Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erinquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga een sybian op mijn zadel laten maken.
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erin
Hehehe, benieuwd of iemand dit ooit wel eens gedaan heeft. Zullen vast wel van die pervs zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
EBAH HOU NOU GVD JE BEK
ik ga zo maar naar de burger king denk ik.
Zou laten zuigen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
kuthoer, gelijk naar de buurman.quote:Na de gewelddadige sekspartij zei de beste man: "Ik wil een eind maken aan jouw flirtgedrag met andere mannen." De arme vrouw liep zulke zware verwondingen op, dat ze kruipend naar de buurman ging. Hier belde zij de hulpdiensten.
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kkgay wat is dit voor kinderportie, neppe_
Ja echt, en gewoon ook vrouwen die gezamenlijk de besnijdenis uitvoeren bij een jong meisje terwijl ze het zelf hebben ondergaan :squote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
Ik heb pics van vrouwen die besneden zijn. Lippen en clits. Best fascinerend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |