quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben aan t fappen op de billen van chai, veer en CY
Ik zei dames, maar vooruit dan maar.quote:
Er zijn hier geen dames, en als je veer ofzo een dame vind ben je crazy, die meid slaat nog vuilere poep en schetenpraat uit dan ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zei dames, maar vooruit dan maar.
Wow.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zei dames, maar vooruit dan maar.
En dan is het gek dat ik jouw schatting in twijfel trek. OK man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar, want hij vraagt niet naar gemiddelden maar naar wat ik zelf verbruik
veer praat een hoop poep maar jij werkt ermeequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn hier geen dames, en als je veer ofzo een dame vind ben je crazy, die meid slaat nog vuilere poep en schetenpraat uit dan ik.
Welnee, veer is een onschuldig prinsesjequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
s, en als je veer ofzo een dame vind ben je crazy, die meid slaat nog vuilere poep en schetenpraat uit dan ik.
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas.rar geopend. je bent me een nieuwe klap schuldig.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welnee, veer is een onschuldig prinsesje
Met een dikke bolle kut.quote:
ja, want gezien mijn schatting kom ik ook aardig dicht in de buurt van de gemiddelde kosten voor een 1mans huishouden volgens de essent sitequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:30 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan is het gek dat ik jouw schatting in twijfel trek. OK man.
Klein beetje meer spier, wat verbeteringen gemaakt, maar vooral minder vet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nee joh geen fatty daar. Maar meer spier nu of wat?
Cute deze verlate pitty complimentquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas.rar geopend. je bent me nieuw ondergoed schuldig.
Zie mijn sig.quote:
Volgens algemene cijfers not really, tenzij je in een bergkast woont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want gezien mijn schatting kom ik ook aardig dicht in de buurt van de gemiddelde kosten voor een 1mans huishouden volgens de essent site
Wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef Ezio het volgende:
Word net uitgenodigd om kerst bij de ouders van mijn exvriendin te vieren
Bol als in een enorme venusheuvel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind bolle kutjes best lelijk :s.
wat zijn de algemene cijfers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens algemene cijfers not really, tenzij je in een bergkast woont.
Superinteressante discussie wel.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind bolle kutjes best lelijk :s.
[..]
Volgens mij kom ik ook ongeveer op 90euquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens algemene cijfers not really, tenzij je in een bergkast woont.
Superinteressante discussie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |