met je #1 vehicle ucavquote:Op zondag 15 december 2013 23:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Heb ik ook wel maar ik vind mensen vervelen zo leuk
Haters gonna hatequote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moederquote:Op maandag 16 december 2013 08:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het leukste ervan is dat mensen zo boos worden als hun chopper ontploft spontaan
Zo te zien inderdaad China Rising DLC patch, heb nu zonder dat ik een premium member ben een China Rising (aircraft icoon) gekregen naast het BF4 icoon.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Krijg ik opeens een update van bijna 900mb. Ik vermoed de China Rising DLC, maar die heb ik al, omdat ik Premium heb
Edit: blijkbaar een patch:
http://battlelog.battlefi(...)2955064770534426141/
Sorryquote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
quote:Op maandag 16 december 2013 11:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vanavond weer, Robuust zei nare dingen over mn moeder
Ik heb net nog heel vaak mensen toch nog kunnen doden nadat ze mij dodequote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef VelitoX het volgende:
“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Ben benieuwd.....
rechtermuisklik is weigeren, linkermuisklik is accepteren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Zou tof zijn als ik een keer normaal gerevived kan worden
Ben geen enkel keer meer normaal gerevived sinds 3 patches terug of zo. Geen enkele keer. Consequent krijg ik de optie om de revive te accepten met rechter muisknop, waarop ik direct dood weer dood ga als ik dat doe.
Dit inderdaad, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo
fijn
dat
Origin
als
je
aangeeft
de
login
te onthouden
dit
stuk