je bent me net voorquote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Champy het volgende:
Gebruik je luchtverfrisser na je grote boodschap?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Laat eens een scheet recht onder zijn neus en ervaar zijn reactie. Als hij begint te snuiven heb je een liefhebber aan de haak geslagen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Laat eens een scheet recht onder zijn neus en ervaar zijn reactie. Als hij begint te snuiven heb je een liefhebber aan de haak geslagen.
Daar gaat mn koffie.....quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Hmmmmquote:Op donderdag 12 december 2013 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Hij legt dan snel zijn wang op de wc-bril die nog lekker warm is van jou billetjes
Kintaro Oe.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Hij legt dan snel zijn wang op de wc-bril die nog lekker warm is van jou billetjes
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef LXIV het volgende:
Duidelijk een liefhebber. In 99% van de gevallen begint het hier mee. Over 6 maanden wil hij je poeperd likken en over 2 jaar jouw wc-pot zijn.
Ja en na 3 jaar wil hij haar drollen pijpenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef LXIV het volgende:
Duidelijk een liefhebber. In 99% van de gevallen begint het hier mee. Over 6 maanden wil hij je poeperd likken en over 2 jaar jouw wc-pot zijn.
boehaha collega's kijken me nu erg raar aan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ja en na 3 jaar wil hij haar drollen pijpen
Gelukkig maar, want als je gewoon je leeftijd had geleken had 't écht niet gekund hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog ).
Ja, dat zou kunnen alleen doet hij het dus alleen als ik iets langer op het toilet zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Doet ie dat alleen smorgens of ook savonds bv?
Heb zelf wel dat als je samen in bed ligt en die ander gaat naar de wc dat ik dan denk 'och ga ik ook even'
Waarom? ik lees al even mee en dan gaan al die jongens hier gelijk zeiken over leeftijden en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef remenic het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want als je gewoon je leeftijd had geleken had 't écht niet gekund hoor![]()
![]()
Eigenlijk is jouw opmerking nog vreemder dan zijn gewoonte.
Toch iemand die het wel begrijptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef oLexie het volgende:
Vreemd
Snap wel dat je het niet wilt vragen.![]()
Je praat er wel gekkig over maar ik heb echt het idee dat hij het echt lekker vind bahquote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef LXIV het volgende:
Dat durf ik dus nietquote:Op donderdag 12 december 2013 15:11 schreef flipsen het volgende:
Zomaar een gek idee hoor... Vraag het hem eens!
Helaas wel.quote:
Precies. Als mn vriendin 's nachts of 's ochtends vroeg naar de WC gaat en ik word daarvan wakker, dan moet ik ook altijd zeiken als een reiger, dus dan ga ik daarna ook maar. Gelukkig gaat het dan praktisch nooit om de grote beurt van haar kant..quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Doet ie dat alleen smorgens of ook savonds bv?
Heb zelf wel dat als je samen in bed ligt en die ander gaat naar de wc dat ik dan denk 'och ga ik ook even'
Dit ja, als ik 's ochtends nog brak in bed lig en energie aant verzamelen ben om te gaan schijten, is m'n vriendin altijd net 2sec. sneller zodra ik net de moed verzameld heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef rival het volgende:
Misschien ben je hem gewoon steeds net voor.... En hij maar balen van die lucht
Eerst een fakie doen en daarna echt gaanquote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dit ja, als ik 's ochtends nog brak in bed lig en energie aant verzamelen ben om te gaan schijten, is m'n vriendin altijd net 2sec. sneller zodra ik net de moed verzameld heb.![]()
Je kan m trouwens best pesten door een tijdje te wachten tot hij net is geweest en meteen na hem te gaan, dat zal m leren XD
Ach ik ben getrouwd geweest met een 12 jaar oudere vrouw, dus misschien ben wel meer gewend dan de gemiddelde fok-puber ;-) Oudere meiden zijn geweldig.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:48 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Waarom? ik lees al even mee en dan gaan al die jongens hier gelijk zeiken over leeftijden en zo.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef KataStrofe het volgende:
Of een keer in de woonkamer kakken en als hij positief reageert is het tijd om toch eens met elkaar te gaan praten
Dan wel toevallig dat hij telkens direct na haar moet en niet een uur eerder gaat ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 20:02 schreef Fokpop het volgende:
Mss wacht ie tot jij gegaan bent zodat jij niet in zijn stank hoeft te zitten? (blijft raar maar toch)
Dit!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Kola het volgende:
Als je hem niet direct durft te confronteren dan kun je het indirect oplossen. Zeg dat je kickt op rollenspellen, en graag de baas wil zijn over hem. Je bepaalt wanneer hij mag eten, slapen, EN naar het toilet gaan. Wil hij 's ochtends na jou gaan dan trap je hem terug het bed in en straft hem gepast voor zijn ongehoorzaamheid. Een idee.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:49 schreef fathank het volgende:
Vreet de hele week chinees, als ie dan nog durft zou ik pas vragen gaan stellen.
Wowquote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef Waaghals het volgende:
ik denk dat hij gewoon elke keer de wc gaat poetsen omdat ts een smeerlapje is
Ik heb dit gedaan, vond het wel een goed idee! en ja hoor de 1e keer ging hij achter mij aan. Moest alleen nummer 1 maar ik heb wat meer tijd genomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ga eens 2 keer binnen een half uur. Kijken of hij dan nog steeds na je gaat.
OMG... Freakkkyyyy ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, vond het wel een goed idee! en ja hoor de 1e keer ging hij achter mij aan. Moest alleen nummer 1 maar ik heb wat meer tijd genomen.
Daarna nog een keer gegaan en ook mijn tijd genomen alleen toen ging hij niet.
Hij vroeg wel of ik last van mijn buik had omdat ik weer heen ging.
Vanochtend ging hij om 6 uur naar de wc dus ik ben expres 20min daarna ook gegaan en toen ging hij als nogik snap het niet meer.
We hebben trouwens zo'n ding op de wc die elke 45min. sprayed. voor alle vragen over wcspray.
Inderdaad! De volgende keer als je gaat even een camera neerzetten en kijken wat hij doetquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
OMG... Freakkkyyyy ....
wtf man hahaha shittt... ik zou een hidden cam neerzetten
Waarom vraag je het hem niet gewoon?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, vond het wel een goed idee! en ja hoor de 1e keer ging hij achter mij aan. Moest alleen nummer 1 maar ik heb wat meer tijd genomen.
Vanochtend ging hij om 6 uur naar de wc dus ik ben expres 20min daarna ook gegaan en toen ging hij als nogik snap het niet meer.
We hebben trouwens zo'n ding op de wc die elke 45min. sprayed. voor alle vragen over wcspray.
Dan moet je er eens over beginnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef Stridone het volgende:
Vriend van TS op een ander forum: Dat wijf gaat altijd NET schijten voordat ik naar de plee moet. Wat te doen?
het is wel bijzonder raar om continu direct nadat iemand heeft zitten schijten, naar de wc te gaan. ik wacht juist altijd een tijdje zodat ik zeker weet dat ik niet in iemands poepgeur hoef te zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef jaha het volgende:
Ik mis aan het verhaal wat er erg aan is. Iedereen heeft wel één of andere rare gewoonte in zijn of haar leven. Zolang het verder niet de grenzen van het betamelijke overschrijdt is er niets aan de hand lijkt mij.
heeft hij misschien Smetvrees ???quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
Best een aardige test!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ga eens 2 keer binnen een half uur. Kijken of hij dan nog steeds na je gaat.
Onder de plak? Onder de kak!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef bondage het volgende:
Niets aan de hand. Hij wil gewoon jouw schijtritme aan gaan leren.
Hij vingert eerst haar anus en dan likt hij z'n vingers bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef LelijKnap het volgende:
Likt of vingerd hij je anus wel eens?
zo`n scheet wil die dan natuurlijk meteen over zijn longen nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Elvi het volgende:
Vraag gewoon als je van de wc afkomt en hij meteen erheen gaat of hij de stank niet erg vind.
Of laat idd een onwijze scheet in zn bijzijn en wacht zn reactie af
Dan app je hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is praten met elkaar niet meer zo gewoon
Vanaf / naar de wc.quote:
Dit komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
Kan gewoon via Whatsapp natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is praten met elkaar niet meer zo gewoon
Jah uh, misschien kan je het hem vragen.... Hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Misschien fapt ie op jouw niet doorgespoelde drol. Of lepelt hij deze eerst terug om te ontleden wat jij afgelopen dag hebt gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |