Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke sport wel onderuit halen.
Boksen: kijken hoe twee mannen elkaar KO slaan.
Judo: kijken hoe twee mannen elkaar knuffelen.
Hockey: kijken naar 22 mannen die met een stok een balletje voortduwen.
Zwemmen: kijken naar mannen in het water.
Schaatsen: kijken wie het snelst op een ijsbaan kan lopen.![]()
![]()
Vind je het gek als jij alles snift met die neus van je?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan de zuurstoftank moeten hangen nadat hij heeft trapgelopen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.quote:
Boeiend het is donker.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.Maar nee, zit al in m'n joggingbroek en echte ladies gaan niet in joggingbroek over straat.
Echte ladies zijn nog steeds heet in een joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.Maar nee, zit al in m'n joggingbroek en echte ladies gaan niet in joggingbroek over straat.
Ben niet chagrijnig, kan daar gewoon niet tegen. En al helemaal niet van een Turk die nog nooit langer dan 10 seconden heeft gerend.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?
Te makkelijk en niet eens grappig. Bedankt voor de moeite wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vind je het gek als jij alles snift met die neus van je?
Echte ladies halen zelfs een sixpack bier in een joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was niet het punt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echte ladies zijn nog steeds heet in een joggingbroek
En timba'squote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte ladies halen zelfs een sixpack bier in een joggingbroek
dan ga je zonder joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vindt je dan juist het mooist, niet verkeerd opvattenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha, Chloro heeft een nieuw slachtoffer gevonden
Ratchet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha, Chloro heeft een nieuw slachtoffer gevonden
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.
wat wat wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.
Haha, Vas.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik heb geen moeite meer met de huidige SC ''leden'' (a lá Vas
) degenen die ik stumpers vond zijn gelukkig allemaal opgerot, voor nu iig
Alleen tli en bobby en zosk en wd mogen wel terugkomen.
Ik heb nog euroshopper bierblikjes op mijn kamer staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha! Dat dacht ik serieus net nog, best gezellig hier laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
HAD JE MOEITE MET MIJ DAN? KOM VEGTEquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Hou ook van jou.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
DM DANquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja doei, straks lok ik die meute hier weer heen
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAD JE MOEITE MET MIJ DAN? KOM VEGTE
Het verschil tussen Vas en Chai. Goed zo, Chai.quote:
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inclusief uggs en bontkraag.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doen.
Hoop dat je met je gezicht in een koeienvlaai valtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Het verschil tussen Vas en Chai. Goed zo, Chai.
Laatst op zondagavond wou ik nog snel iets te vreten hebben, dus heb ik snel m'n winterjas over m'n pyama aangetrokken en ben ik met pyama icm joggingbroek, boots en no make-up naar de C1000 gegaanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat je met je gezicht in een koeienvlaai valt
Zag de editquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwar je mij nu met Chai? Ik woon niet op de boerderie hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop een vlaai en vier het.quote:
Nouja, alles buiten de randstad is een gat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwar je mij nu met Chai? Ik woon niet op de boerderie hoor.
wou je zeggen dat je in een metropool woont dan? Haha poolquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dichterbij ook hoor, kijk maar eens tussen je benen, HAHAHAHAHAAH Xd XD XDXDXDquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop een vlaai en vier het.
[..]
Nouja, alles buiten de randstad is een gat.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wou je zeggen dat je in een metropool woont dan? Haha pool
AHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zat ik net gedoucht in mijn badjas op de bank, moet ik helpen met een of andere kankerkoe die ontsnapt was.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt supergrappig deze.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatst op zondagavond wou ik nog snel iets te vreten hebben, dus heb ik snel m'n winterjas over m'n pyama aangetrokken en ben ik met pyama icm joggingbroek, boots en no make-up naar de C1000 gegaan
Kijk mij eens lekker zelfverzekerd zijn met comfy-clothesquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat.Kan ik echt niet handelen.
Wat is de moeite gvd om om half 4 's middags even een normale broek aan te trekken.
Kankerkoequote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ik net gedoucht in mijn badjas op de bank, moet ik helpen met een of andere kankerkoe die ontsnapt was.
Ondergoed, sokken, overall en laarzen aan en gaan.FML.
I'd still draw your attention in that sloppy outfitquote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik trek gewoon m'n joggingsbroek uit, spijkerbroek + hoodie aan en gaan
.
Gvdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dichterbij ook hoor, kijk maar eens tussen je benen, HAHAHAHAHAAH Xd XD XDXDXD
Hahahaha. Maar echt ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik trek gewoon m'n joggingsbroek uit, spijkerbroek + hoodie aan en gaan
.
[..]
Kijk mij eens lekker zelfverzekerd zijn met comfy-clothes. Tief toch op man, met je tarwezemelencrackers en quinoa.
Hahaha, luv you 2 honeys.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar echt ook.! En zo'n sojaburger erbij.
Ik doe ook altijd wat jij doet, gewoon spijkerbroek aantrekken. Ophoeren.
Haha.quote:
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'd still draw your attention in that sloppy outfit![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar echt ook.! En zo'n sojaburger erbij.
Ik doe ook altijd wat jij doet, gewoon spijkerbroek aantrekken. Ophoeren.
En jij bevalt mij niet. WHATCHA GONNA DO.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens, ik heb een belangrijke mededeling te doen. Ik heb mijzelf serieus voorgenomen, en met mijzelf afgesproken, om vanaf 1 januari 2014 te STOPPEN met roken. Voluit, cold turkey style.![]()
![]()
Hoeveel rook je nu dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens, ik heb een belangrijke mededeling te doen. Ik heb mijzelf serieus voorgenomen, en met mijzelf afgesproken, om vanaf 1 januari 2014 te STOPPEN met roken. Voluit, cold turkey style.![]()
![]()
Niet gewoon nu stoppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik rookte rond de 4 sigaretten per dag nadat ik wist dat ik astma had, behalve in het weekend bij vrienden, dan rookte ik wel wat meer..hehehe. Maar sinds ik deze afspraak met mijzelf gemaakt heb, rook ik ook doordeweeks wel weer wat meerquote:
Oké meid. Spreek je 2 januari weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Nee.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek.Hahahahahahahahah zo komies XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
Precies de reden dat ik het hier neerzet. Jullie moeten mij motiveren tegen die tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oké meid. Spreek je 2 januari weer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik het hier neerzet. Jullie moeten mij motiveren tegen die tijd.
Nee ik ga foto's van kankerstokkies plaatsen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik het hier neerzet. Jullie moeten mij motiveren tegen die tijd.
Houd je bek Vas. Het is al heel wat dat ik zoiets als stoppen met roken uberhaupt aankondig. Het is volledig tegen m'n zin in namelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die aankondigen met iets te stoppen
Ik denk dat de weekenden niet zo cold turkey zullen verlopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik rookte rond de 4 sigaretten per dag nadat ik wist dat ik astma had, behalve in het weekend bij vrienden, dan rookte ik wel wat meer..hehehe. Maar sinds ik deze afspraak met mijzelf gemaakt heb, rook ik ook doordeweeks wel weer wat meer
Pleuriswijfquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ga foto's van kankerstokkies plaatsen.
We'll see, we'll see. Des te mooier als ik het waar ga maken straks en iedereen denkt dat ik het niet kan, huhuheuheuheueuquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat de weekenden niet zo cold turkey zullen verlopen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je bek Vas. Het is al heel wat dat ik zoiets als stoppen met roken uberhaupt aankondig. Het is volledig tegen m'n zin in namelijk.
love you long timequote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ga foto's van kankerstokkies plaatsen.
Ja, dit. Dat is net zoiets als dat ik zeg dat ik echt die 10 kilo wil kwijtraken. Never gonna happen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die aankondigen met iets te stoppen
elke dag vragen of je alweer gestopt bent met stoppenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je krijgt een lekkere taart als je dat doet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
Goed veer, dan stop ik met zuipen.
HAHAHAHAHAGDHWHGAGAGSGAGAGA
Loser. Ik riep het ook, AND IT HAPPENEDquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit. Dat is net zoiets als dat ik zeg dat ik echt die 10 kilo wil kwijtraken. Never gonna happen.
Wsl wel, ze is niet zoals yvonne die nog geen documentaire zonder peukie kan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
elke dag vragen of je alweer gestopt bent met stoppen
Fuck, waarom de fuck klik ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2048680/1/999#134047110
WooooooooooooooooW wtf...
F1978
WTFTWFTFWFWTTWFTFWFWTFWFTW
Godver kan het niet zien. DMquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
F1978
HAHAHAquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
F1978
Zou wel beter zijn voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
Goed veer, dan stop ik met zuipen.
HAHAHAHAHAGDHWHGAGAGSGAGAGA
Je waagt het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit. Dat is net zoiets als dat ik zeg dat ik echt die 10 kilo wil kwijtraken. Never gonna happen.
Dick willen zienquote:
HAHAHAHA Veer is een former-fatty.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Loser. Ik riep het ook, AND IT HAPPENED![]()
![]()
Stelletje slappe, zwakke, ongemotiveerde rotwijven hier.
Dat wil je niet. Echt niet.quote:
Echtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAgodverdomme die penis I can't
hehehehhequote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck, waarom de fuck klik ik ook![]()
Ook niet met een nosejob?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
samen creampie maken bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt een lekkere taart als je dat doet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
F1978
[ afbeelding ]
Godver. Wist niet dat het een dick was. Kanker. Waarom klikte ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je waagt het niet.
[..]
Dick willen zien. Gay.
Nee hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHA Veer is een former-fatty.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoorMet die 10 kilo erbij weeg ik waarschijnlijk nog steeds 20 kilo minder dan jij doet
hahahahahah
![]()
je redde mequote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck, waarom de fuck klik ik ook![]()
Wow, alsof ik een flashback krijg naar wd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoorMet die 10 kilo erbij weeg ik waarschijnlijk nog steeds 20 kilo minder dan jij doet
hahahahahah
![]()
Oh, maar WD weegt nog minder dan ikquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, alsof ik een flashback krijg naar wd.
Nee en ik roep ook niet dat ik het ga doen.quote:
Haha aahhw ik heb je in je ziel geraakt eh. Meteen vol erop.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahahahah
![]()
hard geworden toen je "lekkere taart" zei. Kon me niet meer inhoudenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He bah waarom meteen die vuile praat?
Ja? Postuur is beetje toch zelfde behalve grotere tieten?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, maar WD weegt nog minder dan ik
Hahaha mooi he om je daar altijd gelijk achter te verschuilen, zodat je je eigen pijn kan coveren daarmee. hehehe.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Haha aahhw ik heb je in je ziel geraakt eh. Meteen vol erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja gek he? Je zou dat ze door die memmen juist meer zou moeten wegen. Maar nee, of dat was toen ik nog in de ''afvallende'' fase zat. Maar k ben nu 53 en zij was geloof ik 52?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja? Postuur is beetje toch zelfde behalve grotere tieten?
Had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hard geworden toen je "lekkere taart" zei. Kon me niet meer inhouden
52/53 klinkt echt zo extreemquote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja gek he? Je zou dat ze door die memmen juist meer zou moeten wegen. Maar nee, of dat was toen ik nog in de ''afvallende'' fase zat. Maar k ben nu 53 en zij was geloof ik 52?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha mooi he om je daar altijd gelijk achter te verschuilen, zodat je je eigen pijn kan coveren daarmee. hehehe.Niet erop ingaan omdat je pijn hebt huheuhueheuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Toen ik 12 was was ik al 1.72 dus ook al dat gewicht voorbij manquote:Op woensdag 11 december 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat woog ik toen ik 12 was ofzo man.
Ik toen ik 3 was. Godver.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat woog ik toen ik 12 was ofzo man.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet erop ingaan omdat je pijn hebt huheuhueheuh.haha chlo weegt 82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Au.quote:
Naquote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze je hele lijf hadden geschoren?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze je hele lijf hadden geschoren?
Ja hun zijn 175 en 174 daarom.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de lengte is van iemand
Ik zou in een pan doen en bakken.quote:
Gvd, jij bent een nog grotere vreetzak dan ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou in een pan doen en bakken.
Wat? De Chinees?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou in een pan doen en bakken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, jij bent een nog grotere vreetzak dan ik.
Whehehequote:
Rot op.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nie erg hoor bebe na nosejob weer je een mooie 72
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nie erg hoor bebe na nosejob weer je een mooie 72
Van meerdere personen. Zo veel dick in mijn dm.quote:
Gay. Wat vind je?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Van meerdere personen. Zo veel dick in mijn dm.![]()
Verbaas me steeds meer over dat ik 1m85 op m'n 15equote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef Chai het volgende:
Net even gekeken. Toen ik 11 was woog ik 48 kg en was ik 1,60.
Terwijl ik echt een sprietje in de groei was.
Gewoon zware botten.
Mijne is mooier.quote:
Hoezo? Vind je dat heel lang?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verbaas me steeds meer over dat ik 1m85 op m'n 15e.
Hoe weet je dat? Jij hebt de jouwe waarschijnlijk al zeven jaar niet meer gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijne is mooier.Dat velletje is echt kankerlelijk.
Hoe de fuck kan dat, lijkt alsof vastgegroeid zitquote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijne is mooier.Dat velletje is echt kankerlelijk.
Geen ideequote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat, lijkt alsof vastgegroeid zitDat moet toch pijn doen?
Ik geef geen fuckquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet erop ingaan omdat je pijn hebt huheuhueheuh.Hahahaha hoeveel wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
ik dacht dat je klein wasquote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verbaas me steeds meer over dat ik 1m85 op m'n 15e.
Wauw je weet mijn lengtequote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hun zijn 175 en 174 daarom.
Ja dat heb ik gezien, you fucking dick.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen ideeBij mij is dat velletje heel vroeg weggehaald.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Jij hebt de jouwe waarschijnlijk al zeven jaar niet meer gezien.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor een 15-jarige toch wel? Had wel een bazenpostuur.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien, you fucking dick.
63. Iedereen maar doen alsof ik een aangestrande walvis ben.quote:
geen flauw ideequote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer?Ben nu 1m89 ong.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien, you fucking dick.
Haha, heb je deze nu in je favorieten staan?quote:
Waarom nou weer zonder gezichtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor een 15-jarige toch wel? Had wel een bazenpostuur.
[ afbeelding ]
63 is best wel heel veel voor iemand van 1.50 hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
63. Iedereen maar doen alsof ik een aangestrande walvis ben.
haha dikke.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
63. Iedereen maar doen alsof ik een aangestrande walvis ben.
Wuahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme gaat die f1978 me dm'en om m'n reactie op z'n penisKnurft
Dat klopt, gelukkig ben ik nu ook weer niet zo klein.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou weer zonder gezicht
[..]
63 is best wel heel veel voor iemand van 1.50 hoor
Je vond em wel spang.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon even sherlock nee.jpg
Maar je zou.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Vas pls, jij hebt het minst vrouwelijke postuur van deze SC.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Haha aahhw ik heb je in je ziel geraakt eh. Meteen vol erop.
haten op vas dr lichaamquote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha.quote:
scherpquote:Op woensdag 11 december 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aaahw lief
inb4 voel je maar niet speciaal hoor just statin the facts
Ik vond het anders ook gemeen hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom moeten jullie het nou meteen zo awkward maken? Ben teleurgesteld in jullie
Gewoon waarheid toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom moeten jullie het nou meteen zo awkward maken? Ben teleurgesteld in jullie
wauwquote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Murdera is overduidelijk geforceerd aan het braggen over Tinder-chicks om Vas te vergeten.
Wanneer heb jij je rebound gehad eigenlijk?quote:
Van wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rebound gehad eigenlijk?
Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rebound gehad eigenlijk?
Dit idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef Murdera het volgende:
Kon geen gifje vinden van dramatische knieval maar bedenk die er zelf maar even bij
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.quote:
Klopt, deed.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.
Zal het vanavond goedmaken met je door je sperma te gorgelen.quote:
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, deed.Krijg je alleen maar bemoeierig gezeik van zoals met Mur, en nogsteeds.
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
Ahwquote:
Oh doe ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef ntm het volgende:
Als je met een fokker date/iets hebt moet je dat ook gewoon niet vertellen
vind ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.Ik geniet van het drama van anderen, dan mogen ze dat bij mij ook.
Nobel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.Ik geniet van het drama van anderen, dan mogen ze dat bij mij ook.
Sorryquote:
Klaassen, lamlul.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
OMFG DIE OMHAAL VAN CLAASSEN GBIJNA AERIN LAATSTE INTUUUR FUCKCKC
Worstenbroodjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
lobi welworstenbroodjes en whiskey avond
Zo sprak die NOS kerel dat ook een beetje uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, moest denken aan Clasie ook.
Rare achternaam dat trouwens.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
OMFG DIE OMHAAL VAN CLAASSEN GBIJNA AERIN LAATSTE INTUUUR FUCKCKC
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, moest denken aan Clasie ook.
Rare achternaam dat trouwens.
ik dacjt even dat dwc dit zeiquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.
Overigens wel lekkere kerel.
Die boer of lilliputter?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.
Overigens wel lekkere kerel.
Ga straksquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb je eigenlijk nog KFC gehaald, dwc?
Wings.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga straks. Moest jij ook nog wat?
Nou Dima, goed scheren en flink wat sjel in je haar en je hebt die Chlo kwijlend aan je voetenquote:
jy hebt al wings bby want je bent een engelquote:
Sjelquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou Dima, goed scheren en flink wat sjel in je haar en je hebt die Chlo kwijlend aan je voeten
Neem die Zinger maar zonder kaas want je bent al cheesy genoeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
jy hebt al wings bby want je bent een engel
HAHAquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem die Zinger maar zonder kaas want je bent al cheesy genoeg.
Ja, vind het leuke vent om te zien. Staat niet in m'n Mooie Mannen-top 10, maar toch.quote:
Precies.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef ntm het volgende:
Als je met een fokker date/iets hebt moet je dat ook gewoon niet vertellen
quote:
Duidelijk onbekend met krio's beruchte harem.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ben je nu echt ingeruild of zitten jullie nu samen te gniffelen?
Ach, ach. We hebben Ambi overleefd samen, ntm kunnen we dan makkelijk aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ben je nu echt ingeruild of zitten jullie nu samen te gniffelen?
nee er eia nerhens brant maar ik zit in bed met de gordijnen dicht carequote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook mistig of eia er brand erhens?
Hele dag al ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu iets minder dan eerder vanavond. Lekker file op de oprit naar de snelweg al.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee er eia nerhens brant maar ik zit in bed met de gordijnen dicht care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 mistgordijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee er eia nerhens brant maar ik zit in bed met de gordijnen dicht care
elkaar dmblok en die kan nie meer wegquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chloroform het volgende:
Die inside jokes moeten ook stoppen dan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]Sry moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga voor Chlo man. Die Bojan is ook 1,65
En jij moet een inside joke in je stoppenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chloroform het volgende:
Die inside jokes moeten ook stoppen dan.
Waarom blok je elkaar op DM? Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
elkaar dmblok en die kan nie meer weg
Kkr op.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry moest lachenMaar ga voor Chlo man. Die Bojan is ook 1,65
Deze chimeid 1.68 is echt heul leuk om te zien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry moest lachenMaar ga voor Chlo man. Die Bojan is ook 1,65
Waar hossel je nu? Nog steeds okcupid?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze chimeid 1.68 is echt heul leuk om te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Met happy end?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef krioro het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik ben net dus extreem hardhandig gemasseerd ivm m'n blessure.Die kerel werkt ook met mariniers en speciale eenheden van de popo etc., die zeiden allemaal dat ze de pijn wel aan zouden kunnen maar sprongen vaak schreeuwend van de tafel omdat het te erg was. Ik zei ook dat ik wel wat kon hebben, deed KKHARD PIJN maar ik liet me niet kennen, klampte me keihard vast aan de tafel en beet de tandjes op elkaar en lachte hardop.
Samenvatting: Ik ben stoerder dan iedereen van het Korps Mariniers.
paig badoo okcupid hotornot tinderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar hossel je nu? Nog steeds okcupid?
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo opquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paig badoo okcupid hotornot tinder
deze girl is van badoo
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef krioro het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik ben net dus extreem hardhandig gemasseerd ivm m'n blessure.Die kerel werkt ook met mariniers en speciale eenheden van de popo etc., die zeiden allemaal dat ze de pijn wel aan zouden kunnen maar sprongen vaak schreeuwend van de tafel omdat het te erg was. Ik zei ook dat ik wel wat kon hebben, deed KKHARD PIJN maar ik liet me niet kennen, klampte me keihard vast aan de tafel en beet de tandjes op elkaar en lachte hardop.
Samenvatting: Ik ben stoerder dan iedereen van het Korps Mariniers.
Als ik weer fatsoenlijk kan trainen is het wel een very happy end ja.quote:
neequote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo op
Haatliefdeverhoudingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom blok je elkaar op DM? Ik snap dat niet.
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo op
quote:
quote:
Haha whaaatt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppie
Wordt allemaal gedeeld in de FOK!hosselclubquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha whaaatt.Hoe ben je daar dan achtergekomen?
Zet jij nog een beetje hossels dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt allemaal gedeeld in de FOK!hosselclub
Vraag eens iets wat je nog niet weetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet jij nog een beetje hossels dan?
I just did.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag eens iets wat je nog niet weet
was super toevallig met kt over hossels aan het praten ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha whaaatt.Hoe ben je daar dan achtergekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |