heeft hij misschien Smetvrees ???quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
Best een aardige test!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ga eens 2 keer binnen een half uur. Kijken of hij dan nog steeds na je gaat.
Onder de plak? Onder de kak!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef bondage het volgende:
Niets aan de hand. Hij wil gewoon jouw schijtritme aan gaan leren.
Hij vingert eerst haar anus en dan likt hij z'n vingers bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef LelijKnap het volgende:
Likt of vingerd hij je anus wel eens?
zo`n scheet wil die dan natuurlijk meteen over zijn longen nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Elvi het volgende:
Vraag gewoon als je van de wc afkomt en hij meteen erheen gaat of hij de stank niet erg vind.
Of laat idd een onwijze scheet in zn bijzijn en wacht zn reactie af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |