wees maar gerustquote:
Lijkt mij serieus leuk om jou een chocoladeletter te geven, want ik weet dat jij dat echt heel leuk zou vinden om in je schoen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je 6 dagen in een schoorsteen kan blijven hangen, ongelooflijk.
heel wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees maar gerust
[..]
Lijkt mij serieus leuk om jouw een chocoladeletter te geven, want ik weet dat jij dat echt heel zou vinden om in je schoen te krijgen.
dus je houd niet van chocolade?quote:
Je bestaat niet meer voor mij.quote:
quote:
Ohhh, ja dat was ook zoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een type als Crack zou heel blij zijn om een chocoladeletter te krijgen. Dat is leuk.
en chocolademelk?quote:
quote:
Waarom.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een type als Crack zou heel blij zijn om een chocoladeletter te krijgen. Dat is leuk.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
En ik HAAT chocolade vla, ijs, cake etc.
Gadver.quote:
Ik haat vla.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
En ik HAAT chocolade vla, ijs, cake etc.
Hahahaquote:
Ik niets. Moet wel blanke of vanille vla zijn thoughquote:
Vanille milkshake vind ik zo weinig smaak aan zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Ik ben gek op vanille ijs, vanille vla, vanille milkshake, cake, cookies
De rest vind ik niet lekker hoewel ik aardbeien nog gedoog. Banaan milkshake is ook vies en chocola, nee, dat ga ik nog liever doodquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanille milkshake vind ik zo weinig smaak aan zitten
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meukquote:
Waarom de 'i'quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
De vriend van Essnhills zou haar de melkchocoladeletter "i" geven. Zo'n grote. En zij zou het unboxen. Hopelijk op cam.
Hey new Brianquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Jimbo het volgende:
ik kijk family guy.. die nieuw hond is stom
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meuk
Omdat ze django thuis heeft zittenquote:
De meeste Britten hebben geen geweldig ontwikkelde smaakpapillen nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die gekke Engelsen lusten natuurlijk alleen maar beacon 'n eggs, fish 'n chips en andere vette meuk
Dat was te verwachten ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Told youquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga nooit naar de bios met een koppel. Je gaat niet met zijn drieen, maar zij 2 en jij
Was het echt zo erg?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |