Lekker gezellig ben jijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga een rij achter je zitten en de hele film door live commentaar geven op de film.
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
GODVER. Een van de wereld beste restaurants heet 'Noma' dus ik dat intypen bij google afbeeldingen.. schijnt het ook een of andere gore ziekte te zijn ofzo waardoor je halve kaak bloot komt te liggen
![]()
![]()
.
Thanks, wilde net gaan kijken. Maar even overgeslagenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"
Maar dit is echt tering smerig.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "heb erger gezien"
Maar dit is echt tering smerig.
Zo lekker dat je je wangen eraf kauwt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
GODVER. Een van de wereld beste restaurants heet 'Noma' dus ik dat intypen bij google afbeeldingen.. schijnt het ook een of andere gore ziekte te zijn ofzo waardoor je halve kaak bloot komt te liggen
![]()
![]()
.
Doe maar niet nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks, wilde net gaan kijken. Maar even overgeslagen
Ik vind dat serieus leuk om te doen.quote:
Zegt genoeg lijkt mequote:Noma (Grieks νομη: grazen) is een ziekte waarbij zwerende, voortvretende wonden ontstaan, vooral in het gezicht.
Ik bedoel dat je dan een rij achter mij gaat zitten natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus leuk om te doen.![]()
Maar niet in de bioscoop, want dan wordt je gegarandeerd uitgejoeld.
Altijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga een rij achter je zitten en de hele film door live commentaar geven op de film.
O, oeps.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan een rij achter mij gaat zitten natuurlijk
Ik kom nooit mobiel op het forumquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leest alleen niet zo lekker mobiel
Overal commentaar en discussie van maken zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sowieso medelijden met mensen die met mij in een bioscoop zaal zitten
Jij praat serieus in de bioscoop?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sowieso medelijden met mensen die met mij in een bioscoop zaal zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |