Ja joh, kom eens langs zou ik zeggen.quote:
Dafuqquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I don't care, zolang ze maar sexy zijn. Maar er kwam me iets ter oren over Mur en/of Chai.
Right back at ya.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
WIE KIJKT ER NOU SOA HIER! Vroeg ik vannacht ook al maar gewoon nog een keer.
Ik kijk tot de chlamydia m'n kut in wandelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
WIE KIJKT ER NOU SOA HIER! Vroeg ik vannacht ook al maar gewoon nog een keer.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Right back at ya.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk tot de chlamydia m'n kut in wandelt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
haha vrager begint.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I don't care, zolang ze maar sexy zijn. Maar er kwam me iets ter oren over Mur en/of Chai.![]()
Godverquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk tot de chlamydia m'n kut in wandelt.![]()
Je maakt me hier aan het lachen met mijn ooronsteking en keelpijn. Auw
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Ja, ik ben stupid man. Zoek anders even de gemiddelden op.quote:Da's fris. Hier staat de thermostaat op 19. Heb de verwarming op de slaapkamer zelden aan though, en het raam altijd open.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
hm ik weet niet, valt opzich wel mee. en het is om trainen te bevorderen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
Da's fris. Hier staat de thermostaat op 19. Heb de verwarming op de slaapkamer zelden aan though, en het raam altijd open."ik heb het koud, maar even trainen want dan heb ik het lekker warm" maar dat werkt niet zo goed, ik pak dan mn dekentje en val in slaap.
![]()
![]()
Samequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
Da's fris. Hier staat de thermostaat op 19. Heb de verwarming op de slaapkamer zelden aan though, en het raam altijd open.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nou en, die komt nergens achter hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongeuh, jeweetog ik heb jaloerse psycho boyfriend
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
blijkbaar, want hij vraagt niet naar gemiddelden maar naar wat ik zelf verbruikquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik ben stupid man. Zoek anders even de gemiddelden op.![]()
geeft niet, die weet toch niet waar we wonenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongeuh, jeweetog ik heb jaloerse psycho boyfriend![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:08 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee joh geen fatty daar. Maar meer spier nu of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik kan hem hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongeuh, jeweetog ik heb jaloerse psycho boyfriend![]()
![]()
Stil hier, volgens mij zijn de dames driftig naaktfoto's aan het nemen.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef Ezio het volgende:
Stil hier, volgens mij zijn de dames driftig naaktfoto's aan het nemen.![]()
![]()
ben aan t fappen op de billen van chai, veer en CYquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef Ezio het volgende:
Stil hier, volgens mij zijn de dames driftig naaktfoto's aan het nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: