Haha ben jij zo easy?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja beetje maar niet te, van die mannen die het gewend zijn dat vrouwen zo makkelijk zijn voor ze enzo, zulke types heb ik ook gedate maar ik irriteerde me er echt aan
16 kilo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Roemeense overleeft 19 jaar op geitenmelk
gvd lekkere roemenen
Alleen shit dicks redeneren zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?
Haha dit weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen shit dicks redeneren zo.
Heb jij ze even een les geleerd!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe, maar snel afgekapt omdat ze dus dachten dat ik ook wel makkelijk was
Ik geil niet op burka's. Ik zie een oprecht hoofddoekje juist niet als een neuk object.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef ntm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds wanneer geilen mannen op burka's?
ik heb dan wel altijd een grotere angst dat die hoer vreemd gaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beetje jaloezie is gezond. Maar het is toch juist leuk als je weet dat je vriend/vriendin goed in de markt ligt?
Waarom date je ook players dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik geil niet op burka's. Ik zie een oprecht hoofddoekje juist niet als een neuk object.
Waar is die meet en wie komen, als er alleen auti's komen ga ik niet eens moeite doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naar de meet gaan 4 jan, CY heeft een ontknapings service.
Omdat je het niet al gelijk merkt dat ze players zijn, pas later. Ook als je die vrienden gaat leren kennen denk je aha..quote:
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?quote:
Mooie lepel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157648773
[ afbeelding ]
kaolo slet deze
[ afbeelding ]
Dus je hebt dan al wel seks gehad met ze? als je ook hun vrienden al leert kennen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat je het niet al gelijk merkt dat ze players zijn, pas later. Ook als je die vrienden gaat leren kennen denk je aha..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |