hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die bipod kan nog steeds voor frustraties zorgen.
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die bipod kan nog steeds voor frustraties zorgen.
Heel vaak als ik wil richten van dichtbij deployed het 5x voordat ik kan richten.quote:
Dat zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.
Waar ik wel tenenkrommend moe van word is de enorme rubberbanding zodat je ook echt stukken in het level op en neer schiet, ongeacht de server...
Jij bent gewoon onzin. Hoe wil je dat ik reageer op dit domme commentaar van je zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
d/jeep enz. Begint zo een beetje op cod te lijken.. Ben er gelukkig klaar mee.
Dit is gewoon onzin
Hoe zorg je dan dat ie niet deployed als je alleen ff in wil zoomen terwijl je op de grond ligt ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Poster kan er gewoon niet mee omgaan.
Hij deployed dacht ik niet als je beweegt. Dus gewoon een klein stukje naar links/rechts/voor/achter bewegen en dan rechtermuisknoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hoe zorg je dan dat ie niet deployed als je alleen ff in wil zoomen terwijl je op de grond ligt ?
Omdat er meer dan genoeg vehiclewarfare is op console. Meestal moet ik zelfs wachten tot er iets spawned dus je praat gewoon onzin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon onzin. Hoe wil je dat ik reageer op dit domme commentaar van je zeg.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er meer dan genoeg vehiclewarfare is op console. Meestal moet ik zelfs wachten tot er iets spawned dus je praat gewoon onzin.
Misschien moet je op next gen of PC gaan spelen want ik krijg de indruk dat je op de 360 of PS3 speelt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]Woo die 4 voertuigen die er rondrijden op de gemiddelde map
En op locker heb je niet eens voertuigen, helemaal gaar.
Wat wil je op Locker voor voertuigen dan? Moeten mensen rond gaan fietsen? Kap eens met die overdaad aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]Woo die 4 voertuigen die er rondrijden op de gemiddelde map
En op locker heb je niet eens voertuigen, helemaal gaar.
Dat verklaard waarom ze em nooit gebruikte als ik em dropte met commanderquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
Op locker heb je weldegelijk een quad, maar die is bugged en blijft in de lucht hangen.
Misschien moet die fucking next-gen dan wel te koop zijnquote:
Next gen is gewoon te koop je moet alleen even wat rondbellen maar daar gaat dit topic niet over. BF4 had gewoon helemaal niet op de 360 en PS3 uit moeten komen dat mensen het kopen is nog veel achterlijkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien moet die fucking next-gen dan wel te koop zijnipv over 3 maanden een keer tenzij je hebt gepre-ordered. BF hoort grotendeels om voertuigen te draaien, nee DICE kiest ervoor om dit unique selling point weg te tyfen op de huidige gen omdat ze graag wat levolution erin willen proppen wat toch niemand gebruikt. Epic fail
![]()
En locker is gewoon een kutmap die in cod thuis hoort. Domme map, veel te veel ingangen.
verveelde mequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Next gen is gewoon te koop je moet alleen even wat rondbellen maar daar gaat dit topic niet over. BF4 had gewoon helemaal niet op de 360 en PS3 uit moeten komen dat mensen het kopen is nog veel achterlijker
Dit. ik vindt alleen de mappen zo kut... hoop snel wat bf3-bf2 maps te kunnen spelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef Dven het volgende:
Vond BF3 leuker dan BF4 maar ik vermaak me er wel degelijk goed mee
Vooral de mappen zijn waardeloos ja. In BF2 en BF3 zaten veel fijnere mappen! Wanneer komt de nieuwste DLC met daarin die 4 oude mappen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. ik vindt alleen de mappen zo kut... hoop snel wat bf3-bf2 maps te kunnen spelen
Is volgens mij de volgende op de lijst. market en canalsquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooral de mappen zijn waardeloos ja. In BF2 en BF3 zaten veel fijnere mappen! Wanneer komt de nieuwste DLC met daarin die 4 oude mappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |