Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rebound gehad eigenlijk?
Dit idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef Murdera het volgende:
Kon geen gifje vinden van dramatische knieval maar bedenk die er zelf maar even bij
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.quote:
Klopt, deed.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.
Zal het vanavond goedmaken met je door je sperma te gorgelen.quote:
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, deed.Krijg je alleen maar bemoeierig gezeik van zoals met Mur, en nogsteeds.
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
Ahwquote:
Oh doe ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef ntm het volgende:
Als je met een fokker date/iets hebt moet je dat ook gewoon niet vertellen
vind ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.Ik geniet van het drama van anderen, dan mogen ze dat bij mij ook.
Nobel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.Ik geniet van het drama van anderen, dan mogen ze dat bij mij ook.
Sorryquote:
Klaassen, lamlul.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
OMFG DIE OMHAAL VAN CLAASSEN GBIJNA AERIN LAATSTE INTUUUR FUCKCKC
Worstenbroodjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
lobi welworstenbroodjes en whiskey avond
Zo sprak die NOS kerel dat ook een beetje uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, moest denken aan Clasie ook.
Rare achternaam dat trouwens.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
OMFG DIE OMHAAL VAN CLAASSEN GBIJNA AERIN LAATSTE INTUUUR FUCKCKC
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, moest denken aan Clasie ook.
Rare achternaam dat trouwens.
ik dacjt even dat dwc dit zeiquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.
Overigens wel lekkere kerel.
Die boer of lilliputter?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krkic dan. Waarom denk je dat ze hem gewoon Bojan noemen.
Overigens wel lekkere kerel.
Ga straksquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb je eigenlijk nog KFC gehaald, dwc?
Wings.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga straks. Moest jij ook nog wat?
Nou Dima, goed scheren en flink wat sjel in je haar en je hebt die Chlo kwijlend aan je voetenquote:
jy hebt al wings bby want je bent een engelquote:
Sjelquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou Dima, goed scheren en flink wat sjel in je haar en je hebt die Chlo kwijlend aan je voeten
Neem die Zinger maar zonder kaas want je bent al cheesy genoeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
jy hebt al wings bby want je bent een engel
HAHAquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem die Zinger maar zonder kaas want je bent al cheesy genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |