okquote:
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die trainer dan. Die even de bal uit de handen sloeg_!
Maar Ajax creëerde niet echt veel. Heel veel foute eindpasses etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.
Desondanks moet Ajax gewoon scoren natuurlijk, maar het spel van Milan is ook zeer frustrerend. Voor de fans zou het een zege zijn als zij uitgeschakeld werden vandaag, Milan heeft momenteel ook niks in de CL te zoeken.
Catenaccio. Walgelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, wat een idioot gedrag, die had naar de tribune gestuurd moeten worden. Balotelli trapte Blind trouwens ook op de enkels waar de bal niet in de buurt was en die ballenjongens zaten ook maar wat te kloten.
Desondanks moet Ajax gewoon scoren natuurlijk, maar het spel van Milan is ook zeer frustrerend. Voor de fans zou het een zege zijn als zij uitgeschakeld werden vandaag, Milan heeft momenteel ook niks in de CL te zoeken.
Klopt. Al wint Milan de CL sowieso niet. Wat onsportiefquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze hebben het ook aan zichzelf te wijten. Het is zo frustrerend om te zien dat ze tegen een zwak Milan spelen met een man meer, en dan niet het tempo opvoeren. Ze hadden Milan misschien niet hard af kunnen straffen, maar er hadden wel één of twee goals mogen vallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Ajax creëerde niet echt veel. Heel veel foute eindpasses etc.
doe eens lief joh, stom wiefquote:
Milan is niks dit seizoen. Staan 20 punten achter op de nummer 1 in Italie. Die vliegen er volgende ronde uitquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Al wint Milan de CL sowieso niet. Wat onsportief
RTquote:
quote:
Dit gaat mij te diep.quote:
Jij staat er ook in.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Muto het volgende:
Iedereen hier, behalve Koelkast en LTM.
Ik heb zo het vermoeden dat ik er niet in sta...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Muto het volgende:
Iedereen hier, behalve Koelkast en LTM.
Al die retweets. Ik kan het niet meer aan.quote:
Ik chocoladepepernotenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een chocoladeletter in mn schoen!!!!!!
Nu nog?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Wat leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die retweets. Ik kan het niet meer aan.
Beetje laat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer kersttijd he!quote:
Ik kan nu opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.
[..]
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.
quote:
Ja, pietje was ergens blijven hangenquote:
Volgend jaar, jaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil jou ook een chocoladeletter geven.
[..]
Maak je maar geen zorgen! Ik kap.
Dat je 6 dagen in een schoorsteen kan blijven hangen, ongelooflijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, pietje was ergens blijven hangen
[..]
Volgend jaar, jaaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |