Ja, TT is alleen een aandachttrekker.quote:
Ik heb in totaal 18 dagen ban gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook wel eens een ban gehad, maar geen week.
Omg, meid toch, zwaar kutleven.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 18 dagen ban gehad.
Boefje zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
We gaan voor de perm hé.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ohquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb totaal niets mer Korn, maar dit vind ik wel een lekker nummer:
Ik heb ook niets met Slipknot, behalve dan dat ik deze nummers wel lekker vind![]()
Ik 4quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊGquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOW
Music you have in common includes Serj Tankian, System of a Down, Linkin Park, The Gaslight Anthem and Hollywood Undead.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt OneRepublic, Simple Plan, Dropkick Murphys, Paramore och Ricky Martin.
Ik zag het!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb dat citaat van je in m'n fobo gezet, als ik hier nog post over 3 maanden verlies je.
Alles in het Zweedsquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt OneRepublic, Simple Plan, Dropkick Murphys, Paramore och Ricky Martin.
Algemene voorwaardenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor onbepaalde tijd een ban gehad.Maar dat was uiteindelijk toch best kort.
Bedoel, hoe kon ik nou weten dat ik iemand met een ban niet op mijn account mocht laten posten.
Daar weet ik nog steeds niets vanaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor onbepaalde tijd een ban gehad.Maar dat was uiteindelijk toch best kort.
Bedoel, hoe kon ik nou weten dat ik iemand met een ban niet op mijn account mocht laten posten.
Zijn dat die rare figuren met de hockeymaskers?quote:
Stouterdquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Trouwens:
Your musical compatibility with ikbenDrNick is SUPER
Music you have in common includes The Neighbourhood, Two Door Cinema Club, Ratatat, Vampire Weekend and OneRepublic.
Si.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn dat die rare figuren met de hockeymaskers?
Green Day.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben al sinds groep 8 blijven hangen op SOAD, Green Day, Simple Plan en een aantal andere bands.
Hmm, zal ook maar eens een poging wagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik luister nu dat nummer maar dat is nog best aardig eik
Ze schreeuwen te veel, beter leren ze zingen.quote:
Zal eens kijkenquote:
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet ik nog steeds niets vanaf.
Ik heb het hele huis hier vol met cadeautjes liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf heeft een kerstcadeau voor mij in haar tas. Curious![]()
Dit wilde ik even met jullie delen.
Akkoord, in de mailbox enzuks.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.
^^quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf heeft een kerstcadeau voor mij in haar tas. Curious![]()
Dit wilde ik even met jullie delen.
Wij zijn al vrienden toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
User not found
Nou, DrDick, schiet niet op zo.
Ik wil je best full abo geven in ruil voor naaktfoto's.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.
Din musikaliska kompatibilitet med MetalInquisitor är HÖGquote:
Laten we een potje makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil je best full abo geven in ruil voor naaktfoto's.
Gf ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis hier vol met cadeautjes liggen.Ik kan nooit verrassingen bewaren.
Yish, zie het nu ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med MetalInquisitor är HÖG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Steve Jablonsky, Thyrfing, Metallica, Avicii och Summoning.
Het is heel anders.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Oh, ik luister nu dat nummer maar dat is nog best aardig eik
Oh dat is best een goede deal.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ok, via Steam?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
MOE MOE MOEquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer van Slipknot wel waarderen.
awhquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Faux. het volgende:
@lb & donnie
ja het wilde vandaag even nietdus ik ga zo gigantisch veel medelijden met mezelf hebben en daarna m'n tanden poetsen
Wie heb je in common danquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MetalInquisitor is VERY HIGH
Music you have in common includes Howard Shore, Stromae, Daft Punk, Danny Baranowsky and Nirvana.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MetalInquisitor is VERY HIGH
Arme knul, know dat feel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Faux. het volgende:
@lb & donnie
ja het wilde vandaag even nietdus ik ga zo gigantisch veel medelijden met mezelf hebben en daarna m'n tanden poetsen
Zo ging het hier ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gf ook niet.
Die geeft altijd prima hints.
''Zeg, wat vind je van deze xbox game?'' ''vind je insert game echt leuk?'' Ik weet voldoende
Beter dat het er nu achter staat ipv. in de titel, is beter voor mijn last.fm tags.quote:
En ik, en ik?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, via Steam?
Want ik wil ook geen Ads e.d
En vrinden toevoegen en zulks.
Mja, mja. Of gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter dat het er nu achter staat ipv. in de titel, is beter voor mijn last.fm tags.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ging het hier ook."Dus, wil jij de nieuwe PS4 al?" "Dus je houd de xbox minimaal nog een jaar?"
Your musical compatibility with MCDagoduck is VERY HIGHquote:
Ik heb nog niet eens een poging gedaan.quote:
Ah okquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Music you have in common includes Howard Shore, Stromae, Daft Punk, Danny Baranowsky and Nirvana.
Din musikaliska kompatibilitet med MCDagoduck är MEDELquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPER
Music you have in common includes Foo Fighters, Arctic Monkeys, Fiction Plane, Queens of the Stone Age and Nirvana.![]()
Rot op met je Zweedsquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med MCDagoduck är MEDEL
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Alt-J, Creedence Clearwater Revival, Queens of the Stone Age, Lend Me Your Underbelly och Metallica.
Ik scrobble wat ik op vinyl luister ook gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MCDagoduck is VERY HIGH
Music you have in common includes Eminem, Neil Young, Netsky, Metallica and Nirvana.
Maar wij hebben meer in common, alleen dat luister ik op vinyl dus geen last.fm records enzuks
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOWquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is Low
Music you have in common includes Serj Tankian, System of a Down, Linkin Park, The Gaslight Anthem and Hollywood Undead.
Noh. Wat is deze.
Lend Me Your Underbellyquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med MCDagoduck är MEDEL
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Alt-J, Creedence Clearwater Revival, Queens of the Stone Age, Lend Me Your Underbelly och Metallica.
Ik niet, ik ben te luiquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik scrobble wat ik op vinyl luister ook gewoon
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOW
Music you have in common includes Yellow Claw, Borgore, Nasum, Steen and Eminem.
Had ik vorige topic al gepostquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is Low
Noh. Wat is deze.
Nasumquote:
Oh. My. God.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://universalscrobbler.invitationstation.org/
Niks met ze hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal ja, dit is wel tof voor hun doen
Ik bedoelde eigenlijk de OP. Godver de ironiequote:
Ja, dat wist ik al 10 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks met ze hoor.
De zanger ken je wel denk ik?
Had ik doorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de OP. Godver de ironie
Oh God it feels like forever!!!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks met ze hoor.
De zanger ken je wel denk ik?
Mijn baas weet dat ik FOK!.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
KUT IK HEB DIT TOPIC GELIKET OP FACEBOOK EN NU WETEN AL MIJN VRIENDIN DAT IK FOK
HELLP HELLP HELLP HELP
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
KUT IK HEB DIT TOPIC GELIKET OP FACEBOOK EN NU WETEN AL MIJN VRIENDIN DAT IK FOK
HELLP HELLP HELLP HELP
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
HELLP HELLP HELLP HELP
Ik ken het niet maar dat hoor ik die gast op GTA V radio de hele tijd zeggenquote:
Vervelendquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
HELLP HELLP HELLP HELP
Oh, ja ik weet ook niet hoe oud je bentquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Ja, dat wist ik al 10 jaar terug ofzo
Kan dat ook alquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
HELLP HELLP HELLP HELP
Oudquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet ook niet hoe oud je bent.
Ik heb ze nog live gezienquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh God it feels like forever!!!!!
Nog maar 3 jaarquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oud(nouja, nog net geen dertig)
Dat is zowaar een redelijk nummer van d'rquote:
Van dezelfde leeftijd dus ongeveerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oud(nouja, nog net geen dertig)
Oei.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo'n jongen die ik ken (niet DrNick) liket de FOK! facebookpage.
Ik vind de muziek best slecht, ik ben gewoon smoor op d'r.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is zowaar een redelijk nummer van d'r
Die leest wss alleen de FP gok ik zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, Teun toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
BEN JIJ HET???quote:
Mijn leidinggevende bij AH ook toendertijd, had ik in het AH mederwerkerstopic neergezet dat ik echt niet kon werken en dat ik me maar ziek ging melden (werkte er net een week maar moest naar schouwburg maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen MAAR IK WERKTE ER GODVERDOMME PAS EEN WEEK!) Dus. En toen gingen ze tegen mij zeggen dat ze dachten dat ik op een forum had gezet dat ik niet wilde werken.quote:
Jaquote:
Misschien ben ik 't.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
*kijk mij eens een vriendin hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
Correctie: *Vrienden. Mijn vriendin weet alles van me
Een Nederlander?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
Collega van me zegt dagelijks 'Wat is deze'.
Bij topic 1000, voeg me eerst toe aan de groepschat op whatsappquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik stem voor een meet. Want ik lees allemaal dingen waarvan ik denk, dat kan niet kloppen.
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van dezelfde leeftijd dus ongeveer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende bij AH ook toendertijd, had ik in het AH mederwerkerstopic neergezet dat ik echt niet kon werken en dat ik me maar ziek ging melden (werkte er net een week maar moest naar schouwburg maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen MAAR IK WERKTE ER GODVERDOMME PAS EEN WEEK!) Dus. En toen gingen ze tegen mij zeggen dat ze dachten dat ik op een forum had gezet dat ik niet wilde werken.
Durf ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had je al gevraagd of ie hier ook zit?
Mijn punt niet. Ik maakte een typfout.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
*kijk mij eens een vriendin hebben
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
*kijk mij eens een vriendin hebben
Wat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende bij AH ook toendertijd, had ik in het AH mederwerkerstopic neergezet dat ik echt niet kon werken en dat ik me maar ziek ging melden (werkte er net een week maar moest naar schouwburg maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen MAAR IK WERKTE ER GODVERDOMME PAS EEN WEEK!) Dus. En toen gingen ze tegen mij zeggen dat ze dachten dat ik op een forum had gezet dat ik niet wilde werken.
Nahquote:
Vraag jij dan.quote:
quote:
TC?quote:
Kut, heeft m'n broer ons gezamelijk account weer eens van naam veranderd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Lt.Surge het volgende:
BBQSausage
5 minutes ago via mobile
verdamme ik zit stuck op candeh crush saga wtf is deze
Wie is dit dan
Ik ben daar niet welkom.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij topic 1000, voeg me eerst toe aan de groepschat op whatsapp
Ik dacht echt, WTF? komen er ook andere mensen op FOK!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.Mooi kut ook, helemaal in zo'n specifiek topic dan hè.
Door Fopje.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben je wel eens herkend dan?
Ik dacht ook altijd dat ik de enige was.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht echt, WTF? komen er ook andere mensen op FOK!
Smoesjens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kut, heeft m'n broer ons gezamelijk account weer eens van naam veranderd.
"Henk en Ingrid Visser-De Jong"quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kut, heeft m'n broer ons gezamelijk account weer eens van naam veranderd.
quote:
Hij herkende mij toen ik aan het werk was.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eh, waar kende je hem van dan?
3 jaar terug ofzo tochquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij herkende mij toen ik aan het werk was.
Oh en DrNick wist het ook nadat ik iets emogifde ooit
Huh, DrNick kende je waarvan...?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij herkende mij toen ik aan het werk was.
Oh en DrNick wist het ook nadat ik iets emogifde ooit
Jaquote:
Schoolquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, DrNick kende je waarvan...?
DrNick zat op dezelfde schoolquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, DrNick kende je waarvan...?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga iig slapen!
Misschien ben ik morgen op tijd wakker voor school.
Tjauw!
Succes, oneluvquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga iig slapen!
Misschien ben ik morgen op tijd wakker voor school.
Tjauw!
Zitten ze hele nacht mensen op, zelf als het forum dood is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Quote gf ''Ik ben me even aan het insmeren met bodylotion''
![]()
Doei!
1luffhorkieja
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Correct.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
Die chat zijn niks meer dan overbodige luxe. Daarvoor heb je deze SC.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Mooi, lijstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
el hommoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
Geil topic trouwens deze KLB / De 6 mooiste HvA mannelijke studenten op Twitter
Ik heb laatst alle 20 seizoenen +bonus & extra's van Top Gear verwijderd.quote:
Ik heb zaterdag al mijn concerten in een lijstje gezet:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk, waardering
Kutwerkje, dat wel
quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geniet je van onze camsessie?
xoxo
Zonde wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 20 seizoenen +bonus & extra's van Top Gear verwijderd.In de afgelopen jaren alles netjes een naam gegeven etc. Maar ach, had het gezien en had ruimte nodig
Was toch 100 gig.
Stond al op ext.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zonde wel.
Externe hardeschijf kopen gewoon
Eerst bewaarde ik al die series en films enzo, maar nu pleur ik alles weg als ik het gezien heb.quote:
Shocking dat ik op tc zit?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
The amount of wtf's is high in this topic.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
The amount of wtf's is high in this topic.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Shocking dat ik op tc zit?
Het is wel gezelligquote:
Cam hoeft niet perse aan hoorquote:
ik leef.quote:
quote:
quote:
Ja, DM jij ze?quote:
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Al gedaan even geleden, nog niets terug.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 11 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 350 Ajacied422
002. 267 Dagoduck
003. 261 Karina
004. 256 Littlerabbit
005. 253 Mexicanobakker
006. 250 KnutdeIJsbeer
007. 249 Huppelmuts
008. 242 kapiteintje
009. 240 johannes_vermeer
009. 240 DonnieDarkno
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor meer stats
Slapen is zonde van de tijd!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Hoi!
Hoezo lig jij nog niet te ronken?
Denk jij die beer kan Nederlands. Jij bent tantoe dom swa.quote:
Tap jo moffo swa mimang.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk jij die beer kan Nederlands. Jij bent tantoe dom swa.
Jij denkt ik ben serioezoe Gquote:Op donderdag 12 december 2013 02:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon random wat toetsen in te drukken of wat?
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees je post en dan kijk ik naar je UI, en denk vervolgens van: Nee!
Ik een paar halve liters. Maar ik ga nu pitten anders ben ik morgen weer brak.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf maar 1 flesje; gisteren wat te veel gedronken, dat heb ik vandaag wel gemerkt!
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik een paar halve liters. Maar ik ga nu pitten anders ben ik morgen weer brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |