Gvdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dichterbij ook hoor, kijk maar eens tussen je benen, HAHAHAHAHAAH Xd XD XDXDXD
Hahahaha. Maar echt ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik trek gewoon m'n joggingsbroek uit, spijkerbroek + hoodie aan en gaan
.
[..]
Kijk mij eens lekker zelfverzekerd zijn met comfy-clothes. Tief toch op man, met je tarwezemelencrackers en quinoa.
Hahaha, luv you 2 honeys.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar echt ook.! En zo'n sojaburger erbij.
Ik doe ook altijd wat jij doet, gewoon spijkerbroek aantrekken. Ophoeren.
Haha.quote:
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'd still draw your attention in that sloppy outfit![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar echt ook.! En zo'n sojaburger erbij.
Ik doe ook altijd wat jij doet, gewoon spijkerbroek aantrekken. Ophoeren.
En jij bevalt mij niet. WHATCHA GONNA DO.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You could draw this dick at the police station after they'd ask you to describe the culprit.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens, ik heb een belangrijke mededeling te doen. Ik heb mijzelf serieus voorgenomen, en met mijzelf afgesproken, om vanaf 1 januari 2014 te STOPPEN met roken. Voluit, cold turkey style.![]()
![]()
Hoeveel rook je nu dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens, ik heb een belangrijke mededeling te doen. Ik heb mijzelf serieus voorgenomen, en met mijzelf afgesproken, om vanaf 1 januari 2014 te STOPPEN met roken. Voluit, cold turkey style.![]()
![]()
Niet gewoon nu stoppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik rookte rond de 4 sigaretten per dag nadat ik wist dat ik astma had, behalve in het weekend bij vrienden, dan rookte ik wel wat meer..hehehe. Maar sinds ik deze afspraak met mijzelf gemaakt heb, rook ik ook doordeweeks wel weer wat meerquote:
Oké meid. Spreek je 2 januari weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |