Ja, TT is alleen een aandachttrekker.quote:
Ik heb in totaal 18 dagen ban gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook wel eens een ban gehad, maar geen week.
Omg, meid toch, zwaar kutleven.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 18 dagen ban gehad.
Boefje zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
We gaan voor de perm hé.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ohquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb totaal niets mer Korn, maar dit vind ik wel een lekker nummer:
Ik heb ook niets met Slipknot, behalve dan dat ik deze nummers wel lekker vind![]()
Ik 4quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊGquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOW
Music you have in common includes Serj Tankian, System of a Down, Linkin Park, The Gaslight Anthem and Hollywood Undead.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt OneRepublic, Simple Plan, Dropkick Murphys, Paramore och Ricky Martin.
Ik zag het!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb dat citaat van je in m'n fobo gezet, als ik hier nog post over 3 maanden verlies je.
Alles in het Zweedsquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med Jurrietha1 är VÄLDIGT LĊG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt OneRepublic, Simple Plan, Dropkick Murphys, Paramore och Ricky Martin.
Algemene voorwaardenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor onbepaalde tijd een ban gehad.Maar dat was uiteindelijk toch best kort.
Bedoel, hoe kon ik nou weten dat ik iemand met een ban niet op mijn account mocht laten posten.
Daar weet ik nog steeds niets vanaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor onbepaalde tijd een ban gehad.Maar dat was uiteindelijk toch best kort.
Bedoel, hoe kon ik nou weten dat ik iemand met een ban niet op mijn account mocht laten posten.
Zijn dat die rare figuren met de hockeymaskers?quote:
Stouterdquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Trouwens:
Your musical compatibility with ikbenDrNick is SUPER
Music you have in common includes The Neighbourhood, Two Door Cinema Club, Ratatat, Vampire Weekend and OneRepublic.
Si.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn dat die rare figuren met de hockeymaskers?
Green Day.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben al sinds groep 8 blijven hangen op SOAD, Green Day, Simple Plan en een aantal andere bands.
Hmm, zal ook maar eens een poging wagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik luister nu dat nummer maar dat is nog best aardig eik
Ze schreeuwen te veel, beter leren ze zingen.quote:
Zal eens kijkenquote:
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet ik nog steeds niets vanaf.
Ik heb het hele huis hier vol met cadeautjes liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf heeft een kerstcadeau voor mij in haar tas. Curious![]()
Dit wilde ik even met jullie delen.
Akkoord, in de mailbox enzuks.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.
^^quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf heeft een kerstcadeau voor mij in haar tas. Curious![]()
Dit wilde ik even met jullie delen.
Wij zijn al vrienden toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
User not found
Nou, DrDick, schiet niet op zo.
Ik wil je best full abo geven in ruil voor naaktfoto's.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne inlog even naar mij sturen. Ik wil mijn notes even bekijken.
Din musikaliska kompatibilitet med MetalInquisitor är HÖGquote:
Laten we een potje makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil je best full abo geven in ruil voor naaktfoto's.
Gf ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis hier vol met cadeautjes liggen.Ik kan nooit verrassingen bewaren.
Yish, zie het nu ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med MetalInquisitor är HÖG
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Steve Jablonsky, Thyrfing, Metallica, Avicii och Summoning.
Het is heel anders.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Oh, ik luister nu dat nummer maar dat is nog best aardig eik
Oh dat is best een goede deal.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ok, via Steam?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
MOE MOE MOEquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer van Slipknot wel waarderen.
awhquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Faux. het volgende:
@lb & donnie
ja het wilde vandaag even nietdus ik ga zo gigantisch veel medelijden met mezelf hebben en daarna m'n tanden poetsen
Wie heb je in common danquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MetalInquisitor is VERY HIGH
Music you have in common includes Howard Shore, Stromae, Daft Punk, Danny Baranowsky and Nirvana.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MetalInquisitor is VERY HIGH
Arme knul, know dat feel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Faux. het volgende:
@lb & donnie
ja het wilde vandaag even nietdus ik ga zo gigantisch veel medelijden met mezelf hebben en daarna m'n tanden poetsen
Zo ging het hier ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gf ook niet.
Die geeft altijd prima hints.
''Zeg, wat vind je van deze xbox game?'' ''vind je insert game echt leuk?'' Ik weet voldoende
Beter dat het er nu achter staat ipv. in de titel, is beter voor mijn last.fm tags.quote:
En ik, en ik?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, via Steam?
Want ik wil ook geen Ads e.d
En vrinden toevoegen en zulks.
Mja, mja. Of gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter dat het er nu achter staat ipv. in de titel, is beter voor mijn last.fm tags.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ging het hier ook."Dus, wil jij de nieuwe PS4 al?" "Dus je houd de xbox minimaal nog een jaar?"
Your musical compatibility with MCDagoduck is VERY HIGHquote:
Ik heb nog niet eens een poging gedaan.quote:
Ah okquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Music you have in common includes Howard Shore, Stromae, Daft Punk, Danny Baranowsky and Nirvana.
Din musikaliska kompatibilitet med MCDagoduck är MEDELquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPER
Music you have in common includes Foo Fighters, Arctic Monkeys, Fiction Plane, Queens of the Stone Age and Nirvana.![]()
Rot op met je Zweedsquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Din musikaliska kompatibilitet med MCDagoduck är MEDEL
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Alt-J, Creedence Clearwater Revival, Queens of the Stone Age, Lend Me Your Underbelly och Metallica.
Ik scrobble wat ik op vinyl luister ook gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MCDagoduck is VERY HIGH
Music you have in common includes Eminem, Neil Young, Netsky, Metallica and Nirvana.
Maar wij hebben meer in common, alleen dat luister ik op vinyl dus geen last.fm records enzuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |