Onzekerheid en egoboosts. Ik voelde me ook een hele pief toen ik aan 400 kg dood ijzer stond te trekken. Tegenwoordig ben ik weer een computernerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
I get the clue. Maar ik voel me echt stoer als ik aan KT doe. Geen idee hoe dat komt! Neurotransmitters?
dat zou wel ziekelijk zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef seto het volgende:
Hoe je het eerst had gepost dacht ik dat je 20 reps achter elkaar moest doen.
Lekkerrrr. Keep it up.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef dreamerbulk het volgende:
alles goed hier mensen, lang niet gepost hier , sorry
ziek druk geweest met liften, werk en handelen bitcoin/litecoin(inb4 ZetaOS)![]()
zit nu 8 weken in mijn schema... einde begint al in zicht te komen ... aangezien de reps steeds minder worden.
Deze week had ik:
pause bench 112,5kg 7/6/5/3 reps(moet 20 reps halen intotaal, min mogelijk setjes)
230kg deficit deadlift 7 reps(moet gewoon max reps doen, vanaf volgende week met gewoon conventional beginnen op 240)
pause squats 175kg 8/7/6 reps(moet hierop ook 20 reps halen in zo min mogelijk setjes).
Bedoeling is nu om door te gaan totdat ik in de triples/doubles/singles zone zit... en dan een moment uitkiezen om te gaan PR'en. Ik verwacht op squats en deadlift sowieso PR's ... bench weet ik echt niet...
Was ook nog ff een week uitgeschakeld door een verrekte onderrug spier... dat was echt zuur lol
Mn trainingsmaat en ik willen een tripod kopen .. zodat we goed kunnen filmen. We houden ergens in januari een "Mock meet" met diverse mensen .. en dan zullen de pogingen gefilmd gaan worden.. zal ze hier zeker weten plaatsen
die ziet er goed uit, zal ff overleggen met mijn trainingspartner..quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekkerrrr. Keep it up.
http://www.statiefshop.nl(...)movie-kit-black.html
Dat statief heb ik ook; compact en verrekte licht. Ik heb nog een houder over die erop kan voor je mobiel. Ik had de verkeerde gekocht. Je mag hem gratis hebben. Verzendkosten zijn voor jou.
Verzendkosten zijn trouwens 1 euro besef ik mij. Fuck dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die ziet er goed uit, zal ff overleggen met mijn trainingspartner..
Mijn broer wou vandaag mijn 1e squat set filmen stiekem.. ik zag dat en toen zei ik .. opzouten niet bij mijn 1e set ... hij is nooit meer teruggekomen voor de navolgende sets
Ik heb juist het tegenovergestelde doordat het bloed goed rondgepompt is en alles warm is.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef seto het volgende:
Eerste setje zou toch juist het beste gaan lijkt me?
1e werkset ben ik ook het sterkste ( heb dan al 7 setjes opwarm gehad ofzo)...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef seto het volgende:
Eerste setje zou toch juist het beste gaan lijkt me?
Welke trainingsschema's/methodieken heb jij de afgelopen 5 jaar doorlopen? Je was ooit met SS begonnen en toen?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
1e werkset ben ik ook het sterkste ( heb dan al 7 setjes opwarm gehad ofzo)...
maar ik weet niet...als er dan een camera bij is... krijg dan een soort bij podiumvrees bij squats... dat ik dan echt moet presteren... ben gewoon niet gewend om gefilmd te worden.
Als ik de eerste set dan lekker in de pocket heb, dan is de 2e set een stuk relaxter.
in de juiste volgorde:quote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke trainingsschema's/methodieken heb jij de afgelopen 5 jaar doorlopen? Je was ooit met SS begonnen en toen?
nette progressie voor een jaar op je squats en deads. Presses gaan altijd wel sloom zeker als er blessures bij betrokken raken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:11 schreef Nuggets het volgende:
Kleine update, aangezien ik nu opzoek ben naar een nieuw schema. Zie hier veel dingen voorbij komen zoals 5/3/1, PPL, PHAT, PHUL ed.
Ben nu ong 11 maanden bezig met SL (met chins/dips) 5x5, inmiddels 3x5
Jan 2013 - Dec 2013
Gewicht: 53 kg - 67-68kg
Squat: 20 kg - 107.5kg
Deadlift 40 kg - 135 kg
Rows 30 kg - 70 kg
OHP 20 kg - 45 kg
Bench 20 kg - 65 kg
Had een blessure bij mn linker elleboog dus press oefeningen heb ik een tijd niet kunnen doen, maar ben ik nu weer aan t opbouwen.
Vooral het 3x squatten per week is nu erg slopend en lukt ook niet echt meer. Vandaar dat ik op zoek ben naar wat nieuws. Zelf hebben we ook geen fatsoenlijk squat rack, dus squat ik vanuit een seated press machineOver een maand kan ik eindelijk verhuizen naar een fatsoenlijke gym. Ik wil zelf 3-4x per week gaan. Wat raden jullie aan? Zelf zat ik te denken aan PHUL, maar ben me nu aan t inlezen over 5/3/1
Whut?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:11 schreef Nuggets het volgende:
Zelf hebben we ook geen fatsoenlijk squat rack, dus squat ik vanuit een seated press machine![]()
denk vanuit zo'n ding dat ie bedoeldquote:
sick!!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef dreamerbulk het volgende:
Deze week had ik:
pause bench 112,5kg 7/6/5/3 reps(moet 20 reps halen intotaal, min mogelijk setjes)
230kg deficit deadlift 7 reps(moet gewoon max reps doen, vanaf volgende week met gewoon conventional beginnen op 240)
pause squats 175kg 8/7/6 reps(moet hierop ook 20 reps halen in zo min mogelijk setjes).
Meer zoietsquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
denk vanuit zo'n ding dat ie bedoeld
[ afbeelding ]
ik ben begonnen met squatten vanuit de handvaten van een diprek
Ik geniet wel hoor. 's Avonds een beetje op i-net rondhangen is ook relaxen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga jij eens even genieten daar?
(hoe is het met je barbell-afkick-verschijnselen?)
Ik eet wel eerst en dan zo rond 20:00 trainen. Vind 2 uur trainen wel lang hoor. Ik train max 1 uur, doe dan ook geen cardioquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Daar ben ik weer.Ik wil het trainen combineren met mijn veel te drukke werkdagen (ben doorgaans rond een uur 18-19 thuis). Is het verstandig om thuis eerst een volwaardige avondmaaltijd te nuttigen en erna (1-2 uur) te trainen, of kan ik beter ná het trainen eten?
Hardlopen deed ik vroeger vaak vroeg in de ochtend na het nuttigen van een banaan. Overdag/'s avonds was het minder fijn omdat er nog wel iets bleef hangen in mijn maag (na het eten) of te moe was (voor het eten, na een lange werkdag).
Ik denk dat dat meer een persoonlijke voorkeur is, ik train bv altijd meteen na het werk en pak daarna pas mn avond eten maar genoeg mensen eten eerst en gaan dan trainen het is maar net wat voor jou het fijnste is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Daar ben ik weer.Ik wil het trainen combineren met mijn veel te drukke werkdagen (ben doorgaans rond een uur 18-19 thuis). Is het verstandig om thuis eerst een volwaardige avondmaaltijd te nuttigen en erna (1-2 uur) te trainen, of kan ik beter ná het trainen eten?
Hardlopen deed ik vroeger vaak vroeg in de ochtend na het nuttigen van een banaan. Overdag/'s avonds was het minder fijn omdat er nog wel iets bleef hangen in mijn maag (na het eten) of te moe was (voor het eten, na een lange werkdag).
Gewoon vragen hoeveel ze deadliften.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:04 schreef ssebass het volgende:
Als ik mensen spreek die zeggen ook te trainen of vroeger te trainen, dan beweren ze altijd toch zeker wel 100kg te benchen. Ook al zien ze er uit alsof ze nooit een gewicht hebben getild. Word daar een beetje moe van. Bij ons zie ik zelden mensen met 100 of meer.
Voor elke % BF die erbij komt wordt er 10kg bij het PR gefantaseerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:04 schreef ssebass het volgende:
Als ik mensen spreek die zeggen ook te trainen of vroeger te trainen, dan beweren ze altijd toch zeker wel 100kg te benchen. Ook al zien ze er uit alsof ze nooit een gewicht hebben getild. Word daar een beetje moe van. Bij ons zie ik zelden mensen met 100 of meer.
Ik heb 20% BF, hoeveel kan ik dan benchen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor elke % BF die erbij komt wordt er 10kg bij het PR gefantaseerd.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor elke % BF die erbij komt wordt er 10kg bij het PR gefantaseerd.
400kgquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb 20% BF, hoeveel kan ik dan benchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |