Dan app je hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is praten met elkaar niet meer zo gewoon
Vanaf / naar de wc.quote:
Dit komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
Kan gewoon via Whatsapp natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is praten met elkaar niet meer zo gewoon
Jah uh, misschien kan je het hem vragen.... Hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Vanochtend ging hij om 6 uur naar de wc dus ik ben expres 20min daarna ook gegaan en toen ging hij als nogik snap het niet meer.
Misschien fapt ie op jouw niet doorgespoelde drol. Of lepelt hij deze eerst terug om te ontleden wat jij afgelopen dag hebt gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
Vergastquote:Op woensdag 25 december 2013 22:38 schreef Micson het volgende:
Ik wacht al een week op een update godverdomme. TS laat ons zitten. Na alles wat we voor haar gedaan hebben.
HOAX! LEUGENS!quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
(dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook)
Ik ging bijna over m'n nek manquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Denk dat ze samen de pot leeg aan het lepelen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |