SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heeft het spel nog bugs?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of voor. het verschiltquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopelijk is het dan wel bugvrij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Vooralsnog amper last van bugs gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel bugvrij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet er genoeg...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog amper last van bugs gehad
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Heb jij trouwens een AMP?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees graag je ervaring terug, maar ik voorspel dat je veel van je muziek ineens opnieuw gaat luisterenHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik had ze eerst op mijn creative T-20 setje aangesloten, maar die is vervangen door een headphone amp ja, een Shiit Magni.quote:
Maar alles wat enigzins versterkt is goed te doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dan heb je ook nog het geluid wat soms halve potjes weg valtquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Weet er genoeg...
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
GODTERINGTUERYEHNRF*(#)%$&*)$#(%^&*$#T%^%
net eindelijk 10 kills gehaald tijdens air superiority, dus ik had mijn laatste 2 benodigde ribbons moeten krijgen, maar nee hoor.,...niks.
Sowieso was het weer zo dat opeens alles wat je tot dusver had unlocked per voertuig, dat kreeg je opeens achter elkaar en tijdens het wachten tussen de levels kon je ook niet je stats bekijken.
People assume too much.![]()
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerktquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
![]()
Ja op zich wel, als je wat filters toepast blijven er wel wat weinig servers over soms. Weet niet of dat een bug is, of dat dat gewoon klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerkt![]()
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
Tjah Xbox One hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef IMVHI het volgende:
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
![]()
![]()
Je verwacht gewoon teveel van BF4.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef very het volgende:
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu![]()
Nicequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
![]()
dit kom je niet vaak tegen
ik vind de china rising maps geen fuck aan"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
WTF jij zat dus bij mij in de serverquote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dit kom je niet vaak tegen
ik vind de china rising maps geen fuck aan(KurmoL) die match was echt close!
Die daarna ook trouwens
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
ik wil de metro mapquote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef Convict het volgende:
[..]
WTF jij zat dus bij mij in de server(KurmoL) die match was echt close!
Die daarna ook trouwens
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
indoor mapsquote:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
32 man indoor anders kan je net zo goed tower defence ofzo gaan spelenquote:
64 lekker chaotishquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef Convict het volgende:
[..]
32 man indoor anders kan je net zo goed tower defence ofzo gaan spelen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ben wel benieuwd wat er gebeurt als je hier een granaat naar binnen gooitquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gaat er maar 1tje doodquote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat er gebeurt als je hier een granaat naar binnen gooitje kan namelijk op een granaat gaan liggen om je team genoten te beschermen
Kwam aan bod in zon bf4 myth busters filmpjeI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oftewel, c4 gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Gaat er maar 1tje doodje kan namelijk op een granaat gaan liggen om je team genoten te beschermen
Kwam aan bod in zon bf4 myth busters filmpje
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik dacht dat Dennis3D wel skill haducav noob dat ie is
[ Bericht 0% gewijzigd door Convict op 15-12-2013 22:53:35 ]I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
netcode is nogsteeds crap 1 second delay ofzo komop..."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hmm ja, en die fucking bipod hebben ze na al die battlefields nog steeds niet gefixt. Wat een irritant onding is dat zeg.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hele ronde lang UCAV'en!
[ Bericht 0% gewijzigd door Catkiller op 15-12-2013 23:16:18 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Heb ik ook wel maar ik vind mensen vervelen zo leukquote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Convict het volgende:
Ik dacht dat Dennis3D wel skill haducav noob dat ie is
![]()
![]()
met je #1 vehicle ucavquote:Op zondag 15 december 2013 23:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Heb ik ook wel maar ik vind mensen vervelen zo leuk
Haters gonna hatequote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan![]()
Krijg ik opeens een update van bijna 900mb. Ik vermoed de China Rising DLC, maar die heb ik al, omdat ik Premium heb
Edit: blijkbaar een patch:
http://battlelog.battlefi(...)2955064770534426141/Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moederquote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan![]()
![]()
Zo te zien inderdaad China Rising DLC patch, heb nu zonder dat ik een premium member ben een China Rising (aircraft icoon) gekregen naast het BF4 icoon.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Krijg ik opeens een update van bijna 900mb. Ik vermoed de China Rising DLC, maar die heb ik al, omdat ik Premium heb
Edit: blijkbaar een patch:
http://battlelog.battlefi(...)2955064770534426141/![]()
Sorryquote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
Hebben ze de UCAV verpest![]()
Wat zonde nu maar een andere manier zoeken om mensen te vervelen![]()
![]()
“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Ben benieuwd.....![]()
Ik heb net nog heel vaak mensen toch nog kunnen doden nadat ze mij dodequote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef VelitoX het volgende:
“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Ben benieuwd.....als in net iets later als hun schieten maar wel de kill nog mee pakken, en dat met een ping van rond de 20
Air Superiority met standaard 100 ticketsGelukkig een 400-ticketserver gevonden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hmmm .. kan eindelijk een beetje normaal spelen zonder "Client closed connection". Helaas heb ik daar mijn PC voor in de DMZ moeten zetten![]()
![]()
Hm hij is nu aan het downloaden... gaat echt traag nu 300kb/s :S
-edit-
Hebben ze revive bug gefixt...
Speel net eerste rondje gelijk een nieuwe revive bug.
En nog rubberbanding.
[ Bericht 65% gewijzigd door t4rt4rus op 16-12-2013 23:11:31 ]![]()
Zou tof zijn als ik een keer normaal gerevived kan worden
Ben geen enkel keer meer normaal gerevived sinds 3 patches terug of zo. Geen enkele keer. Consequent krijg ik de optie om de revive te accepten met rechter muisknop, waarop ik direct dood weer dood ga als ik dat doe.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
Zo
fijn
dat
Origin
als
je
aangeeft
de
login
te onthouden
dit
stuk
vreten
steeds
de
login
vergeet.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skull-splitter op 17-12-2013 00:12:00 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn god wat heeft de nieuwe patch veel verneukt zeg....
- Standaard blijft nu de revive message op je scherm staan als je accepteert met space ipv linker muisknop.
- Als ik geraakt wordt laat hij het pas later op het scherm zien (ik krijg nog rode richting-markers in de killcam....)
- Zelfde lijkt te gebeuren als ik op tegenstanders raak schiet (zit vertraging in wanneer de avatar "schokt" van de hit).
Dit was allemaal prima voor de patch van vandaag.... (op het feit dat je heel af en toe in revive scherm bleef hangen).
@neo: accepteren revive is met spatiebalk of met linker muisknop, rechter muisknop is rejecten.... Dus dan ga je dood ja als je die knop gebruikt.
[ Bericht 6% gewijzigd door VelitoX op 17-12-2013 01:15:17 ]![]()
Voor het eest een jet uit de lucht gehaald met de tank
Ook toevallig een gunship neergehaald met de AMR-2
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
rechtermuisklik is weigeren, linkermuisklik is accepteren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Zou tof zijn als ik een keer normaal gerevived kan worden
Ben geen enkel keer meer normaal gerevived sinds 3 patches terug of zo. Geen enkele keer. Consequent krijg ik de optie om de revive te accepten met rechter muisknop, waarop ik direct dood weer dood ga als ik dat doe.People assume too much.![]()
Dit inderdaad, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo
fijn
dat
Origin
als
je
aangeeft
de
login
te onthouden
dit
stuk
vreten
steeds
de
login
vergeet.
Ik bedoel dus linker muisknop.fml.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Gebruik dan spatiequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ga ik maar es proberen, misschien dat dan wel helpt. Vage ervan is dat dit voorheen wel werkte. Vaagheid.Common sense is my super power. What's yours?
Kent BF4 platoons ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:15 schreef Donderjagers het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de PC platoon?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat was een server, en die is wel dood ja.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ah ok. Heb nog maar 2 weken BF4 en weet niet wat er precies qua Battlelog veranderd is in vergelijking met BF3.![]()
![]()
Geloof me we wachten allemaal op jou game Stomaquote:Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie verwachten te veel van DICE en EA.![]()
Aanvulling op puntjes 2 en 3: doodgaan door een granaat voordat ie daadwerkelijk ontploft op mn scherm.... Nais "fix".quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:07 schreef VelitoX het volgende:
Mijn god wat heeft de nieuwe patch veel verneukt zeg....
- Standaard blijft nu de revive message op je scherm staan als je accepteert met space ipv linker muisknop.
- Als ik geraakt wordt laat hij het pas later op het scherm zien (ik krijg nog rode richting-markers in de killcam....)
- Zelfde lijkt te gebeuren als ik op tegenstanders raak schiet (zit vertraging in wanneer de avatar "schokt" van de hit).
Dit was allemaal prima voor de patch van vandaag.... (op het feit dat je heel af en toe in revive scherm bleef hangen).![]()
Je meent het!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat was een server, en die is wel dood ja.Zoveel blabla vooraf en het dan massaal laten afweten...
![]()
Misschien kreeg je hem heel hard tegen je slaap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Aanvulling op puntjes 2 en 3: doodgaan door een granaat voordat ie daadwerkelijk ontploft op mn scherm.... Nais "fix".Conscience do cost.![]()
Ik zal je een steam key sturen als-ie af is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me we wachten allemaal op jou game Stoma![]()
Zou ik waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zal je een steam key sturen als-ie af is.![]()
Weet iemand een fix voor dit probleem:
Error
You were disconnected from EA Online (1)
Die ea support antwoord al 20 minuten nietin live chat
PSN: Duuc-nl![]()
Gewoon later nog een keer proberen, het is allemaal een grote tering bende.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Duuc-nl het volgende:
Weet iemand een fix voor dit probleem:
Error
You were disconnected from EA Online (1)
Die ea support antwoord al 20 minuten nietin live chat
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nu al 3x gehad dat ze gewoon niet antwoordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon later nog een keer proberen, het is allemaal een grote tering bende.
Al 3x gehad? Stop eens die mensen lastig te vallen met je onzinnige gelul dan..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nu al 3x gehad dat ze gewoon niet antwoordenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Maar maar maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Al 3x gehad? Stop eens die mensen lastig te vallen met je onzinnige gelul dan..
Hoe kan van de een op andere dag battlefield nou niet meer opstartennet een update gedraaid van PB maar nada
Iemand hetzelfde issue? Hij blijft continue op 'joining server' staan..
![]()
Haha ja inderdaad. Achterlijk gedoe. Moet je gewoon de server weer opnieuw joinen. Echte basics vergeten daar bij dice.........quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef robuust89 het volgende:
Ja, word je commander, kan je niet meer terugswitchenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Voor de mensen die klagen over dat die revive options bar in je beeld blijft. wacht met accepten tot je beeld special blur effects geneuzel weg is en accepteer hem dan. dan gaat de bar ook gewoon wegalleen kut als je in open vuur ligt en je word gerevived
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: