Leukquote:Op donderdag 12 december 2013 20:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fitter nog dan verwacht. Verder goed
Parijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:11 schreef complicate het volgende:
Amai een verrassende citytrip naar Parijs.Het wordt een topweekeeeeeeeend
![]()
Ik vertrek deze avond. Ik kan echt niet wachten.quote:
Ik wil mee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vertrek deze avond. Ik kan echt niet wachten.![]()
Aftellen
Ik ben een van die geweldige mensenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:
Goed!Blij met alle geweldige mensen die ik het afgelopen jaar om me heen verzameld heb
En dat ik mensen die niets toevoegen of alleen maar energie kosten uit m'n leven heb gemieterd. Scheelt zo veel energie!
Vandaag lekker chillen.
Knapquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:
Goed!Blij met alle geweldige mensen die ik het afgelopen jaar om me heen verzameld heb
En dat ik mensen die niets toevoegen of alleen maar energie kosten uit m'n leven heb gemieterd. Scheelt zo veel energie!
Vandaag lekker chillen.
Kerststemming van 0,0 heb ik al jaren last van.. Mag elk jaar werken met kerst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef houdjemond het volgende:
Klote, ruzie, relatiedip, kerststemming van 0,0.. Ik wil een paar maanden slapen.
Wat voor avond?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Mishu het volgende:
Wekenlang deze avond voorbereid en dan gaat er van alles mis
Komt goed schatje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
Verdrietig? Nee.
Blij? Nee.
Gestresst? Ja.
Ik mis je.
het spookt hier ????quote:Op zondag 15 december 2013 10:15 schreef -Bushok het volgende:
Verdomme, mijn vriend heeft mijn kerstsnoep verstopt..En het spookt hier
![]()
In mijn keuken, had beter kunnen zeggen "Het spookt bij mij in huis"quote:Op zondag 15 december 2013 10:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
het spookt hier ????
OT: wel goed, lekker ontspannen
*Knuffel*quote:Op zondag 15 december 2013 00:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, al m'n favourite video's verdeeld in diverse playlists.
Allemaal muziek die ik door de jaren heen bij elkaar gevonden heb en de nodige herinneringen en emoties weer oproepen.
Emotie achtbaan
Oh okee... op die manierquote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef -Bushok het volgende:
[..]
In mijn keuken, had beter kunnen zeggen "Het spookt bij mij in huis"Vorige bewoner zat altijd in de keuken..
Neequote:Op zondag 15 december 2013 12:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh okee... op die manier![]()
Je kerstsnoep al gevonden inmiddels
Nou zegquote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef -Bushok het volgende:
[..]
NeeIk heb overal gekeken, waarschijnlijk heeft hij het meegenomen naar zijn werk zodat ik er van af blijf..grr..
*knuffel terug*quote:Op zondag 15 december 2013 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Knuffel*
Mini-versie van een emotie achtbaan hier, meer omdat ik van alles door elkaar voel.
Leuk Neoquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: goed, want ik heb na 3 dagen al een prima draai in het nieuwe filiaal waarin ik werk gevonden
Dit dus. Sinds woensdag bij vriendin geweest. Vanaf vannacht dus weer alleen en zie haar vrijdag pas weer.quote:Op zondag 15 december 2013 23:33 schreef Euroteller het volgende:
Goed maar door m'n vriendin ook kut. Namelijk een heel fijn weekend gehad maar toch nu weer alleen slapen en vriendin donderdag pas weer zien. Erg verliefd maar blijf haar ook missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
Pff ik mis m'n vriendin nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens voel ik me wel redelijk aan de ene kant. Deze week uitslag of ik aan de slag kan in het westen van heta d, full-time. Wat zou betekenen dat we gaan samenwonen.![]()
Overigens slaap ik normaal op vrijdag of zaterdag met haar. Kan nu pas vanaf zondag maar dan wel de hele vakantie met haarquote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit dus. Sinds woensdag bij vriendin geweest. Vanaf vannacht dus weer alleen en zie haar vrijdag pas weer.
Zo begon het ook bij moi.quote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Overigens slaap ik normaal op vrijdag of zaterdag met haar. Kan nu pas vanaf zondag maar dan wel de hele vakantie met haar
Awh.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Euroteller het volgende:
Hoera dat het mogelijk is voor jou, voor mij zal dat nog minimaal 1 a 2 jaar duren:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |