 24 man servers was goed genoeg dacht ik en speelde lekker. toen speelde ik bij een maat 64 man server. En ik brak van god los! Week later had ik een dikke game pc.quote:Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoop
[..]
http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 november
Oudere bron maar check de stats page zelf maar, daar zie je het ook. Het is veel toegankelijker voor veel mensen. En dat betekent niet dat mensen op de console dirty peasants zijn die allemaal tering noobs zijn, het is net zo verdeeld als op de pc.
En om in 12 vs 12 nou opeens 2 of 3 uitgangen extra te verdedigen is veel werk waardoor ook de ervaring weg gaat. Je staat tenslotte niet meer met zijn 12en , 3 centrale uitgangen te verdedigen maar worden het kleinere groepjes.
Het boeit mij niet hoe veel dat er zijn. Je doet jezelf gewoon tekort als je op een oude console blijft spelen met 24 spelers.quote:Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar je onderschat het aantal console players. Er zijn meer console players dan pc spelers voor battlefield 4 , als je bijvoorbeeld kijkt naar de verkoop
[..]
http://www.asvantage.biz/?p=11552 12 november
Oudere bron maar check de stats page zelf maar, daar zie je het ook. Het is veel toegankelijker voor veel mensen. En dat betekent niet dat mensen op de console dirty peasants zijn die allemaal tering noobs zijn, het is net zo verdeeld als op de pc.
En om in 12 vs 12 nou opeens 2 of 3 uitgangen extra te verdedigen is veel werk waardoor ook de ervaring weg gaat. Je staat tenslotte niet meer met zijn 12en , 3 centrale uitgangen te verdedigen maar worden het kleinere groepjes.
64 man op Métro was alleen leuk met een verbod op de nades en launchers.quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Tevens kom ik er eigenlijk net pas achter dat je emblems van elkaar kan kopiëren, verklaart gelijk waarom ik de laatste week wel heel vaak exact dezelfde pedobear tegen ben gekomen.
Ik heb absoluut geen crap-PC, mijn verbinding is prima, maar BF4 heeft in élke server rubberbanding, waar ik in BF3 nergens last van heb (tenzij slechte server).quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
STOP ALSJEBLIEFT MET SPELEN OP EEN CRAP PC
en alsjeblieft dan niet dice blamen "please fix ruberbanding'
en stop met in paniek raken als er een granade komt ik zie iedereen alle kanten op rennen iedereen word geblokt collision detection is all kut want als je tegen elkaar aanloopt trilt alles.....
Hij is voorlopig ook nog niet klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 07:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Face it, BF4 was eigenlijk gewoon nog niet klaar.
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.quote:Op maandag 23 december 2013 08:03 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, en PC gamen is goedkoper.
Je koopt een PC toch niet alleen om op te gamen? Als je die 400-500 euro apart legt en die in een goeie videokaart en processor steekt, de volgende keer dat je een PC koopt, dan heb je een PC die 2 keer zo sterk is als de PS4.
Nog minder als je nieuwsgroepen gebruiktquote:Op maandag 23 december 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.
Als je ervan uitgaat dat je die PC uitsluitend en alleen voor games gebruikt, dan is het even duur, ja.quote:Op maandag 23 december 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
goedkoper niet echt, break even ligt naast een standaard PC al op 20 games naast aanschaf hardware. Minder als je sales struint.
Die 1000 Euro is dan wel zodat je op ultra kunt spelen, de PC's die ik gehad heb, zijn nooit duurder geweest dan 650 Euro (dan speel je uiteraard wel een standje lager) .. maar wat je zegt, je kan aanschaffen en later uitbreiden wat ook niet met een console kan.quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn punt is dat als je dan toch een PC gaat kopen, je "maar" 400-500 euro kwijt bent om er dan ook meteen een hele goeie game PC van te maken. Dus 400-500 euro voor een standaard PC en dan nog eens 400-500 euro om er een game PC van te maken.
Qft.quote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef Jorwol het volgende:
Kap eens met dat gejank over die kut consoles.
Ik vind het niet meer dan normaal eigenlijk en een mooie meevaller voor de niet-premiums.quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef xienix2501 het volgende:
Zal zuur zijn voor de mensen die premium hebben gekocht en dit geen gerucht/troll blijkt te zijn![]()
http://bf4central.com/2013/12/free-battlefield-4-dlc/
Ik wacht nog wel even met het kopen van Battlefield4 Premium tot dat deze gerucht ontkracht is door ea/dice.
SRAW is als een mondriaan. Je moet denken in lijnen.quote:
EA en gratisquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef xienix2501 het volgende:
Zal zuur zijn voor de mensen die premium hebben gekocht en dit geen gerucht/troll blijkt te zijn![]()
http://bf4central.com/2013/12/free-battlefield-4-dlc/
Ik wacht nog wel even met het kopen van Battlefield4 Premium tot dat deze gerucht ontkracht is door ea/dice.
er is geen discussie over pc vs console. Ik begon er alleen over dat ze rekening moesten houden met de doorloop van de map ivm het kleine spelersaantal op de console (zeker omdat er miljoenen mensen zijn die dit spelen) vervolgens gaan alle fanboys zich erop storten en fappen op pc masterrace #hashtagquote:
Daarom bestaat er ook zoiets als een verschil tussen Conquest en Conquest Large..... Het Metro filmpje van Levelcap laat duidelijk verschillen zien bij gamemodes, dus zal er voor CQ / CQL ook verschil in de paden zitten qua welke open zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
er is geen discussie over pc vs console. Ik begon er alleen over dat ze rekening moesten houden met de doorloop van de map ivm het kleine spelersaantal op de console (zeker omdat er miljoenen mensen zijn die dit spelen) vervolgens gaan alle fanboys zich erop storten en fappen op pc masterrace #hashtag
Fuuu, dan gaat het er net een paar posts niet over..quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Fuuu, dan gaat het er net een paar posts niet over..
Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chromequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:30 schreef KroodjeBip het volgende:
Is het niet handiger om weer "PC" toe te voegen aan de TT ?
Ah ik zie het, het is wel in subforum "pc-games" gepost, daar let ik eigenlijk nooit opquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij mij staat er duidelijk Gam/PC voor de TT in de tab in chrome
Maar miss is het iid beter om [PC-Battlefield 4] te maken
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nieuwe headset met 7.1 surround sound dus ik hoor alles om me heen, inclusief voetstappen.
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het maar tot 5.1 in BF4.
Het klinkt overigens echt subliem voor de rest. Ook even een film gekeken met 7.1 en prachtig geluid.
heb ik ook heel vaak bij Mn favo servers.. andere joinen en daarna weer die error Server 15 min later en dan opeens kan ik hem wel joinen...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: could not join server.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
PB herinstaleren werkt ook niet
Je moet ook beide kanten van je koptelefoon opzetten en niet maar 1 aan je oor hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
7.1 headsets klinken altijd zo verrot is mijn ervaring...
Corsair Vengeance 2100.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Welke headset is het? Is de eerste keer dat ik echt een positieve "review" lees. Maar goed, alweer een jaar of wat geleden dat ik een headset zocht.
Aanzienlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
200% XP BOOST (DISTINGUISHED)
distinguished?
Geen aandacht besteden aan dat soort lulletjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom niet? Bf3 werkt perfect, het is een console met een gigantische installed base
Alsof de pc versie zoveel beter isquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef Photomorti het volgende:
hahaha naja perfect als je graag kijkt naar pixelsen een uur rondloopt op een 24 man server voor je iemand tegenkomt op de wat grotere maps
Net even potje rush gespeeld op flood zone pffff wat een slecht mapdesign zeg , je kunt nergens het water uitklimmen omdat er mensen zijn die aan de waterkant zitten te campen , na 0-11 was ik er wel weer klaar mee
Testrange maybe?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Principia het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om ergens te oefenen op de besturing van helikopters en jets? Ik zuig er behoorlijk in en wil tijdens online potjes de voertuigen niet verknooien door tegen een flat aan te vliegen.
Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alsof de pc versie zoveel beter is![]()
Ik speel pc versie
Het is dat ik er ¤30 voor betaald heb, maar als ik er de volle pond voor betaald had zou ik mij echt genaaid voelen. Het spel is domweg niet af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veel
Het is ook wel leuk maar ga dan niet Locker spelen met een drukke server.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:34 schreef Photomorti het volgende:
Ligt denk ik meer aan het feit dat ik met een controller gewoon echt niet fatsoenlijk kan aimen en al jaren pc gamer ben dat ik het soms wat afkraak
Ga nu de nieuwe gamemode obliteration eens even proberen , lijkt me een erg leuke gamemode
en sinds ik de 40x ballistic scope heb, is m'n longest headshot van 454m naar 846m gegaan, en ik kan dat soort afstanden nu regelmatig halen, terwijl die eerdere 454m meer een lucky shot was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef SeanFerdi het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)994860480/327062936/
Ik begin dat sniperen nu aardig in de vingers te krijgen. Op naar de het unlocken van de SRR-61
Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Pino_666 het volgende:
Goedemiddag allen.
Even voorstellen: ik ben net een week gestart met BF4. Ik heb al wel heel wat ervaring met FPS (o.a. BF2... way back), maar BF4 is toch weer even wennen. Strategisch doe ik aardig mee, ik vind het alleen lastig om consequent een positieve K/D ratio te halen. Dan merk je goed dat een samenwerkende squad een groot verschil maakt. Een goede squad is meestal een garantie om boven mezelf uit te stijgen.
Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.quote:Ik probeer eerst maar de assault class zo goed mogelijk onder de knie te krijgen.
Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.quote:Daar heb ik gelijk een vraag over: je begint met een AK-12, vervolgens speel je andere assault weapons vrij. Kan je stellen dat de assault weapons die je vrij speelt altijd beter zijn dan die je al had?
Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereertquote:Hebben jullie misschien nog tips met welk assault weapon je in het begin goed kan levelen?
hmm ja hier ook doe je niets aan. gewoon weg typhen in de vuilnisbak. kak spel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Meer mensen last van crashes op de ps3? Bij mij loopt hij bijna ieder potje vast bij het laden van de map
Dank je wel voor de tips. Ik zal er een aantal uitproberen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.
[..]
Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.
[..]
Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.
[..]
Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereert
Ik vindt de scar tot nu toe de fijnste. Is ook op de lange afstand bruikbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
ace23 is met afstand het makkelijkste wapen in het spel..
ok, en nu?quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
ace23 is met afstand het makkelijkste wapen in het spel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |