Ja inderdaad, ik paardrijden met Chai terwijl jij de pannenkoeken voor ons bakt voor als we terugkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Gridlok het volgende:
Chai moet maar een keer een meet geven op dat stuk land van der.
Pannekoek rollen met wierie en oproken als blunt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik paardrijden met Chai terwijl jij de pannenkoeken voor ons bakt voor als we terugkomen.
Komt vast snel weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah nice!
Momenteel wat minder gespierd dan ik op die foto ben.. Door alle andere shit nogal uit m'n ritme geraakt en dan bleef het trainen er wat bijWil na de feestdagen weer volle inzet gaan tonen.
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grotendeels omdat jij naar van die berber meets gaat.
HALLO GA LEKKER DM'EN OFZOquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt vast snel weer.Die foto vind ik echt mooi (outfit, jij).
(no wk)
Welke meet gaat het nou over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.
Waaaaaaaaaarommmmmmmmm, fix dan je eigen meetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ook genoeg andere mensen werven zodat de berbers over straat kunnen gaan zwerven en de rest gaat iets leuks doen.
HEle dag niemand thuisquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei niet DE algemene cijfers, keek een tijd terug bij het nibud bijvoorbeeld , daar was het iig een stuk meer dan jouw kosten.
[..]
[..]
Nou wat gek dat je dan veel minder dan het gemiddelde betaalt zeg.![]()
![]()
[..]
[..]
Misschien valt het bij jou ook mee though, met je 17 graden.
Conclusie: FOK!kers zijn zuinig. [ afbeelding ]
Die van 4 jan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke meet gaat het nou over?
Die eerste was wel echt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaarommmmmmmmm, fix dan je eigen meet
Organiseer anders een rondleiding over de boerderij, ik kom. Koeien aaien en kippen voeren en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eerste was wel echt leuk.
En kan ik niet.
In de zomer is dat leuk ja. Nu niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Organiseer anders een rondleiding over de boerderij, ik kom. Koeien aaien en kippen voeren en zo.
Sowieso. Dank jequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt vast snel weer.Die foto vind ik echt mooi (outfit, jij).
(no wk)
Ja sort of.. Je vrouwtje heeft m'n page wel waar het op staatquote:
Maar in de zomer is die mestmeur zo ranzig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
In de zomer is dat leuk ja. Nu niet.
Hm, is er ook een hotel in de buurt?quote:Iedereen slapen in het stro.
Heb je nog xHamster premium?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sort of.. Je vrouwtje heeft m'n page wel waar het op staat
Juist niet, want die mestmeur is er vooral als ze op stal staan, maar dan loopt alles 24/7 buiten. Ook alleen als je echt langs de stal zelf loopt trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar in de zomer is die mestmeur zo ranzig.
[..]
Hm, is er ook een hotel in de buurt?
Waar de fuck heb je het over?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee snap gewoon niet waarom je zo te koop loopt met jezelf
no wk = no white knightquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso. Dank jeMoet wel eerlijk zeggen dat de houding en belichting/schaduwen het resultaat ook wel zeer tegemoet komt
En wat is no wk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |