quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij zou een meet voor de cool kids (ons, red.) organiseren.
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, waarom niet ALLEEN met chai afspreken dan, hoef je toch niet voor naar een meet te gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet wil afspreken met Chai
En Vas, 4 januari geloof ik. Het verdriet wanneer je niet kan multiquoten want mobiel
dWc had al grootse plannenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpen
Oh true, dat is ook een optie. Komen alleen een paar mensen naar die meet die ik nog wel eens wil zien, dus dat is dan handig. Jammer van een paar kneuzen die ik absoluut niet hoef te zien, maar dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, waarom niet ALLEEN met chai afspreken dan, hoef je toch niet voor naar een meet te gaan.
Oh nou, veel plezierquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet wil afspreken met Chai
En Vas, 4 januari geloof ik. Het verdriet wanneer je niet kan multiquoten want mobiel
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is daar interesse voor dan? Want dan wil ik dat best doen hoor. Wie weet wil Chai me helpen
panziequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was playa's ball, voor diegene die als eerste miljonair was.
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb Chai al beloofd dat je mee gaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.Verloren zaak deze meet.
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daarquote:
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daar
Zullen we dreamcatchertje ook uitnodigen voor de lift-meet? Ben benieuwd hoeveel raw strength ze in die brugpijlers heeft zitten. =$quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die haan33 en pubers boven krio verkiezen.Verloren zaak deze meet.
Weer een KLB-meet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.
Nee ik durf niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom ook naar deze meet, dan smeren we m gewoon met Piye en Chai.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we dreamcatchertje ook uitnodigen voor de lift-meet? Ben benieuwd hoeveel raw strength ze in die brugpijlers heeft zitten. =$
Stonermeetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee skere nigger zou ooit naar de stonersmeet komen maar vlak daarvoor stopte ie gewoon met posten daar
Zo was het ook toen iedereen konjostoned wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stonermeetgezellig
*lekker stoned voor je uit staren*
*hmmm oreo cookies*
*Complete silence*
*bwoh heb dorst*
"GVD HET IS PUFF PUFF PASS, NIET PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PASS
srs?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo was het ook toen iedereen konjostoned was
pls, je gaat alleen maar langs om daar met je kut te zwaaien bij hongerige fokkers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh true, dat is ook een optie. Komen alleen een paar mensen naar die meet die ik nog wel eens wil zien, dus dat is dan handig. Jammer van een paar kneuzen die ik absoluut niet hoef te zien, maar dat neem ik wel voor liefIk ga trouwens wel stuk als die fucking Aberkullie en die bitch van d'r weer komen bespieden
!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stonermeetgezellig
*lekker stoned voor je uit staren*
*hmmm oreo cookies*
*Complete silence*
*bwoh heb dorst*
"GVD HET IS PUFF PUFF PASS, NIET PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PUFF PASS
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, je gaat alleen maar langs om daar met je kut te zwaaien bij hongerige fokkers.
Ah nice!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Klein beetje meer spier, wat verbeteringen gemaakt, maar vooral minder vet.
Hoe gaat het met de oefeningen/vooruitgang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |