Was het een vet vreemd feest?quote:Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
complicate, je moet wel een nieuwe aanmaken als je de oude vol maakt
Ontopique: enorm vet feest gehad, verder een beetje vreemd.
Dat is niks nieuws.quote:
Oh sorry, ik wist dat niet, ik dacht dat mods dat zelf doen. Thanx voor de info.quote:Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
complicate, je moet wel een nieuwe aanmaken als je de oude vol maakt
Ontopique: enorm vet feest gehad, verder een beetje vreemd.
Proficiat Boogschutterquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even een dipje. Ik heb de afgelopen week veel aan mijn ex gedacht en nu nog steeds eigenlijk. Zolang ik maar onthoud waarom hij mijn ex is
Ach de aanhouder wint.quote:Op maandag 25 november 2013 06:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben weer lekker aan de boemel. Keihard kansloos iemand geprobeerd te versieren gister.
Lekker naar de volgendequote:Op maandag 25 november 2013 06:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben weer lekker aan de boemel. Keihard kansloos iemand geprobeerd te versieren gister.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
Geliefd en gewenst, dat is verdomd lang geleden. Voelt goed
Hoe voel je je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
Wat een gejank hier zegkan het niet wat positiever?
Shit G, hopen dat je harder zuigt dan die ho van gister.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niks, zo ben ik (vrijwel) altijd
quote:I am perfectly willing to share the room with a fly, as long as he is patrolling that portion of the room I don’t occupy. But if he starts that smart-ass fly shit, buzzing my head and repeatedly landing on my arm, he is engaging in high-risk behavior.
quote:Here’s another question I have: How come when it’s us, it’s an abortion, and when it’s a chicken, it’s an omelet? Are we so much better than chickens all of a sudden? When did this happen; that we passed chickens in goodness? Name six ways we’re better than chickens. See, nobody can do it! You know why? Because chickens are decent people. You don’t see chickens hanging around in drug gangs, do you? No. You don’t see a chicken strapping some guy to a chair and hooking up his nuts to a car battery, do you? When’s the last chicken you heard about came home from work and beat the shit out of his hen, huh? Doesn’t happen. Because chickens are decent people.
Lief.quote:Op maandag 25 november 2013 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoer A![]()
In gedachten kom ik wel een gebakje eten bij je
Dank je welquote:
Nice.. en vanavond gaan we barca jantje gevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, heerlijke dag vandaagIs toch even behoorlijk wat anders dan gisteren
Het werk wordt allemaal in razend tempo verzet.
Thanks manquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:03 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nice.. en vanavond gaan we barca jantje geven![]()
OT: Zwaar depressief.. ben de weg kwijt.. al 4 maanden in mn bed.. haat aan alles
Serieus, dat heb ik echt nooit begrepen... 'we'quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:03 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nice.. en vanavond gaan we barca jantje geven![]()
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben klaar met dit gevoel. Aan de kant ermee en door.bij dezen: ik voel me goed!
Is toch leuk voor ze. Zo kan je overal wel op kakken, alleen maar zonde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Serieus, dat heb ik echt nooit begrepen... 'we'Alsof fans maar enig aandeel hebben in een evt winst. WE hebben gewonnen, en ZE hebben verloren...
![]()
Zo krom
![]()
Oeps, vergeten terug te brengenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef complicate het volgende:
Ik voel mij blij en fashion.
Gedaan met werken en nu Zumbaaaaaa
Kop op muisjequote:
quote:
Tfoe, heb toch al een tweedehandse gekocht nuquote:Op woensdag 27 november 2013 10:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oeps, vergeten terug te brengen![]()
OT: wel goed!
Dit best welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Superheerlijk getraind en ik zit lekker in mijn vel
Dit kan of heel cool zijn of heel engquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Soullove het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik een enorm tof gesprek heb mee gehad aan de telefoon.
Ik weet dat ze vaak op deze FOK!-fora zit. Maar ik heb haar nick-name niet.
Ze is 28 jaar, ze ziet er heel goed uit. Ze weet wat EMDR is, ze gaat dingen uitzoeken met behulp van familie-opstellingen. Ze is heel intelligent, fris.
Ze heeft met haar ouders afgebroken en verwisseld 'de' met 'het'. Ze wil vooral anonieme diepzinnige gesprekken en ze vraagt zich af of ze wel ok is. Ze wil vooral groeien en diepzinnig ontdekken. Ze zou een van deze cijfers moeten herkennen 100 101 102 103 104 105 106 !!
Meisje, iemand, als je dit herkent of als iemand tips heeft.. please reply me .. tnx
Ik ga dit een week ofzo proberen. komt er niks, staak ik de zoektocht.
Hoe kom je dan met haar in gesprek aan de telefoon als je haar niet kentquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Soullove het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik een enorm tof gesprek heb mee gehad aan de telefoon.
Ik weet dat ze vaak op deze FOK!-fora zit. Maar ik heb haar nick-name niet.
Ze is 28 jaar, ze ziet er heel goed uit. Ze weet wat EMDR is, ze gaat dingen uitzoeken met behulp van familie-opstellingen. Ze is heel intelligent, fris.
Ze heeft met haar ouders afgebroken en verwisseld 'de' met 'het'. Ze wil vooral anonieme diepzinnige gesprekken en ze vraagt zich af of ze wel ok is. Ze wil vooral groeien en diepzinnig ontdekken. Ze zou een van deze cijfers moeten herkennen 100 101 102 103 104 105 106 !!
Meisje, iemand, als je dit herkent of als iemand tips heeft.. please reply me .. tnx
Ik ga dit een week ofzo proberen. komt er niks, staak ik de zoektocht.
Wel, het is de bedoeling om cool te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit kan of heel cool zijn of heel eng
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe kom je dan met haar in gesprek aan de telefoon als je haar niet kent
En heb je haar telefoonnummer dan niet?
Wel, had haar ontmoet. We hebben gebeld, maar ben mijn gsm kwijt en dus ook de nummer.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe kom je dan met haar in gesprek aan de telefoon als je haar niet kent
En heb je haar telefoonnummer dan niet?
Dat zou wel lekker zijn nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:52 schreef complicate het volgende:
Ik voel mij prima.
Halve dagje verlof, even naar de sauna en mij laten verwennen met een massage
Ik moet ook!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Schoonmakerig. Net de badkamer, keuken gedaan en het dweilen is ook klaar.
Heel herkenbaar dat van de controle over emoties. Dat heb ik dus ook...als ik moe ben dan word ik echt zwaar depressief en als dan weer uitegerust ben zijn alle problemen en obstakels verdwenen of in ieder geval stukken minder ergquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Roadtrip het volgende:
Gister totaal depressief en vandaag tot nu uitgeslapen. En ik voel me weer beter![]()
Ik heb echt heel weinig controle over mijn emoties wanneer ik moe ben.
Hedde gij een date jungske?quote:
Het is gekke shit. Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Sommige mensen krijgen bijvoorbeeld ruzie met iedereen wanneer ze moe zijn. Dat heb ik niet. Wel wordt ik super onzeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dat van de controle over emoties. Dat heb ik dus ook...als ik moe ben dan word ik echt zwaar depressief en als dan weer uitegerust ben zijn alle problemen en obstakels verdwenen of in ieder geval stukken minder erg
Baasquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Detroit het volgende:
Heerlijk, zo'n vrije vrijdag! Lekker uitgeslapen, alle huishoudelijke klusjes soort van al gedaan. Lovely!.
Wat doe je jezelf nu weer aan?quote:
Ik voel mij als herboren. Het heeft echt deugd gedaan.quote:
Jawel, en die was bijzonder goed geslaagdquote:
Tip: ga uit , het is vriiiiiiijdag.quote:
Wauwiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ondanks het blauwtje dat ik van de week gelopen heb, voel ik me er goed bij. Geen onzekerheid meer, maar duidelijk. En ik merk dat - ondanks de afwijzing - me dat beter doet dan in onzekerheid zitten.
Klinkt top.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben dronken, ik heb geen zin om naar bed te gaan, maar ik wil wel slapen.
Was een super avond.
Ja ik zit nu chips te vretenquote:
Portomonee leeg, maagjes dronken meisjes vol ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:21 schreef yulian het volgende:
Ben in een zeer vrijgevige bui bemerk ik
Zo zou je het kunnen stellen ja, ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Portomonee leeg, maagjes dronken meisjes vol ?
Soms is het lekker om geld uit te geven als je het kan missen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:13 schreef yulian het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen stellen ja, ja eigenlijk wel ja
,quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms is het lekker om geld uit te geven als je het kan missen.
De vraag die je jezelf moet stellen: Was het het waard ?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ouders die ouder worden, achteruitgaan en al voorbereidingen treffen voor 'als ze er niet meer zijn' totally sucks
Hoe naar het ook is wees wel blij dat er over nadenken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ouders die ouder worden, achteruitgaan en al voorbereidingen treffen voor 'als ze er niet meer zijn' totally sucks
ja dat is ook weer zo, maar er steeds over praten en huilen maakt de situatie ook niet anders dan 'ie isquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoe naar het ook is wees wel blij dat er over nadenken.
Het gebeurd vaak zat dat dat niet het geval is, dan moet je naast je verlies verwerken ook nog alles regelen en afvragen hadden ze dit wel zo gewild
Goed te horen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Detroit het volgende:
Ik ben even in rustiger vaarwater gekomen en voel me al een paar dagen dik tevreden / gelukkig..
De date beviel weer goed hoorde ik? Das ook top!quote:
Ja, beviel goed. Doe het lekker rustig aan, hoeft niet zo snel voor mij en dat komt goed uitquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:05 schreef Detroit het volgende:
[..]
De date beviel weer goed hoorde ik? Das ook top!.
Goed bezig, fijn!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Detroit het volgende:
Ik ben even in rustiger vaarwater gekomen en voel me al een paar dagen dik tevreden / gelukkig..
De avond is nog jong.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
EenzaamHele avond dumpert checken en wat gamen met allemaal onbekenden is ook niet alles
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
EenzaamHele avond dumpert checken en wat gamen met allemaal onbekenden is ook niet alles
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:41 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
De avond is nog jong.
Ot: ik voel me echt meh. Ben zo verliefd alleen we kunnen nu nog niet bij elkaar zijn.
Ik ga Pulp Fiction maar kijkenquote:
Oh die is goed , die heb ik ook nog op lijstje staan om weer te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Ik ga Pulp Fiction maar kijkenNog nooit gezien en men vindt mij daarom een cultuurbarbaar
Hier ook een kutte begin van de avond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een bizarre filmquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die is goed , die heb ik ook nog op lijstje staan om weer te kijken
Gewoon dronke vent die dacht dat het zijn huis was, het was vast je buurjongen.,quote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vaag, half uurtje geleden zat ik achter de computer. Hoor ik ineens gerommel bij de voordeur wtf?!?
Dus ik loop naar de voordeur (ik had hem eerder al op slot gedraaid), zie ik door het glas van de voordeur een vrouw en man staan, dus ik loop tot vlak bij de deur, zij zagen dat en liepen vervolgens weer door (de jongen stak nog even zijn hand op, je weet wel, wat iemand doet als ie je begroet).
Of ze probeerden in te breken (licht brandde gewoon bij mij) of ze waren net begonnen/wouden gaan beginnen aan een nachtelijke vrijpartij ofzo, echt vaaag
Ik van het kegelen zaterdagquote:
Oei Koffietje dat klinkt bizarquote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vaag, half uurtje geleden zat ik achter de computer. Hoor ik ineens gerommel bij de voordeur wtf?!?
Dus ik loop naar de voordeur (ik had hem eerder al op slot gedraaid), zie ik door het glas van de voordeur een vrouw en man staan, dus ik loop tot vlak bij de deur, zij zagen dat en liepen vervolgens weer door (de jongen stak nog even zijn hand op, je weet wel, wat iemand doet als ie je begroet).
Of ze probeerden in te breken (licht brandde gewoon bij mij) of ze waren net begonnen/wouden gaan beginnen aan een nachtelijke vrijpartij ofzo, echt vaaag
Te lenig kan zeker wel een nadeel zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei Koffietje dat klinkt bizar![]()
OT: amaiii zeg, gisteren nog mijn dokter proberen te 'overtuigen' om toch wekelijks een split te doen bij ballet/moderne jazz en die zei dat boven de 25 té veel plits niet goed is. Wtf : ANDER DOKTER.
En ik vroeg haar waarom en het enige wat ze zegt, is dat ik mijn spieren overbelastSinds wanneer is lenig zijn een nadeel
Verder gaat het wel goed met me , straks uitstapje naar Leuven
.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Te lenig kan zeker wel een nadeel zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef Zelus het volgende:
Jaartje ouder, ben sinds gisteren 40.
Zucht!
Dank Uquote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ot: nadenkend over iets groots wat ik mogelijk ga doen.. bij het denken alleen al krijg ik de zenuwen
quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef jaha het volgende:
Zeer fijn om te horen Complicate. Met mij gaat het ook goed, langzaam verdwijnt het mistige gevoel van vanmorgen. Geen kater meer haha (al was die niet echt zwaar ofzo)
Kakblarenquote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Kut! Ontstoken voet, en kan dus niet hardlopen, terwijl m'n marathontraining net vorige week begonnen is. Goed begin
In een rolstoel.quote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Kut! Ontstoken voet, en kan dus niet hardlopen, terwijl m'n marathontraining net vorige week begonnen is. Goed begin
Blaren. Enkel is ok. Die is echt zoveel sterker geworden de laatste maanden. Omklappen deed even pijn, maar na uitlopen eigenlijk geen last meer van. Wel vervelend dat ik nu op de buitenkant van m'n linkervoet loop (waar de blaren zitten), daardoor aan de linkerkant van die voet pijntjes ontwikkel, samen met de rechterkant van de rechterpoot omdat ik ook daarmee de pijn van de ontstoken binnenkant van de voet opvangquote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
KakblarenOf is 't nu ook je enkel?
Sterktequote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Man, deze zenuwen kosten me 20 jaar van m'n levenmorgen de bevestiging of het wel of niet doorgaat. *zweethandjes*
Ik welquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Boos, gefrustreerd, verward, heb de neiging om met dingen te gooien, maar geen idee waardoor dat gevoel komt
quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Boos, gefrustreerd, verward, heb de neiging om met dingen te gooien, maar geen idee waardoor dat gevoel komt
Lekker zuipenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:12 schreef Monopoly het volgende:
Chill, biertje, morgen lekker vrij, gaat goed met heel veel dingen in het leven. Stijgende lijn in geluk en plezier in het leven
Niet aan de zuip zoals ik dat in het weekend wel eens doe, maar gewoon lekker paar biertjes, muziek zachtjes op de koptelefoon (vrouwtje slaapt al en wil d'r niet wakker makenquote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet aan de zuip zoals ik dat in het weekend wel eens doe, maar gewoon lekker paar biertjes, muziek zachtjes op de koptelefoon (vrouwtje slaapt al en wil d'r niet wakker maken), peukie erbij, prima gewoon
Snap ik HC. Maar deze meester heeft zijn werk al gedaan en dame moet er vroeg uit. Ik kom uit de rangeerdienst en ben nog niet moequote:
Slap excuus meester, je kunt haar kontje nog lekker warm houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snap ik HC. Maar deze meester heeft zijn werk al gedaan en dame moet er vroeg uit. Ik kom uit de rangeerdienst en ben nog niet moe
Een goede meester is lui. En ze ligt lekker warm onder de dekens lux schuin in een twee persoonsbed. Als ik er bij ga liggen word ik er vakkundig uitgewerkt vrees ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slap excuus meester, je kunt haar kontje nog lekker warm houden
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:12 schreef Monopoly het volgende:
Chill, biertje, morgen lekker vrij, gaat goed met heel veel dingen in het leven. Stijgende lijn in geluk en plezier in het leven
Waarom ben jij hc?quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slap excuus meester, je kunt haar kontje nog lekker warm houden
Naja goed voor elkaar iig, die gaat niet zomaar bij je wegquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een goede meester is lui. En ze ligt lekker warm onder de dekens lux schuin in een twee persoonsbed. Als ik er bij ga liggen word ik er vakkundig uitgewerkt vrees ik
Groningenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja goed voor elkaar iig, die gaat niet zomaar bij je weg
Welke standplaats heb je?
Oh, okéquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is jargon, ik ben Hoofdconducteur bij de Ns,
quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me ook prima, love is in the air
Ik zie het niet als concurrent immers kun je niet kiezen tussen vervoerders, en we proberen allemaal ons brood te verdienen,quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GroningenWerk niet voor de NS overigens. De wit-rode concurrent
True, mooi gesprokenquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie het niet als concurrent immers kun je niet kiezen tussen vervoerders, en we proberen allemaal ons brood te verdienen,
Ik ben hc in Zwolle, sinds 2008. wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, mooi gesproken![]()
Ik kon wel kiezen tussen een reizigersvervoerder en een goederenboer. Maar met goederen ben je nooit/amper thuis. Reizigers meer zekerheid en het is ook wel leuker met alle reizigers. Zo maak je een hoop mee.
Zo goed als.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal.Your beauty never ever scared me.
Dan kom je nog wel eens in Groningen denk ik ? Zwolle is wel leuke standplaats, hoor leuke verhalen en veel materieel. Ook lekker veel lijntjes, dus je dag is nooit saaiquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben hc in Zwolle, sinds 2008. wat is de wereld toch klein
quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo goed als.Dat zijn berichten. Fouten erkennen en er aan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal.![]()
Klopt!! Grote kans dat we elkaar allang gezien hebben, wil je niet bij Ns komen dan???quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom je nog wel eens in Groningen denk ik ? Zwolle is wel leuke standplaats, hoor leuke verhalen en veel materieel. Ook lekker veel lijntjes, dus je dag is nooit saai
quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo goed als.Dronken en mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal.Ik zwaai naar dieren.
Als jij laatst toevallig met 2 dames aan de haak liep op 4b wel jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt!! Grote kans dat we elkaar allang gezien hebben, wil je niet bij Ns komen dan???
Haha deze man wordt echt veel te eerlijk als hij dronken is. Weet nog wel een jaar terug toen ik ineens door had die hij een oogje op me had.. Die jongen durfde alleen dronken me te vertellen dat die gek op me was. Heb toen ook gezegd 'vertel me nuchter maar wat je voor me voelt' en toen gaf hij me een dag erna een bos rozenquote:
Haha dames?? Nee dan was ik het niet ben een held op sokken, ik had bij de politie gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij laatst toevallig met 2 dames aan de haak liep op 4b wel ja![]()
Mwoah, kom er genoeg tegen, ken ze niet bij naam. Met sommige maak je wel eens 's avonds een praatje
Ja op zich lijkt NS me wel leuk, alleen is het net iets te groot. Hier ken ik mijn collega's, zit nooit met onbekenden mijn brood te eten in een 'vreemde' kantine. En de werkgever groeit enorm. Genoeg kansen om veel meer wegbekendheid te krijgen (Zutphen, Friese baanvakjes, toekomst stoptreinen naar Zwolle, Duitse bevoegdheid naar Leer en naar het schijnt Bremen).
Maar ik sluit het zeker niet uit in de toekomst. Kijken wat het leven mij brengt
Hoe ben je er zo bij gekomen om hc te worden eigenlijk ?
Dat is het mooiste wat er isquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:19 schreef Geerd het volgende:
Raar maar waar, sta ik in burger zit je nog mensen te helpen, kijken ze je raar aan, ohwja heb geen unifrom aan,
En dat is Ns
En natuurlijk de leuke koffie dames bij de kioskquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het mooiste wat er isDan heb je gewoon plezier in je werk en voelt het goed. Dat is niet aan elke werkgever besteed
Sterkte...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Ik heb hetzelfde nu . als je erover wilt praten stuur je maar een dm ofz
Da's zo'n slecht idee nog niet...heb ik dan ook overwogen...maar toch geen zin in. Slechte ervaringen mee.quote:
Komt goed, schatjequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
Ziekjes en balend. Gezakt voor mijn examen.
I know. Maar ziek zijn is gewoon saai.quote:
Thnx en ook eenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier zelfde en weet helaas wel waardoor
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef Emm16 het volgende:
Fucked up. Heftige menstruatiekrampen. Schiet me neer.
Jaaquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]stom!! zo'n warm pittenkussen erop doen, is lekker
ook lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:07 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Jaa
Ik heb helaas geen pittenkussem maar ik ga er zo wel een warm waterkruik op leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |