misschien was het te druk bij de heren. hoeft niet gelijk met sex te maken te hebben. zijn ook vaak zat vrouwen die naar heren toilet gaan, omdat er lange rijen bij vrouwentoilet zijn.quote:op maandag 21 november 2005 11:37 schreef panthera1984 het volgende:
eigenlijk wilde ik het "fetish voor het toilet voor andere sekse" noemen, maar ik dan werd de topictitel zo lang.
schoongemaakt was, of dat er een kerel had staan zeiken. als er een kerel had staan zeiken, waarom doet zo iemand dat? is het opwindender om in een toilet je plas te lozen weten dat er dames met een vagina bovenhangen?
ik vind het ook een beetje een grensgeval, vandaar dat ik het vroeg.quote:op maandag 21 november 2005 11:45 schreef panthera1984 het volgende:
als je dat als mod beter vind passen..? ik heb er wel over nagedacht, maar een obsessie/fetish is ook iets psychologisch. het ging me niet zozeer om de seks kant, dat ze dat doen omdat ze het opwindend vinden, kan ik ook bedenken, zeg maar...
opvallend is echter dat de rijen voor een damestoilet vaak veel langer zijn dan voor een herentoilet, ik vraag me daarom af of dit een plausibele verklaring is..quote:op maandag 21 november 2005 11:47 schreef geesoes het volgende:
[..]
misschien was het te druk bij de heren. hoeft niet gelijk met sex te maken te hebben. zijn ook vaak zat vrouwen die naar heren toilet gaan, omdat er lange rijen bij vrouwentoilet zijn.
quote:op maandag 21 november 2005 11:46 schreef klenski het volgende:
mja, of het herentoilet was bezet natuurlijk....
ok, dan was hij gewoon te zat om de juiste deur te vinden.quote:op maandag 21 november 2005 11:49 schreef alicey het volgende:
[..]
opvallend is echter dat de rijen voor een damestoilet vaak veel langer zijn dan voor een herentoilet, ik vraag me daarom af of dit een plausibele verklaring is..
gebeurt me vaak genoeg in cafés dat het bij de heren druk is en bij de vrouwen niemand staat. , maar er zijn inderdaad vele mogelijkheden die niet met sex te maken hebben.quote:op maandag 21 november 2005 11:49 schreef alicey het volgende:
[..]
opvallend is echter dat de rijen voor een damestoilet vaak veel langer zijn dan voor een herentoilet, ik vraag me daarom af of dit een plausibele verklaring is..
my thoughts exactly toen ik de op lasquote:op maandag 21 november 2005 11:51 schreef the_ed het volgende:
ik vind het eigenlijk meer apart dat jij gelijk denkt dat er wellicht een man heeft gestaan, en dat hij dat misschien doet omdat dat opwindend is...
hoe kom je op het idee vraag ik me dan af...
of verstopt.quote:op maandag 21 november 2005 11:46 schreef klenski het volgende:
mja, of het herentoilet was bezet natuurlijk....
ik ben vaker dan eens een gelegenheid uitgezet omdat ik of een van mijn metgezellen het damestoilet gebruikte omdat er bij de heren een forse rij stondquote:op maandag 21 november 2005 11:49 schreef alicey het volgende:
[..]
mannen zijn sneller klaar misschien, vrouwen doen ook van alles daar, en in bepaalde periodes moeten vrouwen gewoon vaker, toch. en er zijn nu eenmaal meer toiletten op een mannen-wc, met de plasbakken.quote:op maandag 21 november 2005 11:49 schreef alicey het volgende:
[..]
maar de kans lijkt me dan klein dat een man wegens drukte daar in een rij gaat staan.quote:op maandag 21 november 2005 11:53 schreef soul79 het volgende:
[..]
mannen zijn sneller klaar misschien, vrouwen doen ook van alles daar, en in bepaalde periodes moeten vrouwen gewoon vaker, toch.
ts zou dan denken dat dat komt doordat daar dames naar het toilet gaan om hun maandverband in urinoirs te gooien als een soort fetish.quote:
het hangt er misschien van af.. was het toevallig een plaats waar veel meer mannen dan vrouwen aanwezig waren?quote:op maandag 21 november 2005 11:53 schreef klenski het volgende:
[..]
ik ben vaker dan eens een gelegenheid uitgezet omdat ik of een van mijn metgezellen het damestoilet gebruikte omdat er bij de heren een forse rij stonddus of het plausibel is, weet ik niet, maar het is wel reeel
dus is het misschien inderdaad een fetisj, zoals ts denkt.quote:op maandag 21 november 2005 11:54 schreef alicey het volgende:
[..]
maar de kans lijkt me dan klein dat een man wegens drukte daar in een rij gaat staan.
dat kan wel zijn, maar om dan maar gelijk aan te nemen dat het zo is en het topic zo te beginnen;quote:op maandag 21 november 2005 12:01 schreef panthera1984 het volgende:ik maak aparte gedachtekronkels
dat vind ik dan toch wel raar.quote:hoe vaak komt het eigenlijk voor dat mensen een fetish voor toiletten hebben überhaupt? wat gaat er in je om, is er een aanwijsbare oorzaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |