ach tis meestal 17 graden ofzo. heb een dekentje bij de bank. maar daardoor val ik wel altijd op de bank in slaap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat voor woning je hebt en of je een koukleum bent of niet..
En dan wakker worden met de kat op je de jou als verwarming gebruikt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach tis meestal 17 graden ofzo. heb een dekentje bij de bank. maar daardoor val ik wel altijd op de bank in slaap.
Ik heb geen kat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wakker worden met de kat op je de jou als verwarming gebruikt?
Boven allesquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
met de kat op je de jou als verwarming
Hontenquote:
Meestal gebruik ik m'n kat als verwarming,quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wakker worden met de kat op je de jou als verwarming gebruikt?
TVP voor de rest van de zin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik m'n kat als verwarming,
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik m'n kat als verwarming, als het vuur dreigt uit te gaan gooi ik nog een kat in de kachel
Will do.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, ben in augustus verhuisd. Heb nog wel wat verhalen maar daar moet je me later even aan herinneren want ik zit mobiel
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:56 schreef Ezio het volgende:
Godver, mijn opa zit steeds zo'n kuiken waar ik momenteel mee date (maar dat weet hij dus niet) aan facebook toe te voegen![]()
Die man spreekt geen woord Engels en ik woon in het buitenland
Ja joh allangquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He Ezio, al weg bij je psycho ex?
Oh? Waar? Door wie? Van wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef CristinaYang het volgende:
Ik hoor dat hier sexy billenpics gedeeld worden?
Helaas, heb wel een pic van mijn halloweenkostuum als het echt moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef CristinaYang het volgende:
oke, laat die van jou dan maar zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef CristinaYang het volgende:
quote:
Schijttrollquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Honten
Geen greintje persoonlijkheid, die beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |