Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erinquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga een sybian op mijn zadel laten maken.
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot je paard op hol slaat, dan ramt ie erin
Hehehe, benieuwd of iemand dit ooit wel eens gedaan heeft. Zullen vast wel van die pervs zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was sws de bedoeling. En dan gewoon met zo'n hele flexibele die er tijdig uitfloept zodat ik niet beschadigd raak.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
EBAH HOU NOU GVD JE BEK
ik ga zo maar naar de burger king denk ik.
Zou laten zuigen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
kuthoer, gelijk naar de buurman.quote:Na de gewelddadige sekspartij zei de beste man: "Ik wil een eind maken aan jouw flirtgedrag met andere mannen." De arme vrouw liep zulke zware verwondingen op, dat ze kruipend naar de buurman ging. Hier belde zij de hulpdiensten.
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou het idd best eens willen voelen
Man steekt hete staaf in vagina vrouw
Afrika btw
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kkgay wat is dit voor kinderportie, neppe_
Ja echt, en gewoon ook vrouwen die gezamenlijk de besnijdenis uitvoeren bij een jong meisje terwijl ze het zelf hebben ondergaan :squote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
Ik heb pics van vrouwen die besneden zijn. Lippen en clits. Best fascinerend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.
niet verbazend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb pics van vrouwen die besneden zijn. Lippen en clits. Best fascinerend.
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.quote:
kom je langs om besneden te worden ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kick je daarop? Want ik weet waar je huis woont.
Wow jemig wise.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.
Mag ik het filmen in HD met veel close ups?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kick je daarop? Want ik weet waar je huis woont.
Nee juist om het toe te passen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je langs om besneden te worden ja?
Waarom moet het nou weer over moslims gaan? Beledig mijn geloof niet zo wil je? We zijn niet allemaal zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tsja wat wil je, zijn het negers en dan ook nog een keer moslim, kan niet veel goeds uit voortkomen.
Ik snap m niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee juist om het toe te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man man man man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man man man man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga verhuizen.
![]()
![]()
Hetzelfde als religie: domme, bange mensen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Wtf is dat in Afrika altijd met dat molesteren van vagina's.![]()
Boeie, die daar dus wel, in de naam van allah dus tsja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer over moslims gaan? Beledig mijn geloof niet zo wil je? We zijn niet allemaal zo.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET![]()
![]()
Snap dat echt niet, mensen die nog steeds een geloof hebben anno 2000quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hetzelfde als religie: domme, bange mensen.![]()
![]()
fok meets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET
heuheuheu![]()
nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit roep ik altijd als ik op het punt sta een discussie te verliezen.
HEBBEN JULLIE TROUWENS AL GEHOORD OVER DE AANKOMENDE FOK!MEET
maar je caps staat aan![]()
![]()
Sushi
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Precies ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, mensen die nog steeds een geloof hebben anno 2000
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: