Ik zal die frituurlucht die in sommige hoeken van Londen hangt nooit vergeten...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste Britten hebben geen geweldig ontwikkelde smaakpapillen nee.
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed ideequote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Kan prima hoor, als er niet 2 van de 3 een stel zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed idee
quote:
quote:
Ze zijn absoluut niet klef ofzo. Maar er is toch zo'n kloofquote:
3 jaar geleden gedaan, was ongemakkelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Ik ga niet alleenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind met 3 mensen sowieso geen goed idee
Hmm.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut niet klef ofzo. Maar er is toch zo'n kloof
Alleen naar de bios is juist een van de makkelijkste dingen die der is.quote:
Dat kan iedereen wel zelf verzinnen hoop ik?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.Onthouden voor als mij dat een keer overkomt.
Ik zeg neequote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan prima hoor, als er niet 2 van de 3 een stel zijn.
Ehhhhhhhhhhhh.. Jonnie Boer heeft vijf sterren?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Wij hebben Gordon Ramsay, Jamie Oliver en Ainsley Harriott
Welke 'sterren' koks heeft NL![]()
Met één stelletje is niet zo raar als met twee stelletjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zelf verzinnen hoop ik?
Maik de Boerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhh.. Jonnie Boer heeft vijf sterren?
Fred Kroket en friet van Piet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Wij hebben Gordon Ramsay, Jamie Oliver en Ainsley Harriott
Welke 'sterren' koks heeft NL![]()
Ja grappig, maar die drie die jij noemt hebben allemaal géén vijf sterrenquote:
Ik hou niet van alleen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen naar de bios is juist een van de makkelijkste dingen die der is.
Oh ja Kees Kroket was hetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kees Kroket, Lurling is het eens.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou niet van alleen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |