Fucking hellquote:
Ja, volgens mij komt ie daar wel paar keer in de maand. Of maandelijks, geen idee. Regelmatig iigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zullen we dat samen doen?
[..]
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJ
Die laatste ken ik van naam nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Robert Kranenborg, Herman den Blijker en Julius Jaspers
Nouja, een keer voor de veranderingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zullen we dat samen doen?
[..]
Bed willen delen. Ben je gek?! ALLLES VOOR MIJ
Dat was de grap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed ook samen gaan he
Grappig.quote:
Eens gegeten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die eerste zat bij DWDD vanavond.
Eens gegeten?quote:
Is er iemand die hem wel leuk vindt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Gordon helemaal niet leuk. Zo overdreven die gast!
Dat is US versie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
hahaquote:
Ik zag net een foto. Leuke ventquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das ook meer een meelopertje van Robert Kranenborg![]()
Heerlijk dat scheldenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja, zijn goed bekeken programma's. Sensatie he, oehh look at meeequote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er iemand die hem wel leuk vindt?
Ik vind hem GEWELDIGquote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er iemand die hem wel leuk vindt?
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
GODVER. Een van de wereld beste restaurants heet 'Noma' dus ik dat intypen bij google afbeeldingen.. schijnt het ook een of andere gore ziekte te zijn ofzo waardoor je halve kaak bloot komt te liggen
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |