ik vond je vorige sig leukerquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar vrees ik ook voor, maar die is best klein.
Welke? Heb ook heel kort een andere gehad, maar die vond Chloro niet leuk.quote:
die van van die kale doosquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke? Heb ook heel kort een andere gehad, maar die vond Chloro niet leuk.![]()
Ik blijf niet bezig.
Oeh, ik ga vanavond een heartstopper makenquote:
Je bent al de 3e die dat zegt in de afgelopen 12 u.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom maar gewoon kijken btje kroele tg bebe :$$$
je bent populair schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent al de 3e die dat zegt in de afgelopen 12 u.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent populair schijnbaar.
alleen bij channie blijkbaar niet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben kklelijk, maar compenseer gewoon alles met uitstraling, energie en intelligentie.
Zou haar niet lukken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben kklelijk, maar goede billen
pics in dm gaarne.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niet. Zitten vol met spataderen.
Hoezo zou ik daar pics van hebben? Jij hebt wel pics van jouw billetjes?quote:
hm nee geen pics. wil wel maken en ruilen bebe :$$quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo zou ik daar pics van hebben? Jij hebt wel pics van jouw billetjes?![]()
Moet ik even in KPD kijken?
Man zijnde geen pics van je derrière hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm nee geen pics. wil wel maken en ruilen bebe :$$
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niet. Zitten vol met spataderen.
quote:
lastig om te maken, en ik vertrouw het volk dat ik meestal doe niet met fotos van mijn onweerstaanbare lichaam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Man zijnde geen pics van je derrière hebben
Pics van je onweerstaanbare lichaam dan, of je bent gewoon een schriele kipquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
lastig om te maken, en ik vertrouw het volk dat ik meestal doe niet met fotos van mijn onweerstaanbare lichaam.
Hahahaquote:
busted.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pics van je onweerstaanbare lichaam dan, of je bent gewoon een schriele kip
Wisten we allemaal al hoor.quote:
So so arrogant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben kklelijk, maar compenseer gewoon alles met uitstraling, energie en intelligentie.
Zou haar niet lukken.
Ez, ben je al verhuisd inmiddels? Of heb je nog leuke verhalen over het samenwonen met je ex?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ez, ben je al verhuisd inmiddels? Of heb je nog leuke verhalen over het samenwonen met je ex?
Ik heb jouw buffed lichaam wel gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
Hey Chai, als ik zou vertellen dat ik fotos van mezelf in KPD had geplaatst onder een kloon, zou je dan fanatiek gaan zoeken?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb jouw buffed lichaam wel gezien.Kankerlekker.
Ja, ben in augustus verhuisd. Heb nog wel wat verhalen maar daar moet je me later even aan herinneren want ik zit mobielquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ez, ben je al verhuisd inmiddels? Of heb je nog leuke verhalen over het samenwonen met je ex?
three fittyquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
wat betalen jullie zon beetje aan stroom en gas per maand?
geen idee. iets van 90 euro?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
wat betalen jullie zon beetje aan stroom en gas per maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |