Is soms wel chill hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou niet van alleen zijn
Knapquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Restaurant de Leest (weet niet meer hoe die man heeft) krijgt er in 2014 ook één bij en dan heeft hij er drie
Maar meer geld verdient dan die knakker die jij noemtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja grappig, maar die drie die jij noemt hebben allemaal géén vijf sterren
Ging het nou om geld verdienen met koken of om sterrenchefs?!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar meer geld verdient dan die knakker die jij noemt
Ja als je moe bent en wil slapen. Fuck een vriendin hebben die er naast ligt. Dat dekbed is van mij en mij alleenquote:
Ik bedoelde TV sterrenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging het nou om geld verdienen met koken of om sterrenchefs?!
Herman den Blijker.quote:
Ken alleen 2e.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Robert Kranenborg, Herman den Blijker en Julius Jaspers
mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Kom haten op ons eten
Wij hebben Gordon Ramsay, Jamie Oliver en Ainsley Harriott
Welke 'sterren' koks heeft NL![]()
Nou, die andere twee zijn de afgelopen vier á vijf jaar iedere dag op tv geweest door de weeks zowat.quote:
Kijk ik nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, die andere twee zijn de afgelopen vier á vijf jaar iedere dag op tv geweest door de weeks zowat.
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Robert Kranenborg, Herman den Blijker en Julius Jaspers
Zullen we dat samen doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook nog wel eens een keer alleen naar de bios willen. Gewoon kijken hoe dat is
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je moe bent en wil slapen. Fuck een vriendin hebben die er naast ligt. Dat dekbed is van mij en mij alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |