abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32448342
eigenlijk wilde ik het "fetish voor het toilet voor andere sekse" noemen, maar ik dan werd de topictitel zo lang.

goed, inleidend verhaaltje: ik kwam op het damestoilet in een uitgaansgelegenheid, daar trof ik een toilet aan met de bril omhoog. terwijl ik hem naar beneden deed, vroeg ik me af of er net schoongemaakt was, of dat er een kerel had staan zeiken. als er een kerel had staan zeiken, waarom doet zo iemand dat? is het opwindender om in een toilet je plas te lozen weten dat er dames met een vagina bovenhangen?

hoe vaak komt het eigenlijk voor dat mensen een fetish voor toiletten hebben überhaupt? wat gaat er in je om, is er een aanwijsbare oorzaak?
And the druids turn to stone...
pi_32448413
past deze misschien niet beter in sex?
pi_32448557
als je dat als mod beter vind passen..? ik heb er wel over nagedacht, maar een obsessie/fetish is ook iets psychologisch. het ging me niet zozeer om de seks kant, dat ze dat doen omdat ze het opwindend vinden, kan ik ook bedenken, zeg maar...
pi_32448574
mja, of het herentoilet was bezet natuurlijk....
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
pi_32448594
quote:
op maandag 21 november 2005 11:37 schreef panthera1984 het volgende:
eigenlijk wilde ik het "fetish voor het toilet voor andere sekse" noemen, maar ik dan werd de topictitel zo lang.

schoongemaakt was, of dat er een kerel had staan zeiken. als er een kerel had staan zeiken, waarom doet zo iemand dat? is het opwindender om in een toilet je plas te lozen weten dat er dames met een vagina bovenhangen?
misschien was het te druk bij de heren. hoeft niet gelijk met sex te maken te hebben. zijn ook vaak zat vrouwen die naar heren toilet gaan, omdat er lange rijen bij vrouwentoilet zijn.
pi_32448635
quote:
op maandag 21 november 2005 11:45 schreef panthera1984 het volgende:
als je dat als mod beter vind passen..? ik heb er wel over nagedacht, maar een obsessie/fetish is ook iets psychologisch. het ging me niet zozeer om de seks kant, dat ze dat doen omdat ze het opwindend vinden, kan ik ook bedenken, zeg maar...
ik vind het ook een beetje een grensgeval, vandaar dat ik het vroeg.

ik laat hem voorlopig hier staan.
pi_32448647
quote:
op maandag 21 november 2005 11:47 schreef geesoes het volgende:

[..]

misschien was het te druk bij de heren. hoeft niet gelijk met sex te maken te hebben. zijn ook vaak zat vrouwen die naar heren toilet gaan, omdat er lange rijen bij vrouwentoilet zijn.
opvallend is echter dat de rijen voor een damestoilet vaak veel langer zijn dan voor een herentoilet, ik vraag me daarom af of dit een plausibele verklaring is..
  maandag 21 november 2005 @ 11:50:26 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32448658
quote:
op maandag 21 november 2005 11:46 schreef klenski het volgende:
Vampire Romance O+
  maandag 21 november 2005 @ 11:51:02 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32448675
quote:
op maandag 21 november 2005 11:49 schreef alicey het volgende:

[..]

opvallend is echter dat de rijen voor een damestoilet vaak veel langer zijn dan voor een herentoilet, ik vraag me daarom af of dit een plausibele verklaring is..
ok, dan was hij gewoon te zat om de juiste deur te vinden.
Vampire Romance O+
  maandag 21 november 2005 @ 11:51:21 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32448685
ik vind het eigenlijk meer apart dat jij gelijk denkt dat er wellicht een man heeft gestaan, en dat hij dat misschien doet omdat dat opwindend is...

hoe kom je op het idee vraag ik me dan af...
[KNE]-Mod
  maandag 21 november 2005 @ 11:52:21 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32448698
of misschien was het wel een vrouw met smetvrees die op openbare toiletten alleen met plastuit urineert.
ben het eens met the_ed dat jouw aanname dat het een fetish zal zijn ietwat voorbarig is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32448699
quote:

[..]

gebeurt me vaak genoeg in cafés dat het bij de heren druk is en bij de vrouwen niemand staat. , maar er zijn inderdaad vele mogelijkheden die niet met sex te maken hebben.
  maandag 21 november 2005 @ 11:52:43 #13
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32448710
quote:
op maandag 21 november 2005 11:51 schreef the_ed het volgende:
ik vind het eigenlijk meer apart dat jij gelijk denkt dat er wellicht een man heeft gestaan, en dat hij dat misschien doet omdat dat opwindend is...

hoe kom je op het idee vraag ik me dan af...
my thoughts exactly toen ik de op las
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 21 november 2005 @ 11:52:45 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32448711
quote:
op maandag 21 november 2005 11:46 schreef klenski het volgende:
of verstopt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32448722
quote:

[..]

ik ben vaker dan eens een gelegenheid uitgezet omdat ik of een van mijn metgezellen het damestoilet gebruikte omdat er bij de heren een forse rij stond dus of het plausibel is, weet ik niet, maar het is wel reeel
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
pi_32448723
quote:

[..]

mannen zijn sneller klaar misschien, vrouwen doen ook van alles daar, en in bepaalde periodes moeten vrouwen gewoon vaker, toch. en er zijn nu eenmaal meer toiletten op een mannen-wc, met de plasbakken.
pi_32448736
quote:
op maandag 21 november 2005 11:53 schreef soul79 het volgende:

[..]

mannen zijn sneller klaar misschien, vrouwen doen ook van alles daar, en in bepaalde periodes moeten vrouwen gewoon vaker, toch.
maar de kans lijkt me dan klein dat een man wegens drukte daar in een rij gaat staan.
  maandag 21 november 2005 @ 11:54:09 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32448741
quote:
op maandag 21 november 2005 11:52 schreef i.r.baboon het volgende:

[..]

of verstopt.
ts zou dan denken dat dat komt doordat daar dames naar het toilet gaan om hun maandverband in urinoirs te gooien als een soort fetish.
[KNE]-Mod
pi_32448748
quote:
op maandag 21 november 2005 11:53 schreef klenski het volgende:

[..]

ik ben vaker dan eens een gelegenheid uitgezet omdat ik of een van mijn metgezellen het damestoilet gebruikte omdat er bij de heren een forse rij stond dus of het plausibel is, weet ik niet, maar het is wel reeel
het hangt er misschien van af.. was het toevallig een plaats waar veel meer mannen dan vrouwen aanwezig waren?
pi_32448772
quote:
op maandag 21 november 2005 11:54 schreef alicey het volgende:

[..]

maar de kans lijkt me dan klein dat een man wegens drukte daar in een rij gaat staan.
dus is het misschien inderdaad een fetisj, zoals ts denkt.

maar nee, dat kan niet, want een kerel gaat heus niet tussen vrouwen in een rij staan.... die vrouwen zullen wel denken
  maandag 21 november 2005 @ 12:00:55 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32448887
uberhaupt eigenlijk een heel stom onderscheid, mannen- en vrouwenwc's. op het al dan niet aanwezig zijn van urinoirs na kan ik me eik geen reden verzinnen waarom dat verschil er is.

jaja, ir wordt nog eens bevlogen door z'n gendervak. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32448904
het was een heel rustige bar... geen rijen voor de dames, geen rijen voor de heren.

er zijn drie damestoiletten aanwezig, maar nooit is er 1 bezet als ik ga. de kans dat het heel druk was geweest bij de mannen zou ik nihil willen noemen.

"ik vind het eigenlijk meer apart dat jij gelijk denkt dat er wellicht een man heeft gestaan, en dat hij dat misschien doet omdat dat opwindend is...

hoe kom je op het idee vraag ik me dan af..."

ik maak aparte gedachtekronkels
  maandag 21 november 2005 @ 12:02:23 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32448924
btw, als je als man een fetish voor damestoiletten hebt, hou kan je dan netjes in de pot pissen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 21 november 2005 @ 12:03:38 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32448948
quote:
op maandag 21 november 2005 12:01 schreef panthera1984 het volgende:
ik maak aparte gedachtekronkels
dat kan wel zijn, maar om dan maar gelijk aan te nemen dat het zo is en het topic zo te beginnen;
quote:
hoe vaak komt het eigenlijk voor dat mensen een fetish voor toiletten hebben überhaupt? wat gaat er in je om, is er een aanwijsbare oorzaak?
dat vind ik dan toch wel raar.
[KNE]-Mod
pi_32449014
"vroeg ik me af of er net schoongemaakt was, of dat er een kerel had staan zeiken. als er een kerel had staan zeiken, waarom doet zo iemand dat?"

kijk, mijn hersenen vonden het idee dat er vast mensen waren met zo een fetish, interesanter (lees: prikkelden de hersenen meer) dan het idee dat er schoongemaakt was.

het gaat me niet om of het nu wel of niet zo was... dat was puur en alleen de aanleiding voor iets wat ik me sindsdien afvroeg over toiletfetishes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')