Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rebound gehad eigenlijk?
Dit idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lastig zeker om je neus niet overal in te steken?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef Murdera het volgende:
Kon geen gifje vinden van dramatische knieval maar bedenk die er zelf maar even bij
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.quote:
Klopt, deed.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon interesse, normaal deed je ook nooit moeilijk om zulke dingen te vertellen.
Zal het vanavond goedmaken met je door je sperma te gorgelen.quote:
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, deed.Krijg je alleen maar bemoeierig gezeik van zoals met Mur, en nogsteeds.
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft hebben jullie wel pech hier.
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, FOK! zorgt voor serious drama.
Ahwquote:
Oh doe ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef ntm het volgende:
Als je met een fokker date/iets hebt moet je dat ook gewoon niet vertellen
vind ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe ik wel.Ik geniet van het drama van anderen, dan mogen ze dat bij mij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |