lol'dquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157648773
[ afbeelding ]
kaolo slet deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?
Ja ik ken zequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou over die meiden die een hoofddoek dragen met tegelijkertijd killerheels, decolleté, strakke broek, gezicht volgeplamuurd?
Heb je ook burka couture?quote:
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik ken zeVaak ook sletjes waar heel de buurt overheen is geweest...ik vind het maar raar. Ik heb zoiets van doe die hoofddoek dan gewoon af want nu ben je echt schijnheilig bezig en geef je het slechte voorbeeld. Maar ik ken er veel die verplicht van hun ouders hoofddoek moeten dragen en ze worden best streng opgevoed dus buitenshuis gaan ze 'los' zegmaar.
Clappin' dem cheekz 'o peace.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol'd
brb making a thread to defend her honor
am i gonna clap dem cheeks?
U know the drillquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je ook burka couture?![]()
Hoofddoekjes heb je sowieso mode in
Ging winkelen voor schoenen, jurk gekochtBazenjurk wel
Snel omkleden bij een vriendin of neukertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch niet
Nee...maar werd al best snel aan vrienden voorgesteld meestal. Met sommige van die vrienden ook nog wel contact, waar ik het goed mee kan vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie lepel.
[..]
Dus je hebt dan al wel seks gehad met ze? als je ook hun vrienden al leert kennen?
Ok, respect. classy +2quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee...maar werd al best snel aan vrienden voorgesteld meestal. Met sommige van die vrienden ook nog wel contact, waar ik het goed mee kan vinden
pics in dm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
Ging winkelen voor schoenen, jurk gekocht Bazenjurk wel
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis gingquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat buitenshuis losgaan ken ik, maar ze moeten toch ook hun ouders onder ogen komen met die makeup en provocerende kleding, klopt toch niet
Misschien gaat papa er ook af en toe overheenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Haha geen idee, ja hoofddoeken kunnen op verschillende manieren gedragen worden. Heb je pic van de jurk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je ook burka couture?![]()
Hoofddoekjes heb je sowieso mode in
Ging winkelen voor schoenen, jurk gekochtBazenjurk wel
Wat een onzin ook allemaal, gelukkig ben jij wel nuchter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis ging
Groot hoofd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cellulitis is een teef. Maar sowieso, er is iets met haar benen ofzo.
[ afbeelding ]
Hnnggg ik had een tijdje terug een Marokkaanse collega met hoofddoek, keimooi meisje, en vroeg me af hoe ze eruit zag zonder. Een keer gewoon gevraagd (subtiel as fuck ofc), zou ze het een keer laten zien. Die dag dat ze me me mee naar de WC riep en het liet zien, die mooie, zwarte lokken, ik heb me zelden zo speciaal gevoeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze kleden zich dan om op werk of in de trein ofzo. Ik had ook een keer meisje op mn werk die gewoon op werk haar hoofddoek afdeed en na werk weer met hoofddoek naar huis ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |