Ik ken geen engels.quote:
Hij zegt dat hij je wilt plezieren.quote:
uh hij bied een pleister aan toch ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij je wilt plezieren.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij je wilt plezieren.
Ik wacht tot de eerste dooiequote:
Balotelli is al drie keer overledenquote:
ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Balotelli is al drie keer overleden
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Balotelli is al drie keer overleden
en nu ?quote:
En de finalist van vorig jaar gaat dan naar de ELquote:
maar gezien je ui ben je een kat en heb je negen levens hihiquote:
Wederkering vieren.quote:
Ja ze hebben al gescoord net op jet moment dat ik het postequote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de finalist van vorig jaar gaat dan naar de EL
Ooh, typisch welquote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze hebben al gescoord net op jet moment dat ik het posteJammer
Het kan nog.quote:
Ik mag em welquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Balotelli had ik zo'n rotschop gegeven als ik op het veld stond
Balotelli is killer die maakt al die spelertjes van ajax zo doodquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook maar ik zat geen voetbal te kijkenquote:
Jammer genoeg nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Jimbo het volgende:
ajax niet door aan de jankgezichtjes te zien
Mijn woorden dit. My god. Die keeper ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
I hate you.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Jimbo het volgende:
ajax niet door aan de jankgezichtjes te zien
Milan. Afgelopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef KLTZK het volgende:
Zo te zien is er weer voetbal bezig. Ajax tegen?
Die trainer dan. Die even de bal uit de handen sloegquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Rodawa het volgende:
Verdomme zeg, zulke wedstrijden zijn niet leuk maar gewoon zwaar frustrerend.
Ah, Ajax hard ingemaakt?quote:
Nee. Zoals verwacht.quote:
okquote:
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die trainer dan. Die even de bal uit de handen sloeg_!
Maar Ajax creëerde niet echt veel. Heel veel foute eindpasses etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.
Desondanks moet Ajax gewoon scoren natuurlijk, maar het spel van Milan is ook zeer frustrerend. Voor de fans zou het een zege zijn als zij uitgeschakeld werden vandaag, Milan heeft momenteel ook niks in de CL te zoeken.
Catenaccio. Walgelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.
Desondanks moet Ajax gewoon scoren natuurlijk, maar het spel van Milan is ook zeer frustrerend. Voor de fans zou het een zege zijn als zij uitgeschakeld werden vandaag, Milan heeft momenteel ook niks in de CL te zoeken.
Klopt. Al wint Milan de CL sowieso niet. Wat onsportiefquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze hebben het ook aan zichzelf te wijten. Het is zo frustrerend om te zien dat ze tegen een zwak Milan spelen met een man meer, en dan niet het tempo opvoeren. Ze hadden Milan misschien niet hard af kunnen straffen, maar er hadden wel één of twee goals mogen vallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Ajax creëerde niet echt veel. Heel veel foute eindpasses etc.
doe eens lief joh, stom wiefquote:
Milan is niks dit seizoen. Staan 20 punten achter op de nummer 1 in Italie. Die vliegen er volgende ronde uitquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Al wint Milan de CL sowieso niet. Wat onsportief
RTquote:
quote:
Dit gaat mij te diep.quote:
Jij staat er ook in.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Muto het volgende:
Iedereen hier, behalve Koelkast en LTM.
Ik heb zo het vermoeden dat ik er niet in sta...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Muto het volgende:
Iedereen hier, behalve Koelkast en LTM.
Al die retweets. Ik kan het niet meer aan.quote:
Ik chocoladepepernotenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een chocoladeletter in mn schoen!!!!!!
Nu nog?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Wat leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die retweets. Ik kan het niet meer aan.
Beetje laat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer kersttijd he!quote:
Ik kan nu opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.
[..]
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.
quote:
Ja, pietje was ergens blijven hangenquote:
Volgend jaar, jaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.
[..]
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.
Dat je 6 dagen in een schoorsteen kan blijven hangen, ongelooflijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, pietje was ergens blijven hangen
[..]
Volgend jaar, jaaa.
wees maar gerustquote:
Lijkt mij serieus leuk om jou een chocoladeletter te geven, want ik weet dat jij dat echt heel leuk zou vinden om in je schoen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je 6 dagen in een schoorsteen kan blijven hangen, ongelooflijk.
heel wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees maar gerust
[..]
Lijkt mij serieus leuk om jouw een chocoladeletter te geven, want ik weet dat jij dat echt heel zou vinden om in je schoen te krijgen.
dus je houd niet van chocolade?quote:
Je bestaat niet meer voor mij.quote:
quote:
Ohhh, ja dat was ook zoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een type als Crack zou heel blij zijn om een chocoladeletter te krijgen. Dat is leuk.
en chocolademelk?quote:
quote:
Waarom.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een type als Crack zou heel blij zijn om een chocoladeletter te krijgen. Dat is leuk.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
En ik HAAT chocolade vla, ijs, cake etc.
Gadver.quote:
Ik haat vla.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
En ik HAAT chocolade vla, ijs, cake etc.
Hahahaquote:
Ik niets. Moet wel blanke of vanille vla zijn thoughquote:
Vanille milkshake vind ik zo weinig smaak aan zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Ik ben gek op vanille ijs, vanille vla, vanille milkshake, cake, cookies
De rest vind ik niet lekker hoewel ik aardbeien nog gedoog. Banaan milkshake is ook vies en chocola, nee, dat ga ik nog liever doodquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanille milkshake vind ik zo weinig smaak aan zitten
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meukquote:
Waarom de 'i'quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
De vriend van Essnhills zou haar de melkchocoladeletter "i" geven. Zo'n grote. En zij zou het unboxen. Hopelijk op cam.
Hey new Brianquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Jimbo het volgende:
ik kijk family guy.. die nieuw hond is stom
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meuk
Omdat ze django thuis heeft zittenquote:
De meeste Britten hebben geen geweldig ontwikkelde smaakpapillen nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meuk
Dat was te verwachten ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Told youquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Was het echt zo erg?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal die frituurlucht die in sommige hoeken van Londen hangt nooit vergeten...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste Britten hebben geen geweldig ontwikkelde smaakpapillen nee.
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed ideequote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan prima hoor, als er niet 2 van de 3 een stel zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed idee
quote:
quote:
Ze zijn absoluut niet klef ofzo. Maar er is toch zo'n kloofquote:
3 jaar geleden gedaan, was ongemakkelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga niet alleenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed idee
Hmm.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut niet klef ofzo. Maar er is toch zo'n kloof
Alleen naar de bios is juist een van de makkelijkste dingen die der is.quote:
Dat kan iedereen wel zelf verzinnen hoop ik?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.Onthouden voor als mij dat een keer overkomt.
Ik zeg neequote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan prima hoor, als er niet 2 van de 3 een stel zijn.
Ehhhhhhhhhhhh.. Jonnie Boer heeft vijf sterren?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Wij hebben Gordon Ramsay, Jamie Oliver en Ainsley Harriott
Welke 'sterren' koks heeft NL![]()
Met één stelletje is niet zo raar als met twee stelletjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zelf verzinnen hoop ik?
Maik de Boerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhh.. Jonnie Boer heeft vijf sterren?
Fred Kroket en friet van Piet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Ja grappig, maar die drie die jij noemt hebben allemaal géén vijf sterrenquote:
Ik hou niet van alleen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen naar de bios is juist een van de makkelijkste dingen die der is.
Oh ja Kees Kroket was hetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kees Kroket, Lurling is het eens.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou niet van alleen zijn
Is soms wel chill hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou niet van alleen zijn
Knapquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Restaurant de Leest (weet niet meer hoe die man heeft) krijgt er in 2014 ook één bij en dan heeft hij er drie
Maar meer geld verdient dan die knakker die jij noemtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja grappig, maar die drie die jij noemt hebben allemaal géén vijf sterren
Ging het nou om geld verdienen met koken of om sterrenchefs?!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar meer geld verdient dan die knakker die jij noemt
Ja als je moe bent en wil slapen. Fuck een vriendin hebben die er naast ligt. Dat dekbed is van mij en mij alleenquote:
Ik bedoelde TV sterrenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging het nou om geld verdienen met koken of om sterrenchefs?!
Herman den Blijker.quote:
Ken alleen 2e.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Robert Kranenborg, Herman den Blijker en Julius Jaspers
mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Nou, die andere twee zijn de afgelopen vier á vijf jaar iedere dag op tv geweest door de weeks zowat.quote:
Kijk ik nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, die andere twee zijn de afgelopen vier á vijf jaar iedere dag op tv geweest door de weeks zowat.
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we dat samen doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook nog wel eens een keer alleen naar de bios willen. Gewoon kijken hoe dat is
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je moe bent en wil slapen. Fuck een vriendin hebben die er naast ligt. Dat dekbed is van mij en mij alleen
Fucking hellquote:
Ja, volgens mij komt ie daar wel paar keer in de maand. Of maandelijks, geen idee. Regelmatig iigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zullen we dat samen doen?
[..]
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJ
Die laatste ken ik van naam nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, een keer voor de veranderingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zullen we dat samen doen?
[..]
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJ
Dat was de grap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed ook samen gaan he
Grappig.quote:
Eens gegeten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.
Eens gegeten?quote:
Is er iemand die hem wel leuk vindt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Gordon helemaal niet leuk. Zo overdreven die gast!
Dat is US versie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
hahaquote:
Ik zag net een foto. Leuke ventquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das ook meer een meelopertje van Robert Kranenborg![]()
Heerlijk dat scheldenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja, zijn goed bekeken programma's. Sensatie he, oehh look at meeequote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er iemand die hem wel leuk vindt?
Ik vind hem GEWELDIGquote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er iemand die hem wel leuk vindt?
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
GODVER. Een van de wereld beste restaurants heet 'Noma' dus ik dat intypen bij google afbeeldingen.. schijnt het ook een of andere gore ziekte te zijn ofzo waardoor je halve kaak bloot komt te liggen
![]()
![]()
.
Lekker gezellig ben jijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga een rij achter je zitten en de hele film door live commentaar geven op de film.
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
GODVER. Een van de wereld beste restaurants heet 'Noma' dus ik dat intypen bij google afbeeldingen.. schijnt het ook een of andere gore ziekte te zijn ofzo waardoor je halve kaak bloot komt te liggen
![]()
![]()
.
Thanks, wilde net gaan kijken. Maar even overgeslagenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"
Maar dit is echt tering smerig.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"
Maar dit is echt tering smerig.
Zo lekker dat je je wangen eraf kauwt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
.
Doe maar niet nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks, wilde net gaan kijken. Maar even overgeslagen
Ik vind dat serieus leuk om te doen.quote:
Zegt genoeg lijkt mequote:Noma (Grieks νομη: grazen) is een ziekte waarbij zwerende, voortvretende wonden ontstaan, vooral in het gezicht.
Ik bedoel dat je dan een rij achter mij gaat zitten natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus leuk om te doen.![]()
Maar niet in de bioscoop, want dan wordt je gegarandeerd uitgejoeld.
Altijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga een rij achter je zitten en de hele film door live commentaar geven op de film.
O, oeps.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan een rij achter mij gaat zitten natuurlijk
Ik kom nooit mobiel op het forumquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leest alleen niet zo lekker mobiel
Overal commentaar en discussie van maken zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sowieso medelijden met mensen die met mij in een bioscoop zaal zitten
Jij praat serieus in de bioscoop?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sowieso medelijden met mensen die met mij in een bioscoop zaal zitten
Ik had je tikken verkocht. Praten in de bioscoopquote:
En terechtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had je tikken verkocht. Praten in de bioscoop
Ik zit op bed met mijn laptopquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Lekker op bed plompen. Kat tegen je aan en fokken
Ik ken hem welquote:
Ja maar dan ishet gewoon makkelijk:Ezell hou je kopquote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat doe ik dan weer niet. Wel als ik bij iemand thuis zit.
Hier welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat is niet comfort hier
Ik kan het me niet voorstellen, met zo'n lamzakquote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zijn goed bekeken programma's. Sensatie he, oehh look at meee
Maar commentaar geven op de film is juist het leuke aan samen met mensen een film kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan ishet gewoon makkelijk:Ezell hou je kopDoe je in de bios niet zo gauw
Zolang het maar niet in de bioscoop isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar commentaar geven op de film is juist het leuke aan samen met mensen een film kijken.
Ligt eraan wat voor film het is. Als het een film is waar ik m`n gedachten bij moet hebben moet je gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar commentaar geven op de film is juist het leuke aan samen met mensen een film kijken.
Ach, daar kom ik toch nooit meer. #destudentenleefquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in de bioscoop is
Die moet je JUIST hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor film het is. Als het een film is waar ik m`n gedachten bij moet hebben moet je gewoon je mond houden
Omdat te hard leren en nu geen sociaal leven of geen $$$?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, daar kom ik toch nooit meer. #destudentenleef
Zie het al voor me.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in de bioscoop is
Niet 1 van mijn favoriete films, dus daar mag je doorheen lullen wat je wiltquote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die moet je JUIST hebben.Bij Donnie Darko bijvoorbeeld, daar kan je niet anders.
Ik kan er echt absoluut niet tegen als mensen praten in de bioscoopquote:
geen ¤¤¤¤¤quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat te hard leren en nu geen sociaal leven of geen $$$?
Saaaaai.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet 1 van mijn favoriete films, dus daar mag je doorheen lullen wat je wilt
Ik heb over het algemeen een goeie filmsmaak hoor. Niet haten.quote:
Gelukkig kom jij toch nooit buiten, dus daar heb je allemaal geen last van.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Hetzelfde met mensen die praten in de stiltecoupé jezus christus.
En even bek houden zeggen zit er niet in. Komt er nog meer geluid.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan er echt absoluut niet tegen als mensen praten in de bioscoopeven een vlug grapje tussendoor oké maar sommigen blijven lullen
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen een goeie filmsmaak hoor. Niet haten.
Heul wel. Heb hem zelfs gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij toch nooit buiten, dus daar heb je allemaal geen last van.
Is niet echt een probleem wat ik nu nog heb nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij toch nooit buiten, dus daar heb je allemaal geen last van.
En toen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijdje terug zat ik in bios en was er vechtpartij tussen 4 vrouwen van de leeftijd 30-40.
Mooi was dat.
Ja daarom, pisnijdig word ik ervan, serieusquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En even bek houden zeggen zit er niet in. Komt er nog meer geluid.
Toen niets, duurde eventjes en toen gingen er 2 weg.quote:
Is het echt? Wat een wonder.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Heul wel. Heb hem zelfs gezien.
Trustenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Moeten ze meteen eruit gooien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja daarom, pisnijdig word ik ervan, serieus
Heb nog nooit vrouwen zien vechtenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen niets, duurde eventjes en toen gingen er 2 weg.
Ik wel, al is het niet echt vechten te noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit vrouwen zien vechten
wil je ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je nooit vechten noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, al is het niet echt vechten te noemen.
Dat zal meer haren trekken, krabben en op elkaars hakken gaan staan zijn ja.quote:
Nee, dan krijgen we geen statsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |