Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erinquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga een sybian op mijn zadel laten maken.
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erin
Hehehe, benieuwd of iemand dit ooit wel eens gedaan heeft. Zullen vast wel van die pervs zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
EBAH HOU NOU GVD JE BEK
ik ga zo maar naar de burger king denk ik.
Zou laten zuigen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
kuthoer, gelijk naar de buurman.quote:Na de gewelddadige sekspartij zei de beste man: "Ik wil een eind maken aan jouw flirtgedrag met andere mannen." De arme vrouw liep zulke zware verwondingen op, dat ze kruipend naar de buurman ging. Hier belde zij de hulpdiensten.
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kkgay wat is dit voor kinderportie, neppe_
Ja echt, en gewoon ook vrouwen die gezamenlijk de besnijdenis uitvoeren bij een jong meisje terwijl ze het zelf hebben ondergaan :squote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
Ik heb pics van vrouwen die besneden zijn. Lippen en clits. Best fascinerend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
niet verbazend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb pics van vrouwen die besneden zijn. Lippen en clits. Best fascinerend.
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.quote:
kom je langs om besneden te worden ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kick je daarop? Want ik weet waar je huis woont.
Wow jemig wise.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.
Mag ik het filmen in HD met veel close ups?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kick je daarop? Want ik weet waar je huis woont.
Nee juist om het toe te passen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je langs om besneden te worden ja?
Waarom moet het nou weer over moslims gaan? Beledig mijn geloof niet zo wil je? We zijn niet allemaal zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.
Ik snap m niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee juist om het toe te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man man man man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man man man man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga verhuizen.
![]()
![]()
Hetzelfde als religie: domme, bange mensen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.![]()
Boeie, die daar dus wel, in de naam van allah dus tsja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer over moslims gaan? Beledig mijn geloof niet zo wil je? We zijn niet allemaal zo.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET![]()
![]()
Snap dat echt niet, mensen die nog steeds een geloof hebben anno 2000quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hetzelfde als religie: domme, bange mensen.![]()
![]()
fok meets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET
heuheuheu![]()
nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET
maar je caps staat aan![]()
![]()
Sushi
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Precies ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, mensen die nog steeds een geloof hebben anno 2000
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik zei niet DE algemene cijfers, keek een tijd terug bij het nibud bijvoorbeeld , daar was het iig een stuk meer dan jouw kosten.quote:quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inloggegevens ff opgezocht. betaal 75 per maandNou wat gek dat je dan veel minder dan het gemiddelde betaalt zeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
muren van bijna een meter dik en bijna nooit verwarming aan![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik ook ongeveer op 90euMisschien valt het bij jou ook mee though, met je 17 graden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh zal bij mij wel wat duurder zijn dan. ik moet echt een gordijn kopen.
Conclusie: FOK!kers zijn zuinig.
full stops and exclamation marks![]()
Mensen die lijnenquote:
Vroeger, ok. Wat is die gloeibol in de lucht, storm, regen etc etc, moeten wel goden zijn. Maar nuquote:![]()
![]()
quote:ook maar net, gore slet die je bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de dude die zelfs meer mensen via FOK! gedate heeft dan ik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
ook maar net, gore slet die je bent.![]()
Ik ga niet naar een meet waar CY isquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je pannekoeken voor ons bakken?heb gehoord over jouw level 80 cooking skills.
![]()
( met 10 natnekken in de Stairway, noty )![]()
moet wel jwz, dure kleding, sigaren, cognac en coke.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef krioro het volgende:
Misschien valt het bij jou ook mee though, met je 17 graden.
Conclusie: FOK!kers zijn zuinig. [ afbeelding ]
HIGHROLLAH FO LIFE.![]()
>Long-term gf just broke up with me
>At coffee shop trying to think of how to get my shit together
>notice cute girl is has been looking at me for some time
>smile at her and wave a little
>go back to staring at my coffee
>lock up to see her sitting next to me
>asks me what’s wrong
>little reluctant, think it’s a trick
>It isn’t
>feelsgoodman.jpg
>she was dumped recently too
>accidentally stare at her cleavage as she’s talking
>start to get hard
>feel a hand run up my leg
>see her breathing a bit hard
>asks if I like what I see
>guide her hand to my zipper
>she unzips my fanny pack by mistake
>spaghetti falls out
>try to clean it up with my sock
>start to cry
>get embarrassed and fart watery diarrhea all over my man skirt
>smear shit all over the window and ask her to marry me
>mfw she said noThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Net zoiets als het verminken van penissen in andere delen van de wereld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.full stops and exclamation marks![]()
Really? Echt alleen wegens mijn aanwezigheid?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een meet waar CY is![]()
( met 10 natnekken in de Stairway, noty )![]()
![]()
Fucking Brony dat je bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
>asks me what’s wrong
>It isn’t
>feelsgoodman.jpg
>start to get hard
>spaghetti falls out
>start to cry
>mfw she said no![]()
euhh. nice...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
>spaghetti falls out![]()
Haha, ik snap het vaak wel. En die redenen vind ik gewoon onzinnig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, mensen die nog steeds een geloof hebben anno 2000![]()
Grotendeels omdat jij naar van die berber meets gaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Really? Echt alleen wegens mijn aanwezigheid?![]()
Godver CBquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
>asks me what’s wrong
>It isn’t
>feelsgoodman.jpg
>start to get hard
>spaghetti falls out
>start to cry
>mfw she said no![]()
![]()
In mijn Utopia is er geen geloof, alleen WoW.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik snap het vaak wel. En die redenen vind ik gewoon onzinnig.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
>asks me what’s wrong
>It isn’t
>feelsgoodman.jpg
>start to get hard
>spaghetti falls out
>start to cry
>mfw she said no
>Cute girl in line in behind me
>"Hey, how are you doing?“
>oh fuck conversation
>”Oh, I’m good, and you?“
>”That’s good, are you busy this Saturday?“
>”I, don’t think so"
>She points to ear
>Wearing a bluetooth headset
>It all makes sense
>Drop my items and put my hands in pockets
>There’s a hole in my pocket
>Spaghetti trickles down my leg from my shorts
>Shorts are no longer comfy and easy to wear
>mfwThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik overweeg ook deels om de meet gewoon te skippen en te chillen met Chai. Veel van die pubers van die tweede meet boeien me niet zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grotendeels omdat jij naar van die berber meets gaat.Maar Piye bijv wil ik wel weer zien, chille gast.
![]()
Wanneer is het dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Really? Echt alleen wegens mijn aanwezigheid?![]()
![]()
Waarom dan niet afspreken met chaiquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik overweeg ook deels om de meet gewoon te skippen en te chillen met Chai. Veel van die pubers van die tweede meet boeien me niet zoMaar Piye bijv wil ik wel weer zien, chille gast.
![]()
![]()
Jij zou een meet voor de cool kids (ons, red.) organiseren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik overweeg ook deels om de meet gewoon te skippen en te chillen met Chai. Veel van die pubers van die tweede meet boeien me niet zoMaar Piye bijv wil ik wel weer zien, chille gast.
Wie zegt dat ik niet wil afspreken met Chaiquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom dan niet afspreken met chai
En Vas, 4 januari geloof ik. Het verdriet wanneer je niet kan multiquoten want mobiel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij zou een meet voor de cool kids (ons, red.) organiseren.![]()
![]()
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij zou een meet voor de cool kids (ons, red.) organiseren.![]()
![]()
Je begrijpt me niet, waarom niet ALLEEN met chai afspreken dan, hoef je toch niet voor naar een meet te gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet wil afspreken met Chai
En Vas, 4 januari geloof ik. Het verdriet wanneer je niet kan multiquoten want mobiel![]()
dWc had al grootse plannenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpen![]()
![]()
Oh true, dat is ook een optie. Komen alleen een paar mensen naar die meet die ik nog wel eens wil zien, dus dat is dan handig. Jammer van een paar kneuzen die ik absoluut niet hoef te zien, maar dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, waarom niet ALLEEN met chai afspreken dan, hoef je toch niet voor naar een meet te gaan.Ik ga trouwens wel stuk als die fucking Aberkullie en die bitch van d'r weer komen bespieden
!
![]()
Oh nou, veel plezierquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet wil afspreken met Chai
![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpen
panziequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was playa's ball, voor diegene die als eerste miljonair was.![]()
![]()
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij zou een meet voor de cool kids (ons, red.) organiseren.Verloren zaak deze meet.
![]()
Ik heb Chai al beloofd dat je mee gaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.Verloren zaak deze meet.
![]()
![]()
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daarquote:![]()
![]()
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daar![]()
Zullen we dreamcatchertje ook uitnodigen voor de lift-meet? Ben benieuwd hoeveel raw strength ze in die brugpijlers heeft zitten. =$quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.Verloren zaak deze meet.
Weer een KLB-meet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nee ik durf niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we dreamcatchertje ook uitnodigen voor de lift-meet? Ben benieuwd hoeveel raw strength ze in die brugpijlers heeft zitten. =$snappp.
Ik kwam laatst een post van haar tegen over vermeende bisexuality en haar fuckbuddies en alles. Compleet los van god die meid, dat zeg ik je. Een soort erosdome in spé.
![]()
Stonermeetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daargezellig
*lekker stoned voor je uit staren*
*hmmm oreo cookies*
*Complete silence*
*bwoh heb dorst*
"GVD HET IS PUFF PUFF PASS, NIET PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PASSThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo was het ook toen iedereen konjostoned wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stonermeetgezellig
*hmmm oreo cookies*
*Complete silence*
*bwoh heb dorst*
"GVD HET IS PUFF PUFF PASS, NIET PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PASS![]()
![]()
srs?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo was het ook toen iedereen konjostoned wasThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pls, je gaat alleen maar langs om daar met je kut te zwaaien bij hongerige fokkers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh true, dat is ook een optie. Komen alleen een paar mensen naar die meet die ik nog wel eens wil zien, dus dat is dan handig. Jammer van een paar kneuzen die ik absoluut niet hoef te zien, maar dat neem ik wel voor liefIk ga trouwens wel stuk als die fucking Aberkullie en die bitch van d'r weer komen bespieden
!
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stonermeetgezellig
*hmmm oreo cookies*
*Complete silence*
*bwoh heb dorst*
"GVD HET IS PUFF PUFF PASS, NIET PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PASSquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, je gaat alleen maar langs om daar met je kut te zwaaien bij hongerige fokkers.
Ah nice!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Klein beetje meer spier, wat verbeteringen gemaakt, maar vooral minder vet.
Hoe gaat het met de oefeningen/vooruitgang?
Momenteel wat minder gespierd dan ik op die foto ben.. Door alle andere shit nogal uit m'n ritme geraakt en dan bleef het trainen er wat bijWil na de feestdagen weer volle inzet gaan tonen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ja inderdaad, ik paardrijden met Chai terwijl jij de pannenkoeken voor ons bakt voor als we terugkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Gridlok het volgende:
Chai moet maar een keer een meet geven op dat stuk land van der.![]()
Pannekoek rollen met wierie en oproken als blunt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik paardrijden met Chai terwijl jij de pannenkoeken voor ons bakt voor als we terugkomen.![]()
Komt vast snel weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah nice!
Momenteel wat minder gespierd dan ik op die foto ben.. Door alle andere shit nogal uit m'n ritme geraakt en dan bleef het trainen er wat bijWil na de feestdagen weer volle inzet gaan tonen.
Die foto vind ik echt mooi (outfit, jij).
(no wk)
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grotendeels omdat jij naar van die berber meets gaat.![]()
HALLO GA LEKKER DM'EN OFZOquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt vast snel weer.Die foto vind ik echt mooi (outfit, jij).
(no wk)
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke meet gaat het nou over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Waaaaaaaaaarommmmmmmmm, fix dan je eigen meetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.![]()
![]()
HEle dag niemand thuisquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei niet DE algemene cijfers, keek een tijd terug bij het nibud bijvoorbeeld , daar was het iig een stuk meer dan jouw kosten.
[..]
[..]
Nou wat gek dat je dan veel minder dan het gemiddelde betaalt zeg.![]()
![]()
[..]
[..]
Misschien valt het bij jou ook mee though, met je 17 graden.
Conclusie: FOK!kers zijn zuinig. [ afbeelding ]pas savonds. En in het weekend ook weinig dus ja
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Die van 4 jan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke meet gaat het nou over?![]()
Die eerste was wel echt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaarommmmmmmmm, fix dan je eigen meet
En kan ik niet.![]()
![]()
Organiseer anders een rondleiding over de boerderij, ik kom. Koeien aaien en kippen voeren en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eerste was wel echt leuk.
En kan ik niet.
In de zomer is dat leuk ja. Nu niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Organiseer anders een rondleiding over de boerderij, ik kom. Koeien aaien en kippen voeren en zo.
Iedereen slapen in het stro.![]()
![]()
Sowieso. Dank jequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt vast snel weer.Die foto vind ik echt mooi (outfit, jij).
(no wk)
Moet wel eerlijk zeggen dat de houding en belichting/schaduwen het resultaat ook wel zeer tegemoet komt
En wat is no wk?
Ja sort of.. Je vrouwtje heeft m'n page wel waar het op staatquote:
Maar in de zomer is die mestmeur zo ranzig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
In de zomer is dat leuk ja. Nu niet.Hm, is er ook een hotel in de buurt?quote:Iedereen slapen in het stro.full stops and exclamation marks![]()
Heb je nog xHamster premium?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sort of.. Je vrouwtje heeft m'n page wel waar het op staat![]()
Juist niet, want die mestmeur is er vooral als ze op stal staan, maar dan loopt alles 24/7 buiten. Ook alleen als je echt langs de stal zelf loopt trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar in de zomer is die mestmeur zo ranzig.
[..]
Hm, is er ook een hotel in de buurt?![]()
Waar de fuck heb je het over?quote:quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee snap gewoon niet waarom je zo te koop loopt met jezelfFuck off troela
no wk = no white knightquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso. Dank jeMoet wel eerlijk zeggen dat de houding en belichting/schaduwen het resultaat ook wel zeer tegemoet komt
En wat is no wk?
En ja, uiteraard, maar ik heb totaal geen verstand van fotografie dus daar zei ik maar niks over.![]()
Wat je hebt mag je showen. Alsof Veer geen recht heeft op een leuke fling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee snap gewoon niet waarom je zo te koop loopt met jezelfYep!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat hebt dan kun je daar je eigen materiaal uploaden?![]()
![]()
Haha uiteraard ook gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
[..]
no wk = no white knight
En ja, uiteraard, maar ik heb totaal geen verstand van fotografie dus daar zei ik maar niks over.![]()
![]()
Oh, nou ja, ik kan het in de winter beter handelen op de een of andere manier. =$quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet, want die mestmeur is er vooral als ze op stal staan, maar dan loopt alles 24/7 buiten. Ook alleen als je echt langs de stal zelf loopt trouwens.full stops and exclamation marks![]()
Je insmeren met warme mestquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik kan het in de winter beter handelen op de een of andere manier. =$
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mag, kun, wil, moet, whatevs! Ik snap niet waarom ze het niét zou doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je mij ergens posten dat dat niet mag dan?![]()
Ja, nee, zo bedoelde ik het niet, wilde net gaan editen maar je was te snel. Wat ik wilde zeggen is dat ik die elementen van de foto óók mooi vond. Je snap me wel bb. =$quote:full stops and exclamation marks![]()
Bitch u serious 'bout this?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je mij ergens posten dat dat niet mag dan?
Haha tuurlijk mopquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, zo bedoelde ik het niet, wilde net gaan editen maar je was te snel. Wat ik wilde zeggen is dat ik die elementen van de foto óók mooi vond. Je snap me wel bb. =$
Even Veer buiten beschouwing gelaten, zou jij het cool vinden als half FOK! op jouw vriendin zit te geilen door lingeriefoto's?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mag, kun, wil, moet, whatevs! Ik snap niet waarom ze het niét zou doen.![]()
srs antwoord graag![]()
![]()
Gewoon jezelf laten vertellen dat het kunst is terwijl de fotograaf aan porno denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
[..]
no wk = no white knight
![]()
En dan een random voorwerp erbij. Zooo artistiek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon jezelf laten vertellen dat het kunst is terwijl de fotograaf aan porno denkt.![]()
In gianni61 we trust. Maar dat ligt imo anders, ik heb de vriend van FOK! hier nog nooit gezien. Wat niet weet dat erop gefapt wordt, wat niet deert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even Veer buiten beschouwing gelaten, zou jij het cool vinden als half FOK! op jouw vriendin zit te geilen door lingeriefoto's?![]()
srs antwoord graag![]()
so random, so artist, sepia omg sick effect, nudity is new black.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan een random voorwerp erbij. Zooo artistiek.![]()
Dan is het echt wahed kk kahbaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even Veer buiten beschouwing gelaten, zou jij het cool vinden als half FOK! op jouw vriendin zit te geilen door lingeriefoto's?![]()
srs antwoord graagMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Haha, so so hypocriet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In gianni61 we trust. Maar dat ligt imo anders, ik heb de vriend van FOK! hier nog nooit gezien. Wat niet weet dat erop gefapt wordt, wat niet deert.![]()
Wat lul jij nou allemaal?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In gianni61 we trust. Maar dat ligt imo anders, ik heb de vriend van FOK! hier nog nooit gezien. Wat niet weet dat erop gefapt wordt, wat niet deert.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 12:58:01 ]![]()
Snap dat jij dat niet snapt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee snap gewoon niet waarom je zo te koop loopt met jezelf
Misschien is het in de kern wel fucked upquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
srs antwoord graagMaar ik zie niet hoe het anders kan en het gaat zeker niet met opzet. Ik ben hier niet anoniem (achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen zijn, maar whatever) en ik heb fokkers op FB. Ik doe modellenwerk en ja, dat zijn zulke foto's en die plaats ik idd op FB en website etc als promotie van mezelf. Als ik dat niet doe, kan ik net zo goed kappen met shoots.
Dat er fokkers zijn die dat zien en vervolgens hierheen brengen (niet de foto's, maar wel de teksten) daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen. Er gingen ook foto's van m'n vriend rond, wat af moet komen van de mensen die op FB zitten en waar ik ook niks tegen kan doen en waar ik nog veel meer van baal. Dus lingeriefoto's ga ik niet meer tegen kunnen houden hier. Jammer dan. Kan er om gaan janken, of kan het laten gaan en er om lachen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ehhh, doe rustig schatje. Wel triest dat ze foto's van je vriend op FOK! delen johquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien is het in de kern wel fucked upMaar ik zie niet hoe het anders kan en het gaat zeker niet met opzet. Ik ben hier niet anoniem (achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen zijn, maar whatever) en ik heb fokkers op FB. Ik doe modellenwerk en ja, dat zijn zulke foto's en die plaats ik idd op FB en website etc als promotie van mezelf. Als ik dat niet doe, kan ik net zo goed kappen met shoots.
Dat er fokkers zijn die dat zien en vervolgens hierheen brengen (niet de foto's, maar wel de teksten) daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen. Er gingen ook foto's van m'n vriend rond, wat af moet komen van de mensen die op FB zitten en waar ik ook niks tegen kan doen en waar ik nog veel meer van baal. Dus lingeriefoto's ga ik niet meer tegen kunnen houden hier. Jammer dan. Kan er om gaan janken, of kan het laten gaan en er om lachen.![]()
![]()
In eerste instantie was het het verstandigst geweest om nooit fokkers op FB toe te laten. Daar ben ik wel achter, dan had er niet zoveel verspreid geweest over FOK! denk ik. Maar het is gebeurd en ik kan er vrij weinig aan veranderen, nu. Ga me niet druk maken om foto's die fokkers zien, die gewoon op m'n site staan. En ondanks dat iedereen vol lof over die foto's spreekt, weiger ik toch te geloven dat er écht, for real, op gefapt wordt.
Top dat je hier zo nuchter mee om springt. Die koude drukte om niets is inderdaad nergens voor nodig. Gewoon je ass in de DM en verder leven, de tijd wacht niet op ons.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien is het in de kern wel fucked upMaar ik zie niet hoe het anders kan en het gaat zeker niet met opzet. Ik ben hier niet anoniem (achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen zijn, maar whatever) en ik heb fokkers op FB. Ik doe modellenwerk en ja, dat zijn zulke foto's en die plaats ik idd op FB en website etc als promotie van mezelf. Als ik dat niet doe, kan ik net zo goed kappen met shoots.
Dat er fokkers zijn die dat zien en vervolgens hierheen brengen (niet de foto's, maar wel de teksten) daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen. Er gingen ook foto's van m'n vriend rond, wat af moet komen van de mensen die op FB zitten en waar ik ook niks tegen kan doen en waar ik nog veel meer van baal. Dus lingeriefoto's ga ik niet meer tegen kunnen houden hier. Jammer dan. Kan er om gaan janken, of kan het laten gaan en er om lachen.![]()
Ja gelukkig niet in een topic ofzo, maar werd wel onderling doorgegeven iig want ineens wist iedereen hoe hij eruit zagquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehhh, doe rustig schatje. Wel triest dat ze foto's van je vriend op FOK! delen johEn dat vind ik nog het meest spijtige van het openbaren van m'n FB aan bepaalde fokkers. Omdat ik dát dus 100x erger vind dan een blote foto van mezelf uit een shoot oid.
Awwwwh Veertje tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
En ondanks dat iedereen vol lof over die foto's spreekt, weiger ik toch te geloven dat er écht, for real, op gefapt wordt.zo schattig.
![]()
![]()
En naiefquote:
Je kan nog steeds een lijstje maken op fb met iedereen van FOK! daarin. En dan gewoon het grootste gedeelte voor die groep afschermen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet in een topic ofzo, maar werd wel onderling doorgegeven iig want ineens wist iedereen hoe hij eruit zagEn dat vind ik nog het meest spijtige van het openbaren van m'n FB aan bepaalde fokkers. Omdat ik dát dus 100x erger vind dan een blote foto van mezelf uit een shoot oid.
Vraag Panz maar om meer tips.![]()
FOK!kers en treurig gedrag, niet verrassend.
Maar wie geeft een neuk als mensen op je of je partner geilen?full stops and exclamation marks![]()
Dat is de opstelling! Niks meer aan te doen dus ook niet over in zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
In eerste instantie was het het verstandigst geweest om nooit fokkers op FB toe te laten. Daar ben ik wel achter, dan had er niet zoveel verspreid geweest over FOK! denk ik. Maar het is gebeurd en ik kan er vrij weinig aan veranderen, nu. Ga me niet druk maken om foto's die fokkers zien, die gewoon op m'n site staan. En ondanks dat iedereen vol lof over die foto's spreekt, weiger ik toch te geloven dat er écht, for real, op gefapt wordt.![]()
Ja maar we hebben het over FOK! waar de meest rare randdebielen zitten en nu jouw FB en site hebben en dus ook je achternaam, woonplaats en shit. Ik zou me dan niet echt fijn voelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet in een topic ofzo, maar werd wel onderling doorgegeven iig want ineens wist iedereen hoe hij eruit zagEn dat vind ik nog het meest spijtige van het openbaren van m'n FB aan bepaalde fokkers. Omdat ik dát dus 100x erger vind dan een blote foto van mezelf uit een shoot oid.
![]()
![]()
Dit. Sowieso mooi als je in het openbaar bent en je ziet gasten kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef krioro het volgende:
FOK!kers en treurig gedrag, niet verrassend.
Maar wie geeft een neuk als mensen op je of je partner geilen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb er sowieso op gefapt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
In eerste instantie was het het verstandigst geweest om nooit fokkers op FB toe te laten. Daar ben ik wel achter, dan had er niet zoveel verspreid geweest over FOK! denk ik. Maar het is gebeurd en ik kan er vrij weinig aan veranderen, nu. Ga me niet druk maken om foto's die fokkers zien, die gewoon op m'n site staan. En ondanks dat iedereen vol lof over die foto's spreekt, weiger ik toch te geloven dat er écht, for real, op gefapt wordt.
srs foto's van je vriend verspreid op FOK?kk wat voor lugubere fokkers had jij dan in godsnaam op FB
inb4 CBThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Even serieus he, ik snap je punt maar hoeveel mensen op FOK! heb jij wel niet van dichterbij (quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het over FOK! waar de meest rare randdebielen zitten en nu jouw FB en site hebben en dus ook je achternaam, woonplaats en shit. Ik zou me dan niet echt fijn voelen) mee gemaakt zeg maar?? ook aardig wat toch? die kennen jouw naam dan toch ook en dus zo je adres?
Ik ga er vanavond op fappenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
In eerste instantie was het het verstandigst geweest om nooit fokkers op FB toe te laten. Daar ben ik wel achter, dan had er niet zoveel verspreid geweest over FOK! denk ik. Maar het is gebeurd en ik kan er vrij weinig aan veranderen, nu. Ga me niet druk maken om foto's die fokkers zien, die gewoon op m'n site staan. En ondanks dat iedereen vol lof over die foto's spreekt, weiger ik toch te geloven dat er écht, for real, op gefapt wordt.![]()
![]()
Dat van die foto's is wel zielig.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Slaat nergens op dit, alleen Mur is bij me thuis geweest en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even serieus he, ik snap je punt maar hoeveel mensen op FOK! heb jij wel niet van dichterbij () mee gemaakt zeg maar?? ook aardig wat toch? die kennen jouw naam dan toch ook en dus zo je adres?
![]()
Lees mijn zin nog eens. Die kennen je naam en dus wellicht ook zo je adres... zeg ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slaat nergens op dit, alleen Mur is bij me thuis geweest en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.
Ging er ook niet van uit dat je iedereen van FOK! thuis ontmoette nee
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slaat nergens op dit, alleen Mur is bij me thuis geweest en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.![]()
![]()
Phanto ook hoor, niet liegen teef.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slaat nergens op dit, alleen Mur is bij me thuis geweest en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Drone strike, huis in brand en de wijk staat vier dagen blauw.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slaat nergens op dit, alleen Mur is bij me thuis geweest en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.![]()
Nee want je kan m'n adres niet vinden met m'n voor en achternaam, enkel dat ik in Amsterdam West woon en dan kan je lang zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees mijn zin nog eens. Die kennen je naam en dus wellicht ook zo je adres... zeg ik.
Ging er ook niet van uit dat je iedereen van FOK! thuis ontmoette nee![]()
haha grappig omdat het waar isquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
en moet nu waarschijnlijk gewoon weer mn adres vragen mocht ie langs willen komen.![]()
![]()
Hoezo? Gewoon in Amsterdam West het spoor van eten volgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want je kan m'n adres niet vinden met m'n voor en achternaam, enkel dat ik in Amsterdam West woon en dan kan je lang zoeken.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dan kom je uit bij toko ali brootje dunner.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon in Amsterdam West het spoor van eten volgen.
Zie je wel dat je bull praat![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Sowieso mooi als je in het openbaar bent en je ziet gasten kijken.
Zou me meer zorgen maken als er niemand op m'n chick geilde (inb4 niemand geilt op die kerelgeraamtes van jou), of op mij (inb4 lol).
OK.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan kom je uit bij toko ali brootje dunner.
Zie je wel dat je bull praat
Heb je nou al eens kapsalon gehad?
dat dere hip to waist ratioquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een soort stretched versie van Phanny? Minus de hompen spier natuurlijk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
JIJ OOK LIEGEBAKquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan kom je uit bij toko ali brootje dunner.
Zie je wel dat je bull praatThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
goed punt wel ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit.
Zou me meer zorgen maken als er niemand op m'n chick geilde (inb4 niemand geilt op die kerelgeraamtes van jou), of op mij (inb4 lol).![]()
Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK.
Heb je nou al eens kapsalon gehad?.
![]()
fotografisch geheugen dus je bent fuckedquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIE HEB DAAR TOCH NIKS AAN DIE HAALDE IK VAN DE BUSHALTE JA DIE GAF IK GEEN ADRES GRis roemeensquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoeveel kost deze poolse hoer, en kan ik afhalen of is het escort
grapje geen ideeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Bonfakkaquote:
Je mama mag het niet weten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat m'n moeder een avondje weg is ok.
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair is bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgtquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit.
Zou me meer zorgen maken als er niemand op m'n chick geilde (inb4 niemand geilt op die kerelgeraamtes van jou), of op mij (inb4 lol).![]()
![]()
ik houd zo kk veel van dames met lange benen en hakkenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dan kun je Braddie overslaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgt![]()
onzeker stuk strontquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair is bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgtThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
je bent zelf een rare jurkquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Er heeft nog nooit iemand tegen me gepraat, wil je me alsjeblieft ontmaagden!?!?!?!?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair is bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgt![]()
Naar de meet gaan 4 jan, CY heeft een ontknapings service.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand tegen me gepraat, wil je me alsjeblieft ontmaagden!?!?!?!?![]()
Jij en iedere andere vrouwquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha gvdIk ben meer jaloers aangelegd
![]()
![]()
Nice tryquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand tegen me gepraat, wil je me alsjeblieft ontmaagden!?!?!?!?![]()
![]()
Beetje jaloezie is gezond. Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niks lekkerders dan samen met je moeder een kapsalon wegwerkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar die zal er niet van mee-eten.
Dat kan, meer onzekere meisjes zijn vaak jaloerser aangelegd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
![]()
Perfect, ik krijg niet zoveel aandacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair is bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgt
heyquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs? Ik zou niet kunnen handelen als een jongen zo populair is bij de chicks, beter eentje die niet zoveel aandacht krijgt![]()
![]()
Jokkebrokquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Perfect, ik krijg niet zoveel aandacht.
Ok tintinquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks lekkerders dan samen met je moeder een kapsalon wegwerken![]()
![]()
tintinquote:als of ik rossig haar heb
Ja beetje maar niet te, van die mannen die het gewend zijn dat vrouwen zo makkelijk zijn voor ze enzo, zulke types heb ik ook gedate maar ik irriteerde me er echt aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beetje jaloezie is gezond. Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?![]()
![]()
intelligente blik, sexyquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha ben jij zo easy?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja beetje maar niet te, van die mannen die het gewend zijn dat vrouwen zo makkelijk zijn voor ze enzo, zulke types heb ik ook gedate maar ik irriteerde me er echt aan![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
16 kilo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Roemeense overleeft 19 jaar op geitenmelk
gvd lekkere roemenenwat.
![]()
Alleen shit dicks redeneren zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?.
![]()
Haha dit weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen shit dicks redeneren zo.
Heb jij ze even een les geleerd!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe, maar snel afgekapt omdat ze dus dachten dat ik ook wel makkelijk was* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik geil niet op burka's. Ik zie een oprecht hoofddoekje juist niet als een neuk object.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef ntm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds wanneer geilen mannen op burka's?Doe het voor de mensheid:$:$![]()
ik heb dan wel altijd een grotere angst dat die hoer vreemd gaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beetje jaloezie is gezond. Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?![]()
Waarom date je ook players dan?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik geil niet op burka's. Ik zie een oprecht hoofddoekje juist niet als een neuk object.![]()
![]()
Waar is die meet en wie komen, als er alleen auti's komen ga ik niet eens moeite doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naar de meet gaan 4 jan, CY heeft een ontknapings service.![]()
Omdat je het niet al gelijk merkt dat ze players zijn, pas later. Ook als je die vrienden gaat leren kennen denk je aha..quote:![]()
![]()
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?quote:![]()
Mooie lepel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157648773
[ afbeelding ]
kaolo slet deze
[ afbeelding ]Dus je hebt dan al wel seks gehad met ze? als je ook hun vrienden al leert kennen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat je het niet al gelijk merkt dat ze players zijn, pas later. Ook als je die vrienden gaat leren kennen denk je aha..
lol'dquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157648773
[ afbeelding ]
kaolo slet deze
[ afbeelding ]
brb making a thread to defend her honor
am i gonna clap dem cheeks?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?!
Dem kahba's.
![]()
Ja ik ken zequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?Vaak ook sletjes waar heel de buurt overheen is geweest...ik vind het maar raar. Ik heb zoiets van doe die hoofddoek dan gewoon af want nu ben je echt schijnheilig bezig en geef je het slechte voorbeeld. Maar ik ken er veel die verplicht van hun ouders hoofddoek moeten dragen en ze worden best streng opgevoed dus buitenshuis gaan ze 'los' zegmaar.
![]()
Heb je ook burka couture?quote:![]()
Hoofddoekjes heb je sowieso mode in
Ging winkelen voor schoenen, jurk gekochtBazenjurk wel
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik ken zeVaak ook sletjes waar heel de buurt overheen is geweest...ik vind het maar raar. Ik heb zoiets van doe die hoofddoek dan gewoon af want nu ben je echt schijnheilig bezig en geef je het slechte voorbeeld. Maar ik ken er veel die verplicht van hun ouders hoofddoek moeten dragen en ze worden best streng opgevoed dus buitenshuis gaan ze 'los' zegmaar.
![]()
![]()
Clappin' dem cheekz 'o peace.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol'd
brb making a thread to defend her honor
am i gonna clap dem cheeks?![]()
U know the drillquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je ook burka couture?![]()
Snel omkleden bij een vriendin of neukertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch nietDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Nee...maar werd al best snel aan vrienden voorgesteld meestal. Met sommige van die vrienden ook nog wel contact, waar ik het goed mee kan vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie lepel.
[..]
Dus je hebt dan al wel seks gehad met ze? als je ook hun vrienden al leert kennen?![]()
![]()
Ok, respect. classy +2quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee...maar werd al best snel aan vrienden voorgesteld meestal. Met sommige van die vrienden ook nog wel contact, waar ik het goed mee kan vinden* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
pics in dm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
Ging winkelen voor schoenen, jurk gekocht Bazenjurk wel![]()
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis gingquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch niet![]()
![]()
Misschien gaat papa er ook af en toe overheenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch niet![]()
quote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Haha geen idee, ja hoofddoeken kunnen op verschillende manieren gedragen worden. Heb je pic van de jurk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je ook burka couture?![]()
![]()
![]()
Wat een onzin ook allemaal, gelukkig ben jij wel nuchter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis ging![]()
Maar sommige dragen echt kkveel make up en strakke kleding dat ik gewoon niet kan geloven dat ze zo thuis kunnen komenZie die ouders al helemaal gek worden joh
![]()
![]()
Groot hoofd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cellulitis is een teef. Maar sowieso, er is iets met haar benen ofzo.
[ afbeelding ]Welkom op FOK!![]()
Hnnggg ik had een tijdje terug een Marokkaanse collega met hoofddoek, keimooi meisje, en vroeg me af hoe ze eruit zag zonder. Een keer gewoon gevraagd (subtiel as fuck ofc), zou ze het een keer laten zien. Die dag dat ze me me mee naar de WC riep en het liet zien, die mooie, zwarte lokken, ik heb me zelden zo speciaal gevoeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis ging![]()
![]()
.
![]()
Miley Cyrus broekje, knellendquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een shakeweight trouwens?![]()
![]()
damnn. zou niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Heb je toen die kahba gebald?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hnnggg ik had een tijdje terug een Marokkaanse collega met hoofddoek, keimooi meisje, en vroeg me af hoe ze eruit zag zonder. Een keer gewoon gevraagd (subtiel as fuck ofc), zou ze het een keer laten zien. Die dag dat ze me me mee naar de WC riep en het liet zien, die mooie, zwarte lokken, ik heb me zelden zo speciaal gevoeld![]()
![]()
.
![]()
![]()
Ja, ik heb ook best vrije opvoeding gehad gelukkig. Ben daar wel echt blij mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een onzin ook allemaal, gelukkig ben jij wel nuchter.![]()
Ja en kan me ook voorstellen dat je ze aanpast aan de kleuren van het seizoen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha geen idee, ja hoofddoeken kunnen op verschillende manieren gedragen worden. Heb je pic van de jurk?
Nee, staat niet op de site van de MANGO, maar hij is rood met drie kwart mouwen en tot op de knie, heel mooi aansluitend van super fijn gevoerd materiaal met een zwart riempjeHad nooit eerder een jurk tot op de knie maar heeft wel wat.
Haha wauw echt, heel veel doen dat trouwens. Of dan laten ze foto zien zonder hoofddoekquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hnnggg ik had een tijdje terug een Marokkaanse collega met hoofddoek, keimooi meisje, en vroeg me af hoe ze eruit zag zonder. Een keer gewoon gevraagd (subtiel as fuck ofc), zou ze het een keer laten zien. Die dag dat ze me me mee naar de WC riep en het liet zien, die mooie, zwarte lokken, ik heb me zelden zo speciaal gevoeld![]()
![]()
.
![]()
![]()
Die dames hebben wel vaak inderdaad serieus mooie harenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
.
Nice! Zal wel classy staan zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en kan me ook voorstellen dat je ze aanpast aan de kleuren van het seizoen.
Nee, staat niet op de site van de MANGO, maar hij is rood met drie kwart mouwen en tot op de knie, heel mooi aansluitend van super fijn gevoerd materiaal met een zwart riempjeHad nooit eerder een jurk tot op de knie maar heeft wel wat.
![]()
![]()
selfie gvd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en kan me ook voorstellen dat je ze aanpast aan de kleuren van het seizoen.
![]()
Jaquote:Doe hem sowieso met kerst aan
Maar op stage ofzo is hij ook gewoon netjes.
Sowieso een shakeweight man. Maar weet niet, ze lijkt op sommige foto's nog lichtelijk abs te hebben. Maar die benen zijn gewoon chubs. Waarom zo insnoeren dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Miley Cyrus broekje, knellend
Is dat een shakeweight trouwens?![]()
![]()
![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso een shakeweight man. Maar weet niet, ze lijkt op sommige foto's nog lichtelijk abs te hebben. Maar die benen zijn gewoon chubs. Waarom zo insnoeren dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'brah'quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso een shakeweight man. Maar weet niet, ze lijkt op sommige foto's nog lichtelijk abs te hebben. Maar die benen zijn gewoon chubs. Waarom zo insnoeren dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Meeloper met de BB'ers
![]()
HalloBaby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'![]()
Omdat dat verwacht word van domme vrouwen, klakkeloos imiteren wat er op de beeldbuis gebeurt. Die onderste fotoquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]je ziet gewoon dat ze haar maag inhoud
![]()
![]()
Je maag inhoudenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat dat verwacht word van domme vrouwen, klakkeloos imiteren wat er op de beeldbuis gebeurt. Die onderste fotoje ziet gewoon dat ze haar maag inhoud
Buik sufferd.
![]()
Misschien is het wel een litteken van een kanonsinslag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die onderste fotoje ziet gewoon dat ze haar maag inhoud
![]()
Op zich best goede basis dat lichaam, maar moet nog wel eea aan gebeuren."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Kun je onderhand over ieder lichaam zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:54 schreef Robophatt het volgende:
Op zich best goede basis dat lichaam, maar moet nog wel eea aan gebeuren.
Welkom op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: