abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134751650
Meer mensen last van crashes op de ps3? Bij mij loopt hij bijna ieder potje vast bij het laden van de map
Built for Speed
pi_134751712
Lol je gaat zo een game toch ook niet spelen op een ps3 :)
Ehmm
pi_134752179
Waarom niet? Bf3 werkt perfect, het is een console met een gigantische installed base
Built for Speed
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:30:41 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134752442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom niet? Bf3 werkt perfect, het is een console met een gigantische installed base
Geen aandacht besteden aan dat soort lulletjes :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_134752937
hahaha naja perfect als je graag kijkt naar pixels :D en een uur rondloopt op een 24 man server voor je iemand tegenkomt op de wat grotere maps :D

Net even potje rush gespeeld op flood zone pffff wat een slecht mapdesign zeg , je kunt nergens het water uitklimmen omdat er mensen zijn die aan de waterkant zitten te campen , na 0-11 was ik er wel weer klaar mee
Ehmm
pi_134754733
Is er ook een mogelijkheid om ergens te oefenen op de besturing van helikopters en jets? Ik zuig er behoorlijk in en wil tijdens online potjes de voertuigen niet verknooien door tegen een flat aan te vliegen. :7
pi_134755011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef Photomorti het volgende:
hahaha naja perfect als je graag kijkt naar pixels :D en een uur rondloopt op een 24 man server voor je iemand tegenkomt op de wat grotere maps :D

Net even potje rush gespeeld op flood zone pffff wat een slecht mapdesign zeg , je kunt nergens het water uitklimmen omdat er mensen zijn die aan de waterkant zitten te campen , na 0-11 was ik er wel weer klaar mee
Alsof de pc versie zoveel beter is :')
Ik speel pc versie
pi_134755043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Principia het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om ergens te oefenen op de besturing van helikopters en jets? Ik zuig er behoorlijk in en wil tijdens online potjes de voertuigen niet verknooien door tegen een flat aan te vliegen. :7
Testrange maybe?
pi_134758058
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Alsof de pc versie zoveel beter is :')
Ik speel pc versie
Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veel :)
Ehmm
pi_134758568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Als hier had gestaan ps4 dan had ik gezegd nee dat verschilt niet veel :)
Het is dat ik er ¤30 voor betaald heb, maar als ik er de volle pond voor betaald had zou ik mij echt genaaid voelen. Het spel is domweg niet af.
pi_134763463
Ligt denk ik meer aan het feit dat ik met een controller gewoon echt niet fatsoenlijk kan aimen en al jaren pc gamer ben dat ik het soms wat afkraak :D

Ga nu de nieuwe gamemode obliteration eens even proberen , lijkt me een erg leuke gamemode
Ehmm
pi_134764748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:34 schreef Photomorti het volgende:
Ligt denk ik meer aan het feit dat ik met een controller gewoon echt niet fatsoenlijk kan aimen en al jaren pc gamer ben dat ik het soms wat afkraak :D

Ga nu de nieuwe gamemode obliteration eens even proberen , lijkt me een erg leuke gamemode
Het is ook wel leuk maar ga dan niet Locker spelen met een drukke server.
Dan heb je in een minuut ook al geen zin meer in Obliteration.
pi_134765963
http://battlelog.battlefi(...)994860480/327062936/

Ik begin dat sniperen nu aardig in de vingers te krijgen. Op naar de het unlocken van de SRR-61
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_134767675
Obliteration duurt me te kort , ik ben al 5 minuten kwijt aan het laden van een map vervolgens is er na 10 minuten een mapchange :) nu maar eens een high ticket Conquest large spelen kijken of dat beter bevalt
Ehmm
pi_134769375
Als je 5 minuten kwijt bent aan laden ben je één met de peasantbox en peasantstation imo.
Conscience do cost.
pi_134775157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef SeanFerdi het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)994860480/327062936/

Ik begin dat sniperen nu aardig in de vingers te krijgen. Op naar de het unlocken van de SRR-61
en sinds ik de 40x ballistic scope heb, is m'n longest headshot van 454m naar 846m gegaan, en ik kan dat soort afstanden nu regelmatig halen, terwijl die eerdere 454m meer een lucky shot was.

[ Bericht 0% gewijzigd door SeanFerdi op 28-12-2013 02:25:32 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_134784677
Goedemiddag allen.

Even voorstellen: ik ben net een week gestart met BF4. Ik heb al wel heel wat ervaring met FPS (o.a. BF2... way back ;) ), maar BF4 is toch weer even wennen. Strategisch doe ik aardig mee, ik vind het alleen lastig om consequent een positieve K/D ratio te halen. Dan merk je goed dat een samenwerkende squad een groot verschil maakt. Een goede squad is meestal een garantie om boven mezelf uit te stijgen.
Ik probeer eerst maar de assault class zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. Daar heb ik gelijk een vraag over: je begint met een AK-12, vervolgens speel je andere assault weapons vrij. Kan je stellen dat de assault weapons die je vrij speelt altijd beter zijn dan die je al had? Hebben jullie misschien nog tips met welk assault weapon je in het begin goed kan levelen?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_134786030
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Pino_666 het volgende:
Goedemiddag allen.

Even voorstellen: ik ben net een week gestart met BF4. Ik heb al wel heel wat ervaring met FPS (o.a. BF2... way back ;) ), maar BF4 is toch weer even wennen. Strategisch doe ik aardig mee, ik vind het alleen lastig om consequent een positieve K/D ratio te halen. Dan merk je goed dat een samenwerkende squad een groot verschil maakt. Een goede squad is meestal een garantie om boven mezelf uit te stijgen.
Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.
quote:
Ik probeer eerst maar de assault class zo goed mogelijk onder de knie te krijgen.
Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.
quote:
Daar heb ik gelijk een vraag over: je begint met een AK-12, vervolgens speel je andere assault weapons vrij. Kan je stellen dat de assault weapons die je vrij speelt altijd beter zijn dan die je al had?
Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.
quote:
Hebben jullie misschien nog tips met welk assault weapon je in het begin goed kan levelen?
Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereert :)
Conscience do cost.
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:32:06 #294
286575 Roces18
Chef de party
pi_134794719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Meer mensen last van crashes op de ps3? Bij mij loopt hij bijna ieder potje vast bij het laden van de map
hmm ja hier ook doe je niets aan. gewoon weg typhen in de vuilnisbak. kak spel.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_134795951
Ik geef het op, het is niet mogelijk om langer dan 30 minuten te spelen zonder crash.
Built for Speed
pi_134796151
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Een goede squad helpt, maar zoals bij elke nieuwe FPS is het ook een kwestie van wennen aan de feel en maps. Ik was best goed in bf3 maar in bf4 (waar ik een ietwat langzamere en latere start had) werd ik meteen kapot geschoten. Als je blijft spelen merk je automatisch wat goede plekjes zijn, waar vaak enemies zich bevinden en hoe je het best bepaalde routes kan afleggen en dan zie je automatisch ook je scores omhoog gaan.

[..]

Ik zou me niet zo druk maken om verschillende classes. Daarvoor lijken ze teveel op elkaar. Gewoon kijken wat je team nodig heeft.

[..]

Nee, dat kan je niet. Ze zijn hoogstens anders. Het is aan jezelf om te bepalen welk wapen je het lekkerst vindt, hoewel er natuurlijk altijd wel een paar 'populaire' guns tussen zitten. Ik zou me vooral niet te druk om maken wat anderen zeggen.

[..]

Nee. Probeer ze dus gewoon allemaal en oordeel zelf welke je prefereert :)
Dank je wel voor de tips. Ik zal er een aantal uitproberen.

Is er ook al een BoF/FOK BF4 server dan? Ik zie alleen verwijzingen naar BF3.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:20:10 #297
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_134796578
EOD BOT in operation lockdown _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_134820746
ace23 is met afstand het makkelijkste wapen in het spel..
pi_134821259
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
Ik vindt de scar tot nu toe de fijnste. Is ook op de lange afstand bruikbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_134821809
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef jhoopie het volgende:
ok, en nu?

Het gaat er toch om wat je zelf prettig vind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')