hehehehhequote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck, waarom de fuck klik ik ook![]()
Ook niet met een nosejob?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit. Dat is net zoiets als dat ik zeg dat ik echt die 10 kilo wil kwijtraken. Never gonna happen.
samen creampie maken bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt een lekkere taart als je dat doet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2048680/1/999#134047110
WooooooooooooooooW wtf...
F1978
WTFTWFTFWFWTTWFTFWFWTFWFTW
[ afbeelding ]
Godver. Wist niet dat het een dick was. Kanker. Waarom klikte ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je waagt het niet.
[..]
Dick willen zien. Gay.
Nee hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHA Veer is een former-fatty.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoorMet die 10 kilo erbij weeg ik waarschijnlijk nog steeds 20 kilo minder dan jij doet
hahahahahah
![]()
je redde mequote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck, waarom de fuck klik ik ook![]()
Wow, alsof ik een flashback krijg naar wd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoorMet die 10 kilo erbij weeg ik waarschijnlijk nog steeds 20 kilo minder dan jij doet
hahahahahah
![]()
Oh, maar WD weegt nog minder dan ikquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, alsof ik een flashback krijg naar wd.
Nee en ik roep ook niet dat ik het ga doen.quote:
Haha aahhw ik heb je in je ziel geraakt eh. Meteen vol erop.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahahahah
![]()
hard geworden toen je "lekkere taart" zei. Kon me niet meer inhoudenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He bah waarom meteen die vuile praat?
Ja? Postuur is beetje toch zelfde behalve grotere tieten?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, maar WD weegt nog minder dan ik
Hahaha mooi he om je daar altijd gelijk achter te verschuilen, zodat je je eigen pijn kan coveren daarmee. hehehe.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Haha aahhw ik heb je in je ziel geraakt eh. Meteen vol erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja gek he? Je zou dat ze door die memmen juist meer zou moeten wegen. Maar nee, of dat was toen ik nog in de ''afvallende'' fase zat. Maar k ben nu 53 en zij was geloof ik 52?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja? Postuur is beetje toch zelfde behalve grotere tieten?
Had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hard geworden toen je "lekkere taart" zei. Kon me niet meer inhouden
52/53 klinkt echt zo extreemquote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja gek he? Je zou dat ze door die memmen juist meer zou moeten wegen. Maar nee, of dat was toen ik nog in de ''afvallende'' fase zat. Maar k ben nu 53 en zij was geloof ik 52?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha mooi he om je daar altijd gelijk achter te verschuilen, zodat je je eigen pijn kan coveren daarmee. hehehe.Niet erop ingaan omdat je pijn hebt huheuhueheuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |