quote:Ze zitten wel op Twitter, maar makkelijk te vinden zijn ze niet. De mooiste mannen van de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Jammer, want welke HvA’er wil daar nou niet mee DM’en? Je kunt ze ook alvast zelf insturen. Graag zelfs. Dames, deze mannen van de HvA zijn toch om je vingers bij af te likken?
Picsquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Nikmans het volgende:
Foto uitgeprint en er overheen afgetrokken
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Nikmans het volgende:
Foto uitgeprint en er overheen afgetrokken
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef Pharkus het volgende:
Rechtsonder is zeker de auteur die zichzelf erbij gezet heeft
WO'ers die afgeven op handsome hbo madafaka's.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef LissaZuid het volgende:
Cursisten die 'lekker' proberen te zijn
HBO'ers die niet hebben geleerd dat schoonheid het ware, goede en het schone is en dus ook kennis omvatquote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
WO'ers die afgeven op handsome hbo madafaka's.
quote:
Blijf dat denken bètaproleet!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef superdrufus het volgende:
[..]
HBO'ers die niet hebben geleerd dat schoonheid het ware, goede en het schone is en dus ook kennis omvat.
Oeh! Die bliq heb ik ook niet zelden op mijn face. jwzquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef BlueJeans het volgende:
Ze hebben wel zo'n blik van: 'Kijk eens, ik ben echt knap en lekker! Ik kan elke chick krijgen'
Behalve die rechtsonder.
Boven of onder?quote:
Oh god.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oeh! Die bliq heb ik ook niet zelden op mijn face. jwz
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Blijf dat denken bètaproleet!
En zelf WO'ers schrijvenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
WO'ers die afgeven op handsome hbo madafaka's.
Het is WO en hbo. WO'ers en hbo'ers.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef superdrufus het volgende:
[..]
[..]
En zelf WO'ers schrijven.
Middenonder ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die bovenste 3 zijn overduidelijk van de herenliefde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |