Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke sport wel onderuit halen.
Boksen: kijken hoe twee mannen elkaar KO slaan.
Judo: kijken hoe twee mannen elkaar knuffelen.
Hockey: kijken naar 22 mannen die met een stok een balletje voortduwen.
Zwemmen: kijken naar mannen in het water.
Schaatsen: kijken wie het snelst op een ijsbaan kan lopen.![]()
![]()
Vind je het gek als jij alles snift met die neus van je?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan de zuurstoftank moeten hangen nadat hij heeft trapgelopen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.quote:
Boeiend het is donker.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.Maar nee, zit al in m'n joggingbroek en echte ladies gaan niet in joggingbroek over straat.
Echte ladies zijn nog steeds heet in een joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zou wel hard zijn als je dan ineens met een bucket op schoot tweede helft kunt kijken.Maar nee, zit al in m'n joggingbroek en echte ladies gaan niet in joggingbroek over straat.
Ben niet chagrijnig, kan daar gewoon niet tegen. En al helemaal niet van een Turk die nog nooit langer dan 10 seconden heeft gerend.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig vanavond?
Te makkelijk en niet eens grappig. Bedankt voor de moeite wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vind je het gek als jij alles snift met die neus van je?
Echte ladies halen zelfs een sixpack bier in een joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was niet het punt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echte ladies zijn nog steeds heet in een joggingbroek
En timba'squote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte ladies halen zelfs een sixpack bier in een joggingbroek
dan ga je zonder joggingbroekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vindt je dan juist het mooist, niet verkeerd opvattenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha, Chloro heeft een nieuw slachtoffer gevonden
Ratchet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha, Chloro heeft een nieuw slachtoffer gevonden
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moet 'm al vanaf begin af aan hebben anders.
wat wat wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.
Haha, Vas.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Vond het voor zijn mysterieuze verdwijning na de fap-pic al een mongool, nu alleen nog maar meer.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik heb geen moeite meer met de huidige SC ''leden'' (a lá Vas
) degenen die ik stumpers vond zijn gelukkig allemaal opgerot, voor nu iig
Alleen tli en bobby en zosk en wd mogen wel terugkomen.
Ik heb nog euroshopper bierblikjes op mijn kamer staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha! Dat dacht ik serieus net nog, best gezellig hier laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
HAD JE MOEITE MET MIJ DAN? KOM VEGTEquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Hou ook van jou.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
DM DANquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja doei, straks lok ik die meute hier weer heen
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAD JE MOEITE MET MIJ DAN? KOM VEGTE
Het verschil tussen Vas en Chai. Goed zo, Chai.quote:
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inclusief uggs en bontkraag.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doen.
Hoop dat je met je gezicht in een koeienvlaai valtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Het verschil tussen Vas en Chai. Goed zo, Chai.
Laatst op zondagavond wou ik nog snel iets te vreten hebben, dus heb ik snel m'n winterjas over m'n pyama aangetrokken en ben ik met pyama icm joggingbroek, boots en no make-up naar de C1000 gegaanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed punt wel, van die pauperstudenten(chicks) die letterlijk in hun pyjama boodschappen komen doen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat je met je gezicht in een koeienvlaai valt
Zag de editquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwar je mij nu met Chai? Ik woon niet op de boerderie hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop een vlaai en vier het.quote:
Nouja, alles buiten de randstad is een gat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwar je mij nu met Chai? Ik woon niet op de boerderie hoor.
wou je zeggen dat je in een metropool woont dan? Haha poolquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dichterbij ook hoor, kijk maar eens tussen je benen, HAHAHAHAHAAH Xd XD XDXDXDquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop een vlaai en vier het.
[..]
Nouja, alles buiten de randstad is een gat.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wou je zeggen dat je in een metropool woont dan? Haha pool
AHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zat ik net gedoucht in mijn badjas op de bank, moet ik helpen met een of andere kankerkoe die ontsnapt was.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt supergrappig deze.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatst op zondagavond wou ik nog snel iets te vreten hebben, dus heb ik snel m'n winterjas over m'n pyama aangetrokken en ben ik met pyama icm joggingbroek, boots en no make-up naar de C1000 gegaan
Kijk mij eens lekker zelfverzekerd zijn met comfy-clothesquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat.Kan ik echt niet handelen.
Wat is de moeite gvd om om half 4 's middags even een normale broek aan te trekken.
Kankerkoequote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ik net gedoucht in mijn badjas op de bank, moet ik helpen met een of andere kankerkoe die ontsnapt was.
Ondergoed, sokken, overall en laarzen aan en gaan.FML.
I'd still draw your attention in that sloppy outfitquote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik trek gewoon m'n joggingsbroek uit, spijkerbroek + hoodie aan en gaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |