Leukquote:Op donderdag 12 december 2013 20:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fitter nog dan verwacht. Verder goed
Parijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:11 schreef complicate het volgende:
Amai een verrassende citytrip naar Parijs.Het wordt een topweekeeeeeeeend
![]()
Ik vertrek deze avond. Ik kan echt niet wachten.quote:
Ik wil mee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vertrek deze avond. Ik kan echt niet wachten.![]()
Aftellen
Ik ben een van die geweldige mensenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:
Goed!Blij met alle geweldige mensen die ik het afgelopen jaar om me heen verzameld heb
En dat ik mensen die niets toevoegen of alleen maar energie kosten uit m'n leven heb gemieterd. Scheelt zo veel energie!
Vandaag lekker chillen.
Knapquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:
Goed!Blij met alle geweldige mensen die ik het afgelopen jaar om me heen verzameld heb
En dat ik mensen die niets toevoegen of alleen maar energie kosten uit m'n leven heb gemieterd. Scheelt zo veel energie!
Vandaag lekker chillen.
Kerststemming van 0,0 heb ik al jaren last van.. Mag elk jaar werken met kerst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef houdjemond het volgende:
Klote, ruzie, relatiedip, kerststemming van 0,0.. Ik wil een paar maanden slapen.
Wat voor avond?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Mishu het volgende:
Wekenlang deze avond voorbereid en dan gaat er van alles mis
Komt goed schatje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
Verdrietig? Nee.
Blij? Nee.
Gestresst? Ja.
Ik mis je.
het spookt hier ????quote:Op zondag 15 december 2013 10:15 schreef -Bushok het volgende:
Verdomme, mijn vriend heeft mijn kerstsnoep verstopt..En het spookt hier
![]()
In mijn keuken, had beter kunnen zeggen "Het spookt bij mij in huis"quote:Op zondag 15 december 2013 10:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
het spookt hier ????
OT: wel goed, lekker ontspannen
*Knuffel*quote:Op zondag 15 december 2013 00:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, al m'n favourite video's verdeeld in diverse playlists.
Allemaal muziek die ik door de jaren heen bij elkaar gevonden heb en de nodige herinneringen en emoties weer oproepen.
Emotie achtbaan
Oh okee... op die manierquote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef -Bushok het volgende:
[..]
In mijn keuken, had beter kunnen zeggen "Het spookt bij mij in huis"Vorige bewoner zat altijd in de keuken..
Neequote:Op zondag 15 december 2013 12:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh okee... op die manier![]()
Je kerstsnoep al gevonden inmiddels
Nou zegquote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef -Bushok het volgende:
[..]
NeeIk heb overal gekeken, waarschijnlijk heeft hij het meegenomen naar zijn werk zodat ik er van af blijf..grr..
*knuffel terug*quote:Op zondag 15 december 2013 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Knuffel*
Mini-versie van een emotie achtbaan hier, meer omdat ik van alles door elkaar voel.
Leuk Neoquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: goed, want ik heb na 3 dagen al een prima draai in het nieuwe filiaal waarin ik werk gevonden
Dit dus. Sinds woensdag bij vriendin geweest. Vanaf vannacht dus weer alleen en zie haar vrijdag pas weer.quote:Op zondag 15 december 2013 23:33 schreef Euroteller het volgende:
Goed maar door m'n vriendin ook kut. Namelijk een heel fijn weekend gehad maar toch nu weer alleen slapen en vriendin donderdag pas weer zien. Erg verliefd maar blijf haar ook missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
Pff ik mis m'n vriendin nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens voel ik me wel redelijk aan de ene kant. Deze week uitslag of ik aan de slag kan in het westen van heta d, full-time. Wat zou betekenen dat we gaan samenwonen.![]()
Overigens slaap ik normaal op vrijdag of zaterdag met haar. Kan nu pas vanaf zondag maar dan wel de hele vakantie met haarquote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit dus. Sinds woensdag bij vriendin geweest. Vanaf vannacht dus weer alleen en zie haar vrijdag pas weer.
Zo begon het ook bij moi.quote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Overigens slaap ik normaal op vrijdag of zaterdag met haar. Kan nu pas vanaf zondag maar dan wel de hele vakantie met haar
Awh.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Euroteller het volgende:
Hoera dat het mogelijk is voor jou, voor mij zal dat nog minimaal 1 a 2 jaar duren:(
quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Euroteller het volgende:
Thanksik hoop voor je dat je de baan krijgt!
Nice guys finish lastquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me super stom
Heb eindelijk een lieve vriend, ga ik iemand anders leuk vinden..
Kom dan, JONGEH.quote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
Dit valt me vies van je tegen, maar goed, als jij het zo wil spelen, kan ik 't ook. Opgelost.
Nee hoor, want die ander jongen is ook gewoon heel liefquote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nice guys finish last
Hier gaat het goed, zo wat eten en dan weet ik niet wat ik ga doen eigenlijk
Kan gebeuren, bekijk goed of die andere persoon gewoon een crush is of dat je hem echt leuker vindt dan je vriend.quote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me super stom
Heb eindelijk een lieve vriend, ga ik iemand anders leuk vinden..
Nou heb een lijstje gemaakt met positieve en negatieve punten van beide, hij scoort momenteel hoger dan mijn vriendquote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan gebeuren, bekijk goed of die andere persoon gewoon een crush is of dat je hem echt leuker vindt dan je vriend.
Je bent nog vrij jong toch. Dan is dat nou eenmaal soms zo. Gewoon je hart volgen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou heb een lijstje gemaakt met positieve en negatieve punten van beide, hij scoort momenteel hoger dan mijn vriend
OT: voel me schuldig door bovenstaande. Maar wel super lekker getraind, moe.
Hmm dan zou ik er wel even goed over nadenken ja. Bedenk wel dat niet elk positief of negatief punt even zwaar weegt en dat je in een relatie vaak een evenwichtiger beeld van iemand hebt (dus zowel de positieve als negatieve kanten kent) dan wanneer je op een afstand iemand leuk vindt. Dan is het namelijk vrij lastig om diegene niet te idealiseren en zul je vaak zien dat diegene niet zo leuk was als je dacht, als je er een relatie mee krijgt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou heb een lijstje gemaakt met positieve en negatieve punten van beide, hij scoort momenteel hoger dan mijn vriend
Nooit opgeven, ben vandaag er achter gekomen dat ik weer heel verliefd ben, nog wel meer dan op mijn eerste!quote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Ik voel me nogal verloren qua relaties betreft.
Idem dito hierquote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Ik voel me nogal verloren qua relaties betreft.
Je bent half niet zo erg bezig als ik. Ik heb sinds lange tijd weer xtc gebruikt om de thrill weer eens te ervaren en de kater was/is immens. Je maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 16 december 2013 09:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij ben ik mezelf geestelijk aan het slopen.
Damn ...quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Vreemd.
Privé gaan dingen super, leuke baan, prima inkomen, hele goede relatie, veel vrienden.
Van het weekend machtig mooi feestje gehad met vrienden, heel erg dronken geweest.
Zondag flink brak, en kreeg een ijskoud telefoontje dat een oud collega en maat van me is omgekomen bij een verkeersongeluk. Jongen is maar 27 geworden, laat 2 kleine kinderen en zijn verloofde achter.
Voel me er nog steeds heel vreemd onder. Tof weekend sloeg om in een rotsituatie.
Ah man, dat verkloot de boel wel. Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 17 december 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Vreemd.
Privé gaan dingen super, leuke baan, prima inkomen, hele goede relatie, veel vrienden.
Van het weekend machtig mooi feestje gehad met vrienden, heel erg dronken geweest.
Zondag flink brak, en kreeg een ijskoud telefoontje dat een oud collega en maat van me is omgekomen bij een verkeersongeluk. Jongen is maar 27 geworden, laat 2 kleine kinderen en zijn verloofde achter.
Voel me er nog steeds heel vreemd onder. Tof weekend sloeg om in een rotsituatie.
Herkenbaar. Heb ooit hetzelfde meegemaakt en was denk ik de moeilijkste beslissing van mijn leven. Wie je ook kiest, je verliest altijd iemand.quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijf op jezelf letten hequote:Op dinsdag 17 december 2013 00:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je bent half niet zo erg bezig als ik. Ik heb sinds lange tijd weer xtc gebruikt om de thrill weer eens te ervaren en de kater was/is immens. Je maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ooit hetzelfde meegemaakt en was denk ik de moeilijkste beslissing van mijn leven. Wie je ook kiest, je verliest altijd iemand.
Too much love will kill you, if you can't make up your mind.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef vera166 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs zomaar gehaald net dus ik ben heel blijhad het nooit verwacht hahaha
Ik ben ook vooral bang dat ik een verkeerde keus maakquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ooit hetzelfde meegemaakt en was denk ik de moeilijkste beslissing van mijn leven. Wie je ook kiest, je verliest altijd iemand.
Too much love will kill you, if you can't make up your mind.
Als je maar heel goed nadenkt over je keuze voordat je iemands hart breekt. Want als ik dit zo lees zal je dat toch moeten doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral bang dat ik een verkeerde keus maak
Maar voel me wel oke. Moet alleen zoveel doen, heb zo weinig tijd
Hoezo? Je werd ineens een rijlesauto ingesleurd terwijl je nooit les hebt gehad en kreeg een rijbewijs in je handen geduwd na afloop?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef vera166 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs zomaar gehaald net dus ik ben heel blijhad het nooit verwacht hahaha
Ja het was niet letterlijk 'zomaar' inderdaad hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Je werd ineens een rijlesauto ingesleurd terwijl je nooit les hebt gehad en kreeg een rijbewijs in je handen geduwd na afloop?
Gefeliciteerd in elk geval!
Bloed aan de muur... Ga maar fietstenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef vera166 het volgende:
kun je me niet gwn negeren vanaf nu op fokquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:54 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Bloed aan de muur... Ga maar fietsten
Oh ben jij het ??quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
kun je me niet gwn negeren vanaf nu op fok
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
dushi was je me zo snel weer vergeten
Zou je een knuffel toelaten als ik bij je was?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik me niet kut moet voelen
waarschijnlijk niet, maar ik knuffel mn moeder niet eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zou je een knuffel toelaten als ik bij je was?
Iets voor een ander doen is altijd een mooi ietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Luxuria het volgende:
Ik voel me goed voor mijn medemens
Heb me zojuist aangemeld als burgerhulpverlener
Als iemand in mijn omgeving een hartstilstand heeft, krijg ik een sms dat ik erheen moet om te reanimeren/AED gebruiken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef bijdehand het volgende:
Pas voor het eerst gezegd tegen iemand dat ik verliefd op haar ben
*geeft knuffeltje*quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
geïrriteerd, speel poker weer zoals elke dag maar nu weer sinds een jaar een paar sigaren gehad en nu merk ik dat ik me nerveus voel bij elke grote betNet als wanneer je teveel energiedrink drinkt. Terwijl ik nog wel 4 uur bezig ben ofzo, zwaar irritant. Rook sigaren als ik ergens mee zit dus dat helpt ook al niet
![]()
Dat is ook heel mooi!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Iets voor een ander doen is altijd een mooi iets
Ik heb me zelfs aangemeld om mee te werken in Ecuador aan een goed doel
En nu met die ander verder dus?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb het uitgemaakt, voel me kut, wel opgelucht, maar bang dat ik spijt krijg, damn
Nee joh, zo snel ga ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En nu met die ander verder dus?
OT: beetje moe maar zo nog even op pad maar niet te lang
Ja, dat is mooi, als je liefde kunt voelen voor een medemens. Ik zal eerlijk zijn dat ik nog nooit liefdesgevoelens heb gehad voor iemand van het andere geslacht - of anders zou ik zeker niet weten hoe dat zou voelen. Een opgetogen gevoel, of dergelijke. Het andere geslacht kan me simpelweg niet bieden wat ik qua relatie wel zou verwachten en dat stelt me diep teleur.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nooit opgeven, ben vandaag er achter gekomen dat ik weer heel verliefd ben, nog wel meer dan op mijn eerste!
Ik had ook een kat met 1 oog, kon ze prima mee leven. Later had ze zelfs geen oog meer, en ook dat ging goed. Maak je niet drukquote:
Me2quote:
Stuur maar op.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Me2
OT: Nespresso koffie apparaat gewonnen, maar ik drink niet veel koffie
Wat koffie apparaat betreft: DM DM DMquote:
Serieus? Ga je dat zomaar weggeven?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat koffie apparaat betreft: DM DM DM
hehe ik drink bijna nooit koffiequote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Ga je dat zomaar weggeven?
Gewoon bewaren voor als er mensen langskomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe ik drink bijna nooit koffieZou je naar België komen om die te halen?
Nee nee grapje, ik ga die denk ik niet weggeven, maar gewoon jammer dat ik het niet vaak kan gebruiken.
Goeie tip Feraquote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon bewaren voor als er mensen langskomen.
Ik snap best dat zoiets mogelijk is, maar dat verschilt inderdaad per persoon. Zelf kan ik heel snel iemand leuk vinden, maar echt verliefdt worden is ook lastig. Gelukkig heb ik nu een meisje waar ik echt alles mee kan delen ook al is het soms nog even lastig. Heb het beste met je voor en ooit komt er wel een dag!quote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi, als je liefde kunt voelen voor een medemens. Ik zal eerlijk zijn dat ik nog nooit liefdesgevoelens heb gehad voor iemand van het andere geslacht - of anders zou ik zeker niet weten hoe dat zou voelen. Een opgetogen gevoel, of dergelijke. Het andere geslacht kan me simpelweg niet bieden wat ik qua relatie wel zou verwachten en dat stelt me diep teleur.
Lichamelijke pijn enzo. Pijnstillers werken zo goed als niet.quote:
Ik ook. Veel te druk, want morgen groot feest (wat ik dus aan het voorbereiden ben)!quote:Op donderdag 19 december 2013 07:29 schreef SEMTEX het volgende:
Gaaarrrr.... ik kweek extra mooie, dikke wallen deze week
Daar is dit topic niet voor.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:44 schreef Euroteller het volgende:
Twijfelen om morgen naar school te gaan voor 1 uur les. Ik kan net zo goed bij m'n vriendin slapen. Wat zou ik doen ?
Je kentd e koffieautomaat hier dus nog niet!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou zelf m'n beslissingen daarover maken.
Koffie.Dus goed
![]()
![]()
Maak me niet zo jaloers lulquote:Op donderdag 19 december 2013 09:20 schreef bijdehand het volgende:
Beetje blegh maar beter na een hoop lieve berichtjes
Ga je niet naar familie?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maak me niet zo jaloers lul
*weer alleen met kerst is*
Een lief vrouwtje in je armen tijdens kerst is toch iets leuker dan je tantequote:
Sterkte broquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een lief vrouwtje in je armen tijdens kerst is toch iets leuker dan je tante
quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een goede meester is lui. En ze ligt lekker warm onder de dekens lux schuin in een twee persoonsbed. Als ik er bij ga liggen word ik er vakkundig uitgewerkt vrees ik
Kudt. Was het zo opvallend?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb in de gaten dat een bepaald persoon me leuk vindt, ik ben benieuwd wat hij gaat doen![]()
Succes!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef complicate het volgende:
Oké ik ben klaar voor mijn optrede van morgen, hopelijk wordt het een suc6
Waarom ga je niet meer hardlopen dan ?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, moe, moe, moe. Ik mis hardlopen
Dank jequote:
Je lijkt mij ook wel leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank je![]()
OT: Adrenaline giert door mijn lijf, enerzijds door mijn dansoptrede straks en anderzijds omdat ik gewoon niet kan stoppen aan iemand te denken.
Hehe je bent grappigquote:
Te moe zodra ik thuis ben van werkquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer hardlopen dan ?
Wat doe je voor werk dan precies ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Te moe zodra ik thuis ben van werk
Vandaag valt het mee, misschien lukt een rondje nog. Eerst wat eten
Sterkte met je oma [ afbeelding ]
Ok...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:16 schreef _Dido_ het volgende:
Dacht dat ik hier vandaag al gepost had, maar blijkbaar niet. Ik voel me moe en lui. En heb zin in het weekend, want morgen komt m'n piano. Kan ik eindelijk thuis pingelen. Nu eerst maar even wat te eten maken
Fijn weekend iedereen!en een
voor F1978, want terminale dierbaren zijn nooit leuk...
Nice pianoquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:16 schreef _Dido_ het volgende:
Dacht dat ik hier vandaag al gepost had, maar blijkbaar niet. Ik voel me moe en lui. En heb zin in het weekend, want morgen komt m'n piano. Kan ik eindelijk thuis pingelen. Nu eerst maar even wat te eten maken
Fijn weekend iedereen!en een
voor F1978, want terminale dierbaren zijn nooit leuk...
Nee, ik ben een beginner. Met plakkertjes op de toetsen kan ik wel al alles spelen wat ik op dwarsfluit ook kan spelen, maar ik ga het nu maar eens serieus aanpakkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok...goed nieuws idd dat je je piano morgen zal hebben, dus je speelt best veel ?
En ook jij bedankt voor je medeleven
Ok... tof dat je er verder in gaatquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beginner. Met plakkertjes op de toetsen kan ik wel al alles spelen wat ik op dwarsfluit ook kan spelen, maar ik ga het nu maar eens serieus aanpakken
wow... toch nog gedaan dus... ben trots op jequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:38 schreef SEMTEX het volgende:
F*ck yeah! Ik ben net gewoon nog ff 10km gaan hardlopen![]()
ahhhhhquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef _Joy_ het volgende:
Klote. Ik heb schildklierkanker en (volgens de huisarts) een burnout. Vandaag op controle bij het UWV geweest: gaat u maar gewoon werken hoor mevrouw.![]()
Begin dit jaar mijn baan kwijt geraakt, mede door dit alles, dus nu solliciteren... De werkgevers zullen voor me in de rij staan denk![]()
Ik zie het echt even niet meer zitten!
Holy shit.. wat kutquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef _Joy_ het volgende:
Klote. Ik heb schildklierkanker en (volgens de huisarts) een burnout. Vandaag op controle bij het UWV geweest: gaat u maar gewoon werken hoor mevrouw.![]()
Begin dit jaar mijn baan kwijt geraakt, mede door dit alles, dus nu solliciteren... De werkgevers zullen voor me in de rij staan denk![]()
Sterktequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef _Joy_ het volgende:
Dat heb ik me ook erg vaak afgevraagdquote:
Gedachteschema's.quote:
Doen Jel, doen hahahquote:
Er even over nadenkenquote:
Teringquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Beetje labiel maar blij
Na paar dagen uit met mijn vriend besef ik dus dat ik verkeerde keus had gemaakt. Ben nu weer terug bij elkaar en ik ga er 100% voor
Klasse! Ik was stiekem al benieuwd hoe het gegaan wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef complicate het volgende:
Amai geweldig, mijn dansoptrede is heel goed gegaanen iemand wil mijn gedachte nog steeds niet verlaten.
je hebt hobby's nodig, dan kun je je prima zelf vermakenquote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat was snel..
OT : verveeld.. Heb meer vrienden nodig
Thanxquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Klasse! Ik was stiekem al benieuwd hoe het gegaan was
OT: Goed, maar de gastvrijheid is wederom ver te zoeken in Leeuwarden. Al bij meerdere kroegen geweigerd omdat we met een groep van maar liefst 7 man zijn. Best apart.
Kan je die niet bellen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 12:36 schreef Luxuria het volgende:
Ontzettend ongeduldig, ik heb dat appartement op het oog, dus nu wil ik het ookmaar de formulieren van de makelaar komen maar niet binnen
Uhuh, uiteindelijk was het wel leuk gelukkigquote:Op zondag 22 december 2013 12:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx, maar hum? Geweigerd omdat jullie met 7 man waren? Dat is inderdaad echt bizar!
OT:Ik heb veel energie, ondanks dat ikheel weinig heb geslapen, dit wordt waarschijnlijk om 16uur naar bed of over een uurtje al. Maar van de weinige uurtjes dat ik heb kunnen slapen heb ik een "romantische" droom gehad. Jammer dat dromen bedrog zijn hihaho
Nu even ontbijten om 12u34
Heb ik al 2x gedaan deze weekquote:
Ah zo op die manier , hopelijk ligt het aan de kerstdrukte hé. En hopelijk heb je snel goed nieuws hehe. Heb dat ook vorig jaar meegemaakt toen ik mijn huisje had gekocht, elke minuut duurde een eeuwigheid.quote:Op zondag 22 december 2013 13:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gedaan deze week![]()
Ze zeggen dat ze ze opgestuurd hebben en dat het waarschijnlijk door de kerstdrukte bij de post komt.
Dat kan ik op zich wel begrijpen, maar zo lang? Had ze woensdag al moeten krijgen.
Ben bang dat iemand die wel al ingeschreven is me straks voor is
Ja echt he!quote:Op zondag 22 december 2013 13:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo op die manier , hopelijk ligt het aan de kerstdrukte hé. En hopelijk heb je snel goed nieuws hehe. Heb dat ook vorig jaar meegemaakt toen ik mijn huisje had gekocht, elke minuut duurde een eeuwigheid.Wish you good luck
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |